Ο ιστορικός όμιλος προϊόντων ομορφιάς Puig, ο οποίος κατέχει εμπορικά σήματα όπως η Paco Rabanne και η Carolina Herrera, όρισε την τιμή για την IPO του στο ανώτατο όριο του εύρους τιμών, καθιστώντας την την μεγαλύτερη εισαγωγή στην Ευρώπη μέχρι στιγμής φέτος.

Η εταιρεία με έδρα τη Βαρκελώνη όρισε την τιμή στα €24,50 ανά μετοχή, σύμφωνα με τους όρους που επικαλείται το Bloomberg News. Το εύρος τιμών είχε καθοριστεί στα €22 έως €24,50 για κάθε μετοχή.

Η αρχική δημόσια προσφορά της Puig εντάσσεται στην ευρεία αναζωπύρωση των IPO στην Ευρώπη φέτος, μετά την προσφορά των 2,3 δισ. δολαρίων της Galderma Group AG στην Ελβετία και την IPO των 2,15 δισεκατομμυρίων δολαρίων της CVC Capital Partners.

Οι εταιρείες στην περιοχή έχουν συγκεντρώσει περίπου 8,6 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα φέτος, υπερδιπλάσιο ποσό σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023, σύμφωνα με δεδομένα που συγκέντρωσε το Bloomberg.

Η εταιρεία αρωμάτων κατέχει εμπορικά σήματα όπως Rabanne, Carolina Herrera και Jean Paul Gaultier και ιδρύθηκε το 1914. Με τα χρόνια, έχει επεκταθεί σε προϊόντα περιποίησης δέρματος και μακιγιάζ, πιο πρόσφατα με την εξαγορά της Charlotte Tilbury.

Η Puig διοικείται από τον Marc Puig Guasch, εγγονό του ιδρυτή, ο οποίος κατέχει την θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Ο Marc και ο ξάδερφός του Manuel Puig Rocha, είναι τα μόνα μέλη της οικογένειας που βρίσκονται στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, σύμφωνα με το ενημερωτικό της.

Μετά την προσφορά, η οικογένεια Puig θα κατέχει περισσότερο από το 90% των δικαιωμάτων ψήφου μέσω των μετοχών της κατηγορίας Α, οι οποίες έχουν πέντε ψήφους η καθεμία σε σύγκριση με μία που έχουν οι μετοχές της κατηγορίας Β. Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να αναχρηματοδοτήσει πρόσφατες εξαγορές, να αποπληρώσει χρέη και να κάνει μελλοντικές επενδύσεις.

Η Goldman Sachs Group και η JPMorgan Chase & Co. ηγούνται της IPO. Η μετοχή αναμένεται να αρχίσει να διαπραγματεύεται στις 3 Μαΐου στο Χρηματιστήριο της Μαδρίτης με το σύμβολο PUIG.

Διαβάστε ακόμη:

Kering (Gucci): Πώς η περιουσία του Pinault μειώθηκε σχεδόν 50% σε λιγότερο από τρία χρόνια

Hermes: Οι Κινέζοι εκτόξευσαν τις πωλήσεις του ισχυρού brand ειδών πολυτελείας

Όμιλος Kering: Ο Gucci παρασύρει το κάστρο του -μια εξαίρεση