ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών δήλωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,4% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 3,5%. Επίσης αύξησε τους όγκους για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο αγοράς.
Η παρατεταμένη περίοδος υψηλού πληθωρισμού έχει επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών και τους έχει ωθήσει σε φθηνότερες μάρκες που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Αυτή η τάση φαίνεται να αλλάζει για ορισμένους ευρωπαϊκούς ομίλους καταναλωτικών αγαθών, όπως η Unilever και η Reckitt Benckiser Group Plc, αλλά όχι για τη Nestle.
Η μονάδα ομορφιάς και ευεξίας της Unilever, η οποία περιλαμβάνει προϊόντα premium περιποίησης δέρματος και βιταμίνες, ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μονάδα με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,4%, κυρίως λόγω υψηλότερων όγκων.
Τον Μάρτιο, ο Schumacher ανακοίνωσε την απόσχιση ή την πώληση της επιχείρησης παγωτού του ομίλου, η οποία έχει περίπου 8 δισεκατομμύρια ευρώ (8,6 δισεκατομμύρια δολάρια) ετήσιες πωλήσεις, στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας να επαναπροσδιορισμού του χαρτοφυλακίου της. Η μονάδα σημείωσε αύξηση μόλις 2,3% σε συγκρίσιμη βάση, με υψηλότερες τιμές και χαμηλότερους όγκους.
Η Unilever επανέλαβε την Πέμπτη ότι αναμένει αύξηση των πωλήσεων μεταξύ 3% και 5% φέτος, με μια μέτρια βελτίωση στο βασικό λειτουργικό της περιθώριο κέρδους.
«Αυτό είναι ένα καλό τρίμηνο για τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο Hein Schumacher και υποδηλώνει ότι έχει ήδη σημειωθεί πρόοδος», δήλωσε ο αναλυτής της RBC, James Edwardes Jones.
«Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αναφορά στην επίδοση μεριδίου αγοράς. Θα θέλαμε να επιβεβαιωθεί ότι η ανταγωνιστικότητα της Unilever βελτιώνεται επίσης», συμπλήρωσε.
Διαβάστε ακόμη:
Jefferies: O CEO της πούλησε μετοχές αξίας 65 εκατ. δολαρίων για να αγοράσει γιοτ
Όμιλος Σαράντη: Αφετηρία για την επίτευξη των στόχων οι ισχυρές επιδόσεις τριμήνου