Άνοδο έως και 6% σημείωνε η μετοχή της L’Oréal το πρωί της Παρασκευής, αφού ανακοίνωσε καλύτερες του αναμενομένου πωλήσεις το α’ τρίμηνο, καθώς το momentum σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, βοήθησε στην αντιστάθμιση της επιβράδυνσης των αγορών από Κινέζους ταξιδιώτες.

Σημειώνεται ότι η μετοχή του γαλλικού ομίλου καλλυντικών έχει σημειώσει άλμα σχεδόν 10% το α’ τρίμηνο, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για τα καλλυντικά της.

1

Η αύξηση ήταν πολύ καλύτερη από την μέση προσδοκία των αναλυτών για άνοδο 6,6%.

Τα έσοδα από τη Βόρεια Ασία, η οποία περιλαμβάνει την Κίνα και τη Νότια Κορέα, διατηρήθηκαν επίσης σε καλύτερο από το αναμενόμενο επίπεδο, με τις συγκρίσιμες πωλήσεις να υποχωρούν κατά 1,1%, λιγότερο από την αναμενόμενη πτώση 2,4%.

Υπενθυμίζεται ότι τον Φεβρουάριο, οι μετοχές της L’Oreal παρουσίασαν απότομη πτώση μετά τη μείωση δαπανών των Κινέζων καταναλωτών, οι οποίοι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στο πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal, Nicolas Hieronimus, δήλωσε ότι το 2024 ξεκίνησε «πολύ καλά», αναφέροντας την «απίστευτα ισχυρή» ανάπτυξη στην Ευρώπη και μια «σταδιακή ανάκαμψη» στη Βόρεια Ασία.

Τόνισε επίσης ότι η Βόρεια Ασία, η μόνη περιοχή που δεν καταγράφει διψήφια αύξηση πωλήσεων, «βελτιώνεται σταδιακά».

Στην ηπειρωτική Κίνα, όπου η αγορά ομορφιάς παραμένει υποτονική, οι πωλήσεις της L’Oréal αυξήθηκαν κατά 6,2%, σημείωσε ο Hieronimus.

Οι αλλαγές στην πολιτική σχετικά με το daigous – την πρακτική των Κινέζων τουριστών να αγοράζουν για λογαριασμό τρίτων όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό – συνέχισαν να επιβαρύνουν το ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο, είπε, αλλά προέβλεψε μια ανάκαμψη μέχρι το τέλος του α’ εξαμήνου.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στη μονάδα δερματολογικής ομορφιάς της L’Oréal, η οποία υπήρξε ο κύριος μοχλός ανάπτυξης που περιλαμβάνει ετικέτες όπως η CeraVe και η La Roche-Posay, αυξήθηκαν κατά σχεδόν 22%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Ο Hieronimus τόνισε ότι οι πωλήσεις σε αυτό το τμήμα έχουν αυξηθεί για 15 συνεχόμενα τρίμηνα.

Εν μέσω ανησυχιών για επιβράδυνση της αγοράς που αφορά την ομορφιά, αυτό το αποτέλεσμα ήταν θετικό, δήλωσε η Molly Wylenzek, αναλύτρια της Jefferies.

Σημείωσε μάλιστα ότι οι καλύτερες από τις αναμενόμενες επιδόσεις στη Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12%, αποτέλεσαν τη “μεγαλύτερη έκπληξη”,

Οι ισχυρές επιδόσεις της L’Oréal, έρχονται μετά την πτώση της μετοχής της ανταγωνίστριας Ulta Beauty, αφού τα στελέχη της δήλωσαν ότι η ζήτηση των καταναλωτών για προϊόντα ομορφιάς ελαττώνεται.

Διαβάστε επίσης: 

L’Oreal: Συζητήσεις για την απόκτηση ποσοστού στα αρώματα Amouage των 3 δισ. ευρώ

Nέα οργανωτική δομή στην Generali

Apple: Ποια χώρα την διέταξε να «ξηλώσει» WhatsApp και Threads