ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Προσέγγισαν τα 2,5 δισ. δολάρια τα κέρδη των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών των Ελλήνων εφοπλιστών
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, συμφώνησε να ναυλώσει το πλοίο EM Hydra 1.740 teu, ενώ επίσης πούλησε το πλοίο EM Astoria.
Η ναύλωση του πλοίου αφορά περίοδο δέκα μηνών με δυνατότητα επέκτασης έως δώδεκα μήνες κατ’ επιλογή του ναυλωτή και με 13.000 δολάρια την ημέρα. Η ναύλωση θα συνεισφέρει στα ταμεία της εταιρείας περίπου 1,5 εκατ. δολάρια κατά την ελάχιστη συμβατική περίοδο αυξάνοντας την κάλυψη ναύλωσης των πλοίων της Euroseas το 2024 σε σχεδόν 85%.
Η εταιρεία υπέγραψε επίσης μνημόνιο συμφωνίας για την πώληση του πλοίου EM Astoria μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 2.788 teu.
Το πλοίο κατασκευής 2004 θα πωληθεί για περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια. Η πώληση συμφωνήθηκε μετά από αμοιβαίο τερματισμό της ναύλωσης του πλοίου περίπου οκτώ μήνες νωρίτερα.
Η εταιρεία προβλέπει να έχει κέρδος από την πώληση του πλοίου 5,5 εκατομμύρια δολάρια και θα παραδοθεί τον Ιούνιο του 2024.
Διαβάστε επίσης
Λέσχη Χίων: Σεμινάριο για την εξοικονόμηση ενέργειας των πλοίων
Vago (CLIA): Τα κρουαζιερόπλοια στηρίζουν το 80% των ευρωπαϊκών ναυπηγείων
Επεκτείνεται στη Σιγκαπούρη η Optima Shipping Services του Δημήτρη Κούκα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πυρηνική Ενέργεια: Ρωσία και Κίνα επιδιώκουν συνεργασία με τον μεγαλύτερο παραγωγό ουρανίου της Αφρικής
- ΗΠΑ για ReArm Europe: Μην αποκλείσετε τις αμερικανικές εταιρείες από τα εξοπλιστικά
- Kίνημα Δημοκρατίας: Στο στόχαστρο της κυβέρνησης και η παράκτια αλιεία
- Λυκουρέζος: Δε με φοβίζει ο θάνατος, αλλά η διαδρομή προς αυτόν – Η ευθύνη μας απέναντι στον εαυτό μας
