Δυο αυτοκίνητα ασφαλείας, συγκρούσεις, ανατροπές, διαφορετικές στρατηγικές, υπέρμετρη φθορά τίποτα δεν σταματούσε τον πρωταθλητή.
Η εξέλιξη του αγώνα είχε δυο στάδια: Το πρώτο μέρος ήταν προβλέψιμο, χωρίς ιδιαίτερο σασπένς, στο δεύτερο έγινε χαμός. Θρυαλίδα η εγκατάλειψη του Μπότας από υβριδική μηχανή, που ήρθε στην κρίσιμη στιγμή για τη McLaren του Nόρις και τη Ferrari του Λεκλέρκ καθώς άλλαξαν ελαστικά υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φερστάπεν να διατηρεί το προβάδισμά του και τον Αλόνσο να περνάει τον Πέρεζ από την εξωτερική. Την ίδια ώρα πιο πίσω ο Ράσελ από την εσωτερική εκμεταλλεύτηκε την κόντρα των οδηγών της Ferrari και τους πέρασε αμφότερους από την εσωτερική. O αγώνας βρήκε έναν ρυθμό και άρχισαν οι αλλαγές ελαστικών για όλους όσοι σχεδίαζαν δυο. Περνώντας τον 20στο γύρο ήταν σαφές πως ο Νόρις και ο Λεκλέρκ είχαν στόχο να κάνουν μια αλλαγή. Έναν στόχο που τους βοήθησε το αυτοκίνητο ασφαλείας να επιτύχουν καθώς εμφανίστηκε καθυστερημένα, μετά από εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της εγκατάλειψης του Μπότας.

Στην αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Πέρεζ έκοψε για να πάρει φόρα προκαλώντας ντόμινο με αποτέλεσμα να χτυπήσει ο Ρικιάρντο τον Πιάστρι και ο Στρολ τον Ρικιάρντο. Οι δυο εγκατέλειψαν, ο Πιάστρι συνέχισε με προβλήματα στην ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Ο Νόρις κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από το Λεκλέρκ και όταν ο Πέρεζ μπήκε στα πιτ ανέβηκε 2ος. Ο Μεξικάνος πέρασε τη Ferrari αλλά δεν είχε ρυθμό να πιάσει την McLaren. Πιο πίσω ο Αλόνσο που είχε βάλει τη μαλακή γόμα υποχρεώθηκε σ’ ένα πιτ στοπ παραπάνω το οποίο τον έριξε εκτός δεκάδας.

Ο Ισπανός επανήλθε με φρέσκο σετ μέσης γόμας και έκανε μερικά εντυπωσιακά προσπεράσματα που τον έφεραν τελικά στην 7η θέση. Το πέσιμο της καρό σημαίας έφερε προβληματισμό στα στρατόπεδα της Aston Martin, της Ferrari και της Mercedes καθώς η απόδοση των, δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε. Επόμενος αγώνας στο Μαϊάμι το Πάσχα. Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φερστάπεν μετά τις δυο νίκες του χτες και σήμερα έχει πλέον 110 βαθμούς, ο Πέρεζ ακολουθεί με 85 και ο Λεκλέρκ με 76. Αντίστοιχα στους κατασκευαστές η RBR έχει 195 βαθμούς, η Ferrari 151 και η McLaren 96.

Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης:
ΔΝΤ: Αυξητική η τάση του παγκόσμιου δημόσιου χρέους
Επίθεση με βόμβες μολότοφ σε αστυνομικές δυνάμεις τα ξημερώματα στα Εξάρχεια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ηλεκτρικό ρεύμα: Πώς το υπουργείο Ενέργειας “θα κάψει το λίπος” στους λογαρισμούς-Τρεις στόχοι
- Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ: Ποιοι επίσημοι τρέχουν για χάρη της
- FaCad’oro: Η χρυσή αυτοκρατορία και το όνειρο των 56 εκατ. ευρώ που κατέρρευσε
- Τι ώρα ψώνισαν μετοχές οι τολμηροί, πόσο αγόρασε την ΑΧΙΑ ο Ψάλτης, το τηλεφώνημα Παπασταύρου, οι γκρίνιες για τον Κωνσταντακόπουλο, η επιτυχία της Νίκης και το menu των 7 βουλευτών στο prive του Kiku

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Δεύτε λάβετε… Phos Βank: Το παρασκήνιο με την νέα ψηφιακή τράπεζα της Εκκλησίας – Τι λέει ο Γιάννης Στουρνάρας
Ο υποκριτής Κικίλιας, τα βαριά πορτοφόλια στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το Helikon και ο ΑΔΜΗΕ, το παρασκήνιο με την Phos Bank και την Εκκλησία, τι συμβαίνει με τον manager Μπρουμίδη, το νέο χάος στις Σπέτσες και ένα εφοπλιστικό quiz
