ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H OceanPal, της Σεμίραμις Παληού, υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με τη Richland Bulk για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου χύδην, capesize και συμφώνησε να το πουλήσει μετά το τέλος της ναύλωσης.
Η Richland Bulk ναύλωσε το bulker capesize Baltimore, κατασκευής 2005, 177.243 dwt. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 22.000 δολάρια την ημέρα μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2024, έως τις 15 Νοεμβρίου 2024 κατ’ ανώτατο όριο.
Η απασχόληση του πλοίου αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 2,64 εκατομμυρίων δολαρίων για την προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα Μαΐου.
Το φορτηγό πλοίο Baltimore είναι σήμερα ναυλωμένο στην Richland Bulk με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 13.500 δολάρια την ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Το spinoff της Diana Shipping που είναι εισηγμένο στο Nasdaq γνωστοποίησε επίσης ότι υπέγραψε συμφωνία για την πώληση του σκάφους μετά το τέλος της ναύλωσης για 18,25 εκατομμύρια δολάρια πριν από τις προμήθειες, με παράδοση στον αγοραστή έως τις 20 Νοεμβρίου 2024 το αργότερο.
Με την ολοκλήρωση της πώλησης, ο στόλος της OceanPal θα αποτελείται από τέσσερα bulker, εκ των οποίων το ένα είναι capesize και τα τρία panamaxes.
Διαβάστε επίσης:
Capital Product Partners (Βαγγέλης Μαρινάκης): Εκτίναξη κερδών και εσόδων το πρώτο τρίμηνο του 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Τηλεφωνική συνομιλία Ερντογάν-Μακρόν για τη Συρία
- Μπελέρης για Δυτ. Βαλκάνια: Η αναγκαία διεύρυνση της ΕΕ πρέπει να προχωρήσει με συγκεκριμένους όρους
- Ζαχαράκη: Δεν τίθεται θέμα καθολικής απαγόρευσης του διαδικτύου για τα παιδιά
- Σε τροχιά απαγόρευσης η πρόσβαση στα social media για τους κάτω των 15 ετών – Τα τρία στάδια του κυβερνητικού σχεδίου – mononewsTV