array(0) {
}
        
    
Menu
0.08%
Τζίρος: 56.74 εκατ.

Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»

Media

Οι «Πόντιοι Πιλάτοι» της ΕΡΤ, το «φλερτ» της Σκορδά, το come back της Αννας Δρούζα, η αγωνία της Τατιάνας και γιατί «Tv Queen» και Μαλέσκου έχουν… άγχος

Παρέδωσε το «χρυσό» στο Sfera του Χ. Πολίτη ο ΣΚΑΙ του Γ.Αλαφούζου μετά από 4 χρόνια πρωταθλητισμού-στη 2η θέση μαζί με τον Μελωδία της Αλ. Δασκαλοπούλου

Εγκαταλείπει το βάθρο του πρωταθλητή στην «κούρσα» ακροαματικοτήτων ο ΣΚΑΙ του Γιάννη Αλαφούζου βλέποντας μπροστά του τον Sfera 102,2 με 8,6% (μέτρηση  ακροαματικότητας των MRB και Global Link, από 8/1-3/3) και καταλαμβάνοντας τη 2η θέση μαζί με τον Μελωδία του ομίλου Frontstage (Αλ. Δασκαλοπούλου) που αποσπούν 7,6%.

Να θυμίσουμε ότι ο Sfera ανήκει στον ανερχόμενο όμιλο του Χάρη Πολίτη που κατέχει το 51,2% ως φυσικό πρόσωπο με το υπόλοιπο 48,8% να ανήκει στη Special Quatro Fund Limited (επίσης του Χάρη Πολίτη).

1

Η Πρωτομαγιά που έπεσε… Μ. Τετάρτη, οι συνδικαλιστές που νίπτουν τας χείρας τους, ο «ανεξίθρησκος» Κ. Ζούλας και μια ακόμη χαμένη θεία λειτουργία που… έθλιψε τον Αρχιεπίσκοπο 

Την περασμένη Τετάρτη ήταν Πρωτομαγιά, μέρα απεργίας αλλά και Μεγάλη Τετάρτη. Η θεία λειτουργία δεν μεταδόθηκε από την ΕΡΤ και δεν ήταν η πρώτη φορά που η δημόσια τηλεόραση γύρισε την πλάτη στο θρησκευόμενο κοινό.

Το παρασκήνιο είναι πλούσιο και οι γνώμες διχάζονται. Πρωτομαγιά βράδυ – επίσης βράδυ Μεγάλης Τετάρτης, η ΕΡΤ αποστέλλει ένα non paper που έλεγε τα εξής: «Η Ακολουθία του Νιπτήρος μεταδίδεται εκτάκτως μόνον από ιδιωτικές πλατφόρμες λόγω της 24ωρης απεργίας της ΠΟΣΠΕΡΤ και της άρνησής της να ικανοποιήσει γραπτό αίτημα που έστειλε ήδη από νωρίς μεσημέρι η Αρχιεπισκοπή για την κατ’ εξαίρεση μετάδοσή της από τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση».

Καθαρή εξήγηση για τον φόβο των Ιουδαίων ή νίψιμο χειρών του Πόντιου Πιλάτου που έχει δεχθεί διαμαρτυρίες και για τη μη μετάδοση της λειτουργίας από την Παναγία Σουμελά στην Τραπεζούντα τον περσινό 15Αύγουστο στην οποία θα πρωτοστατούσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος;

Λίγες ώρες μετά η ΠΟΣΠΕΡΤ έδωσε τη δική της εκδοχή με τίτλο «Αθεόφοβοι»:

Ούτε λίγο ούτε πολύ οι συνδικαλιστές αποποιούνται της ευθύνης αναφέροντας ότι «για μια ακόμη φορά η Διοίκηση Ζούλα προσπαθεί να εκθέσει τους εργαζομένους της ΕΡΤ στα μάτια του ελληνικού λαού λέγοντας μόνο ψέματα» εξηγώντας ότι «η Διοίκηση γνώριζε εδώ και μέρες για την απεργία και παρ’ όλα αυτά δεν ζήτησε καμία εξαίρεση για τηλεοπτική κάλυψη», ότι στο αίτημα της ραδιοφωνίας και συγκεκριμένα του Α’ Προγράμματος, για τη μετάδοση της Θείας Λειτουργίας, δόθηκε άμεσα εξαίρεση» και ότι «ουδέποτε η ΠΟΣΠΕΡΤ έχει αρνηθεί να διαθέσει το απαραίτητο προσωπικό, σεβόμενη πάντα όλους τους Έλληνες πολίτες, πόσο δε μάλλον τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Σήμερα οι αθεόφοβοι ενέπλεξαν και την Αρχιεπισκοπή στέλνοντας το αίτημά της στην Ομοσπονδία» αναφέρει η ΠΟΣΠΕΡΤ εξηγώντας ότι «τους καταστήσαμε σαφές ότι συνομιλητής των εργαζομένων δεν είναι ο εκάστοτε φορέας που κάνει αίτημα για κάλυψη, παρά μόνο η Διοίκηση, και ζητήσαμε αίτημα εξαίρεσης για την Ακολουθία της Μεγάλης Τετάρτης, το οποίο δεν ήρθε ποτέ. Οι εργαζόμενοι και το VAN εξωτερικών μεταδόσεων της ΕΡΤ ήταν έτοιμοι για τη μετάδοση. Περίμεναν το αυτονόητο – ένα αίτημα εξαίρεσης. Είναι αξιοπερίεργο και πρέπει να ειπωθεί ότι εδώ και καιρό η Διοίκηση της ΕΡΤ αντιμετωπίζει τις Κυριακάτικες αλλά και τις γιορτινές Θείες Λειτουργίες με αδιαφορία και ελαφρότητα, μη στέλνοντας σκηνοθέτη και παραγωγό στο Πατριαρχείο όπως παλιότερα και με τον πρόθυμο Τριαντάφυλλο Στάγκο να αφήνει τελευταία στιγμή την τύχη της μετάδοσης της Παναγίας Σουμελά σε Τούρκους συναδέλφους, προκαλώντας πολλά προβλήματα αλλά και διαμαρτυρίες από τους πιστούς. Ζούλας, Στάγκος και οι ιπποκόμοι τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν δημιουργήσει τόσα προβλήματα ώστε να ασχοληθούν μαζί τους τα υψηλά κλιμάκια, τόσο της Αρχιεπισκοπής, όσο και του Μαξίμου. Και σαν να μην φτάνουν οι δόλιες μεθοδεύσεις τους, προσπαθούν να ρίξουν το βάρος της μη μετάδοσης της Ακολουθίας του Νιπτήρος στην ΠΟΣΠΕΡΤ και στους εργαζομένους».

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Από το Φάληρο στο Mega η Φαίη Σκορδά; Ή κάπου αλλού;

Όλο και πιο κοντά στην προοπτική να παρουσιάζει από την επόμενη σεζόν την εκπομπή του slot 10-12 στο Mega βρίσκεται η Φαίη Σκορδά. Κάτι που δεν βγήκε λευκός καπνός από τη συνάντησή της με την Εύη Κουτσαυτάκη του ΣΚΑΙ για τη μεταφορά της στη μεσημεριανή ζώνη, κάτι που άφησε ένα μεγάλο κενό η Ελένη Μενεγάκη στο Mega, όλα συγκλίνουν στο να παίρνει από του χρόνου η Σκορδά τη σκυτάλη από τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

Εκτός απροόπτου φυσικά καθώς το κανάλι δεν θα ικανοποιήσει τις οικονομικές απαιτήσεις που είχε από τον ΣΚΑΙ (30.000 ευρώ/μηνιαίως). Στην περίπτωση αυτή μπορεί να ενδώσει στο διακριτικό φλερτ άλλου καναλιού ανάλογου εκτοπίσματος.

Σε ποια εκπομπή έδωσε «πράσινο φως» ο ΑΝΤ1 – Σε αναζήτηση κωμωδίας το κανάλι

Έδωσαν την περασμένη Τετάρτη (Μ. Τετάρτη) τα χέρια διοίκηση του ΑΝΤ1 και η CEO της αθηΝΕΑς, Μαριάννα Σκυλακάκη, για έναν ακόμη κύκλο επεισοδίων (12 τον αριθμό) του Brave New Greece έως το τέλος της σεζόν. Το κανάλι έχει σχεδόν κλείσει το πρόγραμμά του σε επίπεδο σειρών («Grand Hotel», «Μάγισσα») ενώ αναζητεί μια ακόμη μεταξύ δύο προτεινόμενων κωμωδιών.

«Οικογενειακή υπόθεση» οι προσλήψεις στην ΕΡΤ3;

Ένα μικρό μουσείο, μια μικρογραφία της παθογένειας της λειτουργίας του ελληνικού Δημοσίου του παρελθόντος καταγγέλλεται ότι συνιστά η ΕΡΤ3, από εργαζομένους που βλέπουν μπροστά στα μάτια τους το έργο της ευνοιοκρατίας και ρουσφετολογίας να παίζεται ακόμη στο βορεινό γαλατικό χωριό της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης στις καταστάσεις εργαζομένων του οποίου εμφανίζονται συχνά τα ίδια και τα ίδια επώνυμα.

Σύμφωνα με όσα καταμαρτυρούν εργαζόμενοι, «το αυτοδιοίκητο του βραχίονα της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης στη Θεσσαλονίκη, έδινε στο παρελθόν κατά καιρούς τη δυνατότητα στους επικεφαλής να προσλάβουν υπαλλήλους με συβάσεις έργου πολύ εύκολα, χωρίς έλεγχο και αυστηρές προϋποθέσεις.

Έτσι μονιμοποιήθηκε μεγάλη μερίδα υπαλλήλων που δεν είχαν τις προϋποθέσεις και τα πτυχία (τα περισσότερα ήταν από ΙΕΚ ) με μοναδικό προσόν τα χρόνια εργασίας τους στο κανάλι και φυσικά τη… συγγένεια με κάποιον υπάλληλο της ΕΡΤ3.

Με το κλείσιμο της ΕΡΤ και την επανεκκίνησή της, το αυτοδιοίκητο καταργήθηκε και δυσκόλεψε η σύναψη συμβάσεων καθώς περνούσε από την έγκριση της κεντρικής διοίκησης στην Αθήνα.

Έτσι ο μη σαφής καθορισμός του αριθμού των υπαλλήλων ανά τμήμα έδωσε λαβές και άφησε παραθυράκια για ένταξη και νέων εργαζομένων στη δεξαμενή της ΕΡΤ3 αφού έχουν περάσει από ΙΕΚ ή άλλη σχολή για να καταλήξουν αρχικά να κάνουν πρακτική στην ΕΡΤ3 και στη συνέχεια να ασκηθεί πίεση για πρόσληψη λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας.» αναφέρουν οι εργαζόμενοι.

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα, όπως αναφέρουν, ενός εργατοτεχνίτη ο οποίος έχει φέρει και τα δύο παιδιά του για πρακτική με το ένα να έχει συνάψει σύμβαση έργου παραγωγού ειδήσεων εδώ και δυο χρόνια.

Άλλο παράδειγμα, μια προϊσταμένη στη ροή η οποία έστειλε το παιδί της στη σχολή κινηματογράφου και μέσω μικτής παραγωγής  εργάζεται εδώ και 3 χρόνια ως παραγωγός σε εκπομπή.  Άλλη περίπτωση συγγενής παραγωγού που τοποθέτησε τον μεγαλύτερο αδερφό του ως εργάτη.

Η πιο εξόφθαλμη περίπτωση είναι η κόρη γραμματέας του γενικού διευθυντή η οποία προσλήφθηκε ως ηλεκτρονικός στο πρόγραμμα-ροή.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ζητήθηκε γνώση ενός εξειδικευμένου software που δεν υφίσταται ως hard skill, δηλαδή δεν υπάρχει στην αγορά οπότε δεν ήταν δυνατόν να τη γνώριζε κάποιος εκτός …και αν εργαζόταν στο κανάλι και είχε εσωτερική πληροφόρηση.

Η υποψήφια δήλωσε ότι τη γνωρίζει ότι έχει εμπειρία πάνω σε αυτή από την εξάμηνη πρακτική της στο κανάλι (από το νόμο απαγορεύεται να αναγνωριστεί προϋπηρεσία από πρακτική ) έτσι απολύθηκε ο συμβασιούχος που είχε την εμπειρία και προσλήφθηκε η κόρη της γραμματέας του γενικού διευθυντή!!

Άλλη περίπτωση η προϊστάμενη υποδιευθύντρια τμήματος, μέλος της επιτροπής αξιολόγησης, που προσέλαβε ως σεναριογράφο τη δασκάλα αγγλικών του γιου της ο οποίος έχει γίνει ηχολήπτης.

Στην ΕΡΤ3 το πιο σύντομο ανέκδοτο είναι ότι τα παιδιά των εργαζομένων σε ηλικία σπουδών έχουν επιλέξει επαγγέλματα σχετικά με την τηλεόραση και περιμένουν μετά βεβαιότητας τη σειρά τους. Ηλεκτρονικοί, ηχολήπτες, γραφίστες… Το πιο σημαντικό, σύμφωνα πάντα με τους εργαζόμενους, οι διαγωνισμοί δεν καταλήγουν πουθενά με αποτέλεσμα να γίνονται αναπληρώσεις.

Οι χρησμοί της Λόλας Νταϊφά, το καρφί και το πέταλο για την Ελένη Μενεγάκη και το ταπεράκι

Όποιος δίνει μικρόφωνο στη Λόλα Νταϊφά, πάντα εισπράττει είτε μια είδηση είτε ένα εύστοχο σχόλιο. Η κυρία που σημάδεψε τα ελληνικά media συμβάλλοντας στην εξωστρέφειά τους μίλησε για την αποχώρηση της Ελένης Μενεγάκη από το Mega..

Και αφού πέταξε το καρφί «κανείς δεν είναι αναντικατάστατος στην τηλεόραση» έπιασε και το πέταλο για να επισημάνει ότι η Μενεγάκη είναι πολύ έξυπνη κοπέλα… και ότι θα βγει ωφελημένη από αυτή την ιστορία καταλήγοντας: «Κι αν κάτσει και άλλον έναν χρόνο, τι θα κάνει; Θα της πάμε το φαΐ με το ταπεράκι»; Υπαινισσόμενη το υψηλό οικονομικό status της παρουσιάστριας που, αν και δεν ανήκει πλέον στο δυναμικό του Mega, της επιτρέπει ένα μακρόσυρτο pause.

Περιφερειακοί σταθμοί: Όνειρο θερινής νυκτός το HD

Ισχυροί καναλάρχες όπως το επιχειρηματικό τρίδυμο Εξάρχου-Καϋμενάκης-Μπάκος αλλά και ο Διονύσης Παναγιωτάκης που έχουν επενδύσει σε Action 24 – Attica TV και One Channel, αντίστοιχα, αναρωτιούνται γιατί ενώ έχουν εκταμιεύσει έναν πακτωλό χρημάτων για εξοπλισμό και προσωπικό για τις μηντιακές τους επιχειρήσεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να εκπέμψουν σε υψηλή ευκρίνεια (ΗD).

Η Digea, απαντώντας σε σχετική επιστολή των περιφερειακών σταθμών δηλώνει, «τη δεδομένη βούλησή της και την τεχνική ετοιμότητα για την παροχή της υπηρεσίας». Θέτει, όμως, απευθυνόμενη και προς την κυβέρνηση, τέσσερα ζητήματα, όπως: των οδηγιών της χωρητικότητας των πολυπλεκτών περιφερειακής εμβέλειας, της παράλληλης ή όχι εκπομπής και σε τυπική ευκρίνεια (SD), του επανασυντονισμού των δεκτών και των τεχνικών προδιαγραφών.

Η στοιχειωμένη πρωινή ζώνη του Open, ο «πολύφερνος» Παναγιώτης Στάθης και το καρτέρι του Νίκου Κοκλώνη

Τον ανθρωπο-διώκτη έχει η πρωϊνή ενημερωτική ζώνη του Open με το μπες-βγες των δημοσιογράφων και παρουσιαστών να έχει προκαλέσει ρεύμα αρκετών μποφόρ στο κανάλι. Την αρχή έκανε η Φαίη Μαυραγάνη που αυτομόλησε στον ΑΝΤ1 για να ακολουθήσει ο Άκης Παυλόπουλος που υπέκυψε στις «σειρήνες» του ΣΚΑΙ. Ο Δημήτρης Καμπουράκης αποχώρησε για τους δικούς του λόγους όπως και ο Μανώλης Αναγνωστάκης.

Ενδεχόμενη αποχώρηση παρουσιάστριας μεγάλου καναλιού με προορισμό τον ΣΚΑΪ, μπορεί να δημιουργήσει ένα κενό που θα ήταν πιθανό να καλύψει ο 52χρονος Τσιριγώτης δημοσιογράφος, Παναγιώτης Στάθης ο οποίος προσωρινά παρουσιάζει την πρωινή εκποµπή µε τον Γιάννη Κολοκυθά, που είναι παράλληλα και αρχισυντάκτης του µεσηµεριανού δελτίου ειδήσεων.

Όλα θα κριθούν μετά τις Ευρωεκλογές και κυρίως το ιδιοκτησιακό καθεστώς του καναλιού με τον επιχειρηματία και παραγωγό Νίκο Κοκλώνη να καιροφυλακτεί προκειμένου να βρει το κατάλληλο timing να περάσει στο χαρτοφυλάκιο των επιχειρήσεών του μέρος ή το σύνολο του σταθμού.

Γιατί η κλειστή κάνουλα του ΕΚΟΜΕ δεν φοβίζει τον Βαγγέλη Μαρινάκη;

Ναι, την επόμενη τηλεοπτική σεζόν τα κανάλια θα είναι φτωχότερα σε επίπεδο μυθοπλασίας και ναι, το ταμείο θα πονέσει από το κλείσιμο της στρόφιγγας του ΕΚΟΜΕ που σταματά να δέχεται αιτήσεις χρηματοδότησης για ένα πεντάμηνο.

Ωστόσο αυτή η εξέλιξη δεν πτοεί τον Βαγγέλη Μαρινάκη που επενδύει στο Mega σε μια σειρά ακριβές παραγωγές όπως ο δ΄ κύκλος της σειράς «Η γη της ελιάς», η νέα παραγωγή «Ταμπού», του δίδυμου Ανδρέα Γεωργίου- Βάνας Δημητρίου, ο γ΄ κύκλος της σειράς «Famagusta» της τριάδας Ανδρέα Γεωργίου- Βάνας Δημητρίου- Κούλη Νικολάου, τα νέα τέσσερα επεισόδια του γ΄ κύκλου της σειράς «Maestro» και ο β΄κύκλος της ιστορικής σειράς «Άγιος Παΐσιος- Από τα Φάρασα στον Ουρανό».

Στο β΄ μισό της σεζόν θα ενταχθεί ο α’ κύκλος της σειράς «17 κλωστές» των Μιρέλλας Παπαοικονόμου- Κάτιας Κισσονέργη, σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια, παραγωγή της Cosmote TV. Παράλληλα το κανάλι θα εντάξει μια νέα κωμική σειρά αλλά και sequel των σήριαλ «Οι απαράδεκτοι» και «Τρεις Χάριτες» με εκσυγχρονισμένη εικόνα και ήχο.

Η Άννα Δρούζα, το come back στο Open και η πρεμιέρα με Κασσελάκη για όσα «δεν λέμε»

Τη γνωρίσαμε από τα καινά δαιμόνια που εισήγαγαν κάθε φορά οι εκπομπές της σε ιδιωτικά (Mega, ANT1, Star, Alpha) αλλά και δημόσια κανάλια (NET). Μπήκαμε περισσότερο στον κόσμο της με το  προσωπικό της site boro.gr αλλά και τη δημοσιότητα που πήρε το 2001 ο πρώτος της γάμος με τον μπασκετμπολίστα Νίκο Οικονόμου, με τον οποίο έχει μια κόρη, την Αριάδνη και στη συνέχεια με τη σχέση της με τον δημοσιογράφο και ζωγράφο Θανάση Λάλα.

Την παραγνωρίσαμε με τον ντόρο που έκανε η εκπομπή της στη ΝΕΤ και κυρίως με το χαρακτηριστικό της γνώρισμα να τα λέει έξω από τα δόντια προκαλώντας κάποτε ακόμη και τη μήνι της Έλλης Στάη. Η γνώριμη για το τηλεοπτικό κοινό 57χρονη πλέον Άννα Δρούζα αποφάσισε να κάνει come back από τη συχνότητα του Open με την εκπομπή «ΟΣΑ (ΔΕ) ΛΕΜΕ», που κάνει πρεμιέρα, τη Δευτέρα 6 Μαΐου στη 1:00 μετά τα μεσάνυχτα και θα προβάλλεται κάθε Δευτέρα.

Για άλλη μια φορά θα επιχειρήσει να κάνει τη διαφορά στο φορμά μιας κλασικής συνέντευξης, αφού συνεντευξιαζόμενος και οικοδέσποινα θα παίρνουν το ρίσκο να αποκαλύψουν και να αποκαλυφθούν, να μοιραστούν μύχιες σκέψεις κι άγνωστες πτυχές της ζωής τους, να φωτίσουν όσα συνήθως δε λέμε.

Πρώτο «σκοτεινό αντικείμενου πόθου» της Άννας Δρούζα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Στέφανος Κασσελάκης σε μια διαφορετική συνέντευξη που υπόσχεται να κινηθεί έξω από τα καθιερωμένα. Πόσο πιστεύει πως θα γίνει πρωθυπουργός και ποιοι είναι εκείνοι που, όπως λέει ο ίδιος, «θα χάσουν τον ύπνο τους αν συμβεί αυτό»;

Η συνέχεια επί της οθόνης.

Η μανία της Λίνας Μενδώνη με τα ελληνικά τραγούδια και το bonus διαφημιστικού χρόνου στα ραδιόφωνα, όποιο προφίλ και αν έχουν

Με πιο mild διατάξεις πέρασε στον Ν. 5103/2024, η επιμονή της υπ. Πολιτισμού για την προστασία του ελληνόφωνου τραγουδιού. Προβλέπεται η προσαύξηση του διαφημιστικού χρόνου κατά 5% του επιτρεπόμενου ορίου διαφημίσεων στους ενημερωτικούς και μη σταθμούς (μουσικούς) που περιλαμβάνονται στο οικείο μητρώο του ΕΣΡ και μεταδίδουν ξενόγλωσσο τραγούδι, εφόσον αυξήσουν το ελληνόφωνο κατά 15% σε σχέση με το 2023.

Επίσης, οι ραδιοσταθμοί, ενημερωτικοί και μη, που μεταδίδουν άνω του 95% ξενόγλωσσα τραγούδια μπορούν να αυξήσουν την κλίμακα των τραγουδιών ως εξής: Αν το ποσοστό μετάδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού αυξηθεί από 15,1% ως 25%, η υπέρβαση του διαφημιστικού χρόνου μπορεί να φτάσει στο 10%, αν διογκωθεί από 25,1% έως 40%, η κατά παρέκκλιση μετάδοση διαφημίσεων μπορεί να φτάσει στο 20%, ενώ αν ανέβει πέραν του 40,1% η δυνατότητα αυτή φτάνει στο 30%.

Οι σταθμοί οφείλουν εντός 60 ημερών μετά το τέλος του εξαμήνου να υποβάλουν τα στοιχεία στο ΕΣΡ, ενώ προβλέπεται η έκδοση βεβαίωσης από τους οργανισμούς σε διάστημα 90 ημερών. Οι διατάξεις αυτές ισχύουν και για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της ΕΡΤ.

Το «Tv Queen», οι χαμηλές πτήσεις, ο ανικανοποίητος Νίκος Κοκλώνης και το εύρημα του Τζώνυ Καλημέρη για τρόπαιο στη νικήτρια

Σέξι παρουσιάστριες με ορατές με γυμνό οφθαλμό αισθητικές παρεμβάσεις….στα σημεία, βαθιά ντεκολτέ και κόκκινα φορέματα, γόβες στιλέτο και όποιος αντέξει, εντελώς ξένες προς το γυναικείο πρότυπο ομορφιάς και προσωπικότητας που έχουν καθιερώσει οι ξανθές ή μη, πάντως απολύτως σοβαρές και μετρημένες δημοσιογράφοι και παρουσιάστριες τα τελευταία χρόνια (Μελέτη, Μενεγάκη, Κορομηλά, Ζαχαρέα, Παρασκευοπούλου, Στάη, Τζίμα, Αντωνοπούλου), οι επίδοξες presenters της σχολής «TV Queen» που έκανε πρεμιέρα την περασμένη Κυριακή με την Ιωάννα Μαλέσκου στο τιμόνι και διευθυντή της σχολής, τον Ανδρέα Μικρούτσικο – αποτελούν ξένο σώμα προς τα ελληνικά ειωθότα.

Το πρώτο live του «TV Queen» σημείωσε 6,8% στο σύνολο και 7,5% στο 18-54, και βρέθηκε πίσω από τις σειρές του Mega, τη «Γη της Ελιάς» (25,8% σύνολο, 15,2% 18-54) και το «Famagusta» (23,3% σύνολο, 14,1% 18-54) που κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στη ζώνη, το «Survivor» (15,8% σύνολο, 13,7% 18-54), το «5×5 Σπέσιαλ» (9,1% σύνολο και 18-54) και τη «Μουρμούρα» (7,7% σύνολο, 7,8% 18-54). Το νέο προϊόν του Open παράγει ήδη ειδήσεις – πέρα από το αν αποτελεί ένα ενδιαφέρον format.

Αυτή την Κυριακή, ανήμερα του Πάσχα, 5 /5 ήταν προγραμματισμένο τo live του Tv Queen, αλλά δεν θα πραγματοποιηθεί τελικά καθώς αναζητείται μεγαλύτερος χώρος και καλύτερο πλατό. Μάλιστα ο ίδιος ο παραγωγός Νίκος Κοκλώνης σε μια στιγμή σκληρής αυτοκριτικής παραδέχθηκε ότι «το πλατό είχε λάθη δεδομένου του μικρού διαστήματος για προετοιμασία της εκπομπής».

Πάντως την καλύτερη ατάκα και τον πιο εύστοχο σχολιασμό για την επανεμφάνιση της Ιωάννας Μαλέσκου έκανε ο διευθυντής επιχειρησιακής λειτουργίας και μέλος του Δ.Σ. του Open Τζώνη Καλημέρης. Ο οποίος σε live σύνδεση ξεστόμισε ότι «αν έχει άγχος να το κρατήσει, της πάει!»…

Όσο για το τιτανο-τεράστιο έπαθλο που ανακοίνωσε ο Τζώνη Καλημέρης για τη νικήτρια – μελλοντική παρουσιάστρια, αυτό δεν είναι άλλο από «ένα ετήσιο συμβόλαιο με την Barking Weel που θα φροντίσει να στήσει το προφίλ της νικήτριας, να της κλείσει εξώφυλλα στο OK, συνεντεύξεις, θα φροντίσει το εμπορικό τους προφίλ, θα στήσει εμπορικές συμφωνίες και θα τις βοηθήσει προς τα εκεί.

Το ‘κερασάκι’ είναι ότι του χρόνου θα συμμετέχει στην παρουσίαση στην εκπομπή του Open που θα είναι φτιαγμένη για εκείνη»!

Χρόνο 6.250.000 ευρώ από την TV στα κόμματα

Στον δρόμο για τις ευρω-κάλπες της 9ης Ιουνίου τα κόμματα θα έχουν τη δυνατότητα να μεταδώσουν δωρεάν τα διαφημιστικά τους μηνύματα από τους σταθμούς, Alpha, ANT1, Mega, Open, ΣΚΑΪ, Star και τα 4 προγράμματα της ΕΡΤ, αλλά και τις δύο πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης. Τα κανάλια θα πρέπει να διαθέσουν δωρεάν χρόνο 6.000.000 ευρώ και η Cosmote TV με τη Nova 250.000 ευρώ.

Η ΝΔ στα ελεύθερης λήψης ιδιωτικά κανάλια και στην ΕΡΤ αποκτάει δωρεάν χρόνο αξίας 1.966.433 ευρώ και χρόνο αξίας 81.936 ευρώ στη συνδρομητική TV μέσω δορυφόρου. Όσον αφορά τα υπόλοιπα κόμματα, ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχει δωρεάν χρόνο αξίας 1.131.866 ευρώ και 47.160 ευρώ αντίστοιχα, το ΚΙΝΑΛ 517.343 ευρώ και 21.555 ευρώ, το ΚΚΕ 345.785 ευρώ και 14.407 ευρώ, η Ελληνική Λύση 231.394 ευρώ και 9.641 ευρώ, η Νέα Αριστερά 199.997 και 8.333 ευρώ, ο Κόσμος 121.629 ευρώ και 5.607 ευρώ.

Για τους Σπαρτιάτες η αρχική πρόβλεψη ήταν 115.698 ευρώ και 4.820 ευρώ, για τη Νίκη 91.470 και 3.881 ευρώ και για την Πλεύση Ελευθερίας 78.368 και 3.265 ευρώ. To Mega πρέπει να διαθέσει το 17,74% του διαφημιστικού του χρόνου, ο Alpha το 18%, ο ΣΚΑΪ το 15,42%, ο ΑΝΤ1 το 13,92%, το Star το 12,60%, το Open το 9% και η ΕΡΤ ΑΕ (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ΕΡΤ News) το 13,23%.

Το ενδιαφέρον είναι πως δύο νέα κόμματα, που δεν έλαβαν μέρος στις προηγούμενες εκλογές, Νέα Αριστερά και Κόσμος του Πέτρου Κόκκαλη, αποκτούν δικαίωμα δωρεάν προβολής.

Κόστος 453.000 ευρώ για τη «Δημιουργική Ελλάδα»

Ο νέος φορέας «Δημιουργική Ελλάδα» θα δαπανά ετησίως 453.000 ευρώ για την καταβολή αμοιβών και αποζημιώσεων στα μέλη του ΔΣ, ενώ θα υπάρξει και αύξηση του προσωπικού της εταιρείας σε σχέση με το υφιστάμενο προσωπικό των δύο επί συγχώνευση φορέων. Η ετήσια δαπάνη για τις αποδοχές των προϊσταμένων των γενικών διευθύνσεων θα ανέλθουν στο ποσό των 226.000 ευρώ.

Πέραν αυτών των παγίων και λειτουργικών εξόδων αναμένεται να δυσκολευθεί και ως μάννα εξ ουρανού αναμένει μια σταθερή πηγή χρηματοδότησης για την επιδότηση των επιλέξιμων δαπανών των οπτιακουστικών έργων, ελληνικών και ξένων, στην Ελλάδα.

Το «μπαλάκι» βρίσκεται στα χέρια του Κωστή Χατζηδάκη που θα πρέπει να αποφασίσει αν το 50% του φόρου συνδρομητικής τηλεόρασης, θα οδεύσει στο ταμείο της «Δημιουργικής Ελλάδας» για να χρηματοδοτήσει τις νέες παραγωγές.

Η προοπτική αυτή σηκώνει περαιτέρω τις τρίχες της κεφαλής των επικεφαλής των συνδρομητικών πλατφορμών στην Ελλάδα που φέρονται να διαμαρτύρονται στα κυβερνητικά στελέχη και εν πολλοίς να απειλούν με αλλαγή φορολογικής έδρας.

Όσο για τα ιδιωτικά κανάλια αισθάνονται και αυτά πίεση από τις εξελίξεις καθώς έως αύριο Πάσχα, 5 Μαΐου το ΕΚΟΜΕ θα μπορεί να υποδέχεται νέα αιτήματα χρηματοδότησης.

Ο νέος φορέας θα μπορεί μετά τον Οκτώβριο να δέχεται αιτήσεις ένταξης επενδυτικών σχεδίων ανά καθεστώς ενίσχυσης.

Ο Μάρκος Σεφερλής συνεχίζει στον ΣΚΑΪ – ξεροσταλιάζοντας για μια απόφαση της Εύης Κουτσαυτάκη για το «Ορκιστείτε παρακαλώ»

Σταθερά στο πρόγραμμα του ΣΚΑΙ και την επόμενη σεζόν παραμένει ο Μάρκος Σεφερλής με τις δύο πλευρές να αξιοποιούν την option +1 χρόνο στο συμβόλαιο της συνεργασίας τους. Βέβαιη θεωρείται η συνέχιση της παρουσίασης του μαγειρικού τηλεπαιχνιδιού «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα απ’ τη δική σου», με τον Έκτορα Μποτρίνι στο πλευρό του, ενώ παραμένει σε ισχύ και η συμφωνία του με το κανάλι για τη μετάδοση των θεατρικών παραστάσεών του.

Αυτό που μέχρι στιγμής δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει είναι αν θα προχωρήσει τελικά η παραγωγή του «Ορκιστείτε παρακαλώ». Πρόκειται για την αναβίωση της θρυλικής κωμικής σειράς αυτοτελών επεισοδίων, που προβλήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’80 στην ΕΡΤ2 και διακωμωδούσε τα ευτράπελα στο Ειρηνοδικείο, με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Μιχαλόπουλο. Ο Μάρκος Σεφερλής έχει ήδη κάνει όλη τη σχετική προετοιμασία, ωστόσο, ο ΣΚΑΪ δεν έχει δώσει ακόμη το «πράσινο φως».

Υπάρχει η πιθανότητα η σειρά να μεταδοθεί μετά τον Ιανουάριο του 2025.

Ποιος δημοσιογράφος είναι έμπιστος του Κασσελάκη;

Την εύνοια αλλά κυρίως την εμπιστοσύνη του Στέφανου Κασσελάκη φαίνεται πως έχει κερδίσει, παρά την αρχική δυσπιστία που είχε για το πρόσωπό του, ο δηµοσιογράφος Μπάµπης Παπαδάκης, που πλέον έχει την ευθύνη της ενηµέρωσης των δηµοσιογράφων αποκλειστικά για τις δραστηριότητες του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.

Η Τατιάνα Στεφανίδου και η αναμονή για την παραμονή της στον Alpha

Σε αναμονή για τη συνέχιση της εκπομπής της «T-Live» την επόμενη σεζόν βρίσκεται η Τατιάνα Στεφανίδου. Αυτή τη στιγμή δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο όσον αφορά στην παραμονή της στον Alpha και οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν μετά το Πάσχα.

Η Τατιάνα Στεφανίδου ολοκλήρωσε τον πρώτο χρόνο του νέου συμβολαίου της με τον Alpha και εφόσον συνεχιστεί η συνεργασία τους θα ενεργοποιηθεί η option της μιας επιπλέον χρονιάς χωρίς βέβαια να είναι και αυτό βέβαιο καθώς εξετάζονται και plan B ή και C…

Tι μέλλει γενέσθαι με το μέλλον του Καλύτερα Δε Γίνεται

Το συμβόλαιο της Ναταλίας Γερμανού με τον ALPHA λήγει τον Ιούνιο 2025. Το κανάλι έχει αποφασίσει να προσδώσει χαρακτήρα μαγκαζίνο στην εκπομπή με μεγαλύτερη διασπορά του φακού που θα κάνει focus και σε άλλα πρόσωπα.

Ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει το προφανές: Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Χατζηνικολάου

Παραμένει στον ΑΝΤ1 ο Νίκος Χατζηνικολάου, τόσο προκειμένου να μεταδίδει το καθημερινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων όσο και την εβδομαδιαία εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω».

Λιάγκας vs Αρναούτογλου: Μοιρασμένες οι νέες εκπομπές τους στη σεζόν

Ένα βήμα πριν τις τελικές υπογραφές βρίσκεται ο Γιώργος Λιάγκας ο οποίος παρά τα όσα έλεγε πριν από λίγο καιρό θα συνεχίσει, στον ANT1 για τα επόμενα τουλάχιστον δυο χρόνια αφού αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο για 2 συν 1 χρόνια με το κανάλι του Αμαρουσίου.

Αυτό πρόκειται να συμβεί μετά το Πάσχα ενώ το νέο συμβόλαιο περιλαμβάνει πέρα από το πρωινό και ακόμη μια εκπομπή. Πρόκειται για ένα τοκ σόου το οποίο θα βασίζεται σε ένα ξένο φορμά όπως άλλωστε είναι και αυτό που παρουσιάζει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Το πρότζεκτ θα βγει στον αέρα στο β’ μισό της σεζόν και αφότου θα έχει ολοκληρωθεί η τρίτη εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «Όμορφος κόσμος» που θα βγει στον αέρα του ΑΝΤ1 στο α’ μέρος.

Σερί πρωτιάς για το Mega

Αμετακίνητο στην πρώτη θέση της τηλεθέασης παρέμεινε το MEGA και τον μήνα Απρίλιο. Ενημέρωση, ψυχαγωγικές εκπομπές και σειρές υψηλών αξιώσεων που έχουν «γράψει» στις καρδιές των τηλεθεατών, έφεραν τον σταθμό για έναν ακόμη μήνα, τον έκτο κατά σειρά, στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο με ποσοστό 14,1%. Στο δυναμικό κοινό 18-54, το MEGA κατέγραψε μέσο όρο τηλεθέασης 11,8%.

Παράλληλα, χωρίς αντίπαλο συνεχίζει η Prime Time του MEGA για έναν ακόμη μήνα και παραμένει έτσι μακράν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών από την έναρξη της φετινής σεζόν. Τον Απρίλιο ο σταθμός σημείωσε μέσο όρο 18,3%, με τη διαφορά από τον ανταγωνισμό να διαμορφώνεται στις 6,2 και πλέον μονάδες. Στο δυναμικό κοινό 18-54, κατέγραψε μέσο όρο 13,4% στην ζώνη υψηλού ανταγωνισμού.

Στο βάθρο της τηλεθέασης η μυθοπλασία

Οι τρεις μεγάλες παραγωγές του MEGA μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και τον Απρίλιο. «Famagusta», «Η γη της ελιάς» και «Το Ναυάγιο»  παρέμειναν στις πρώτες τρεις θέσεις των ελληνικών σειρών με την υψηλότερη τηλεθέαση στην τηλεόραση.

H Σταυρούλα Διακουμή στον Όμιλο Παραπολιτικά

Η Σταυρούλα Διακουμή αναλαμβάνει καθήκοντα γενικής εμπορικής διευθύντριας του Ομίλου Παραπολιτικά. Στο δυναμικό της εταιρείας ανήκουν οι εφημερίδες Παραπολιτικά, Απογευματινή, OnTime, o ραδιοφωνικός σταθμός Παραπολιτικά 90,1 οι ιστοσελίδες parapolitika.gr, powergame.gr, motorone.gr, energygame.gr, ontime24.gr  και e-ota.gr.

Κυρίαρχοι στην τηλεθέαση οι «Ράδιο Αρβύλα» και τη 17η σεζόν

Και τη φετινή σεζόν, οι «Ράδιο Αρβύλα» ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης, με μέσο όρο 21,7%, στο δυναμικό κοινό 18-54, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 8,4 μονάδες. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, η δυναμική της εκπομπής ήταν εντυπωσιακή τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, ενώ την παρακολούθησαν έστω και για 1’, κατά μέσο όρο, 1.528.497 τηλεθεατές, στο σύνολο του κοινού.

Και το καινούργιο project των «Ράδιο Αρβύλα», οι «Boomers», που ήρθε… στις 8 Φεβρουαρίου, από την πρώτη του εμφάνιση στον τηλεοπτικό αγωνιστικό χώρο υπερίσχυσε του ανταγωνισμού στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 19,2% και 5,9 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι, ενώ είχαν μαζί τους κατά μέσο όρο 1.358.010 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1’.

Διαβάστε επίσης

ACTION 24: Η Τζώρτζια Κεφαλά και ο Λευτέρης Ελευθερίου έρχονται στο «ΓΚΑΡΑΖ»

Η ΠΟΣΠΕΡΤ αρνήθηκε να δώσει άδεια να μεταδώσει η ΕΡΤ την Ακολουθία του Νιπτήρος λόγω απεργίας

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κωστής Χατζηδάκης: Είχε παραγίνει η κατάσταση με τις τράπεζες – Σεβασμός στους Έλληνες πολίτες!
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Γιατί φαίνεται να είναι χαμηλή η λαϊκή απήχηση των μέτρων για τις τραπεζικές χρεώσεις
Τι λέει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος στο mononews.gr, η αγωνία του Βασίλη Κάτσου, η συγκίνηση στο Ντίσελντορφ, οι 5 υπουργοί που τα σπάνε, ποιοι μιλούν για τη Γιάννα, ένα hot quiz με πολιτικούς και ποια εστιατόρια πάνε στο Ελληνικό
Μενδώνη: Η απώλειά του Δημήτρη Ήμελλου στερεί την Τέχνη από έναν αφοσιωμένο υπηρέτη της
Στα μέσα Ιανουαρίου ο μηδενισμός των χρεώσεων από τις τράπεζες – Από τον Ιούλιο του επίδομα επικινδυνότητας στους ένστολους
Κωστής Χατζηδάκης: Όλες οι αλλαγές σε τραπεζικές προμήθειες και χρεώσεις – Από μέσα Ιανουαρίου σε ισχύ τα νέα μέτρα
Τι θα κερδίσουν ένστολοι και χαμηλοσυνταξιούχοι από τις αρχές του 2025 – Τα δυο νέα μέτρα Μητσοτάκη
Προμήθειες: «Λογαριασμός» 200 + 100 εκατ. ευρώ στις τράπεζες από τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Άγγελος Συρίγος στο mononews: Δεν υπάρχει σιωπή. Απορρίπτουμε κατηγορηματικά την τουρκική θέση