ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Στη συζήτηση που μαγνήτισε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, με τίτλο “Energy Industry Insights: A discussion on Market Trends and Innovation”, συμμετείχε ο Γιώργος Τριανταφύλλου, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής του Ομίλου Motor Oil, μαζί με τον Sven Smit Senior Partner της McKinsey & Company και πρόεδρο του McKinsey Global Institute.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, o κ. Τριανταφύλλου τόνισε τη σημασία υποστήριξης με επενδύσεις του σημερινού ενεργειακού συστήματος ως προϋπόθεση και όχι ως εναλλακτική της ενεργειακής μετάβασης:
«Για εμένα, η ενεργειακή μετάβαση είναι σαν να προσπαθούμε να αλλάξουμε έναν κινητήρα αεροπλάνου στη διάρκεια της πτήσης. Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα και για να πετύχει πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι οι υπάρχοντες κινητήρες μας κρατούν στον αέρα και, επίσης, να βεβαιωθούμε ότι και οι νέοι κινητήρες θα μας κρατήσουν εκεί, στο μέλλον με ασφάλεια.»
Σε άλλο σημείο, υπογράμμισε πως: «Αν δείτε το σχέδιο της Motor Oil, επενδύουμε 2,5 δισ. στη μετάβαση του Oμίλου, αλλά επενδύουμε επίσης 1,5 δισ. στην ανθεκτικότητα και την επέκταση της δυναμικότητας των υπαρχόντων ενεργειακών μονάδων που αποτελούν πυλώνα ενεργειακής ασφάλειας για τη χώρα», ενώ κλείνοντας την τοποθέτησή του αναφέρθηκε στη σημασία της κυκλικής οικονομίας.
«Νομίζω ότι είναι πολλά που μπορούν να γίνουν στον χώρο της κυκλικής οικονομίας. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα απόβλητά μας. Υπάρχει πολύ ενεργειακό περιεχόμενο και θα πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε. Είναι φθηνότερη λύση από την ανάπτυξη άλλων μορφών ανανεώσιμης ενέργειας. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τα απόβλητά μας, για να δημιουργήσουμε ενέργεια για το μέλλον μας.»
Από την πλευρά του, ο κ. Smit σημείωσε: «Για να επιτύχουμε την ενεργειακή μετάβαση, να προχωρήσουμε μπροστά και να έχουμε και ένα βιώσιμο αύριο, δεν πρέπει να ξεκινάμε πρώτα από τις πιο ακριβές και κοστοβόρες επενδύσεις, που αφορούν στην ενεργειακή καινοτομία, αλλά από τις πιο οικονομικές μεταρρυθμίσεις που έχουν άμεσο αποτέλεσμα με χαμηλό κόστος, όπως επενδύσεις ενεργειακής αποδοτικότητας και αποθήκευσης θερμότητας.»
Ο ίδιος ανέφερε, πως στο πλαίσιο της ενεργειακής μετάβασης, «έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα δίλλημα σε τέσσερα επίπεδα και ειδικότερα: τη παραγωγή καθαρής, οικονομικά συμφέρουσας, ασφαλούς αλλά και ανταγωνιστικής ενέργειας. Η επιτυχία της ενεργειακής μας μετάβασης εξαρτάται και από τις τέσσερις αυτές προϋποθέσεις.»
Ο Όμιλος Motor Oil πρωτοστατεί στην ενεργειακή μετάβαση. Μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες, χαράσσει την επενδυτική στρατηγική του, για ένα μέλλον βιώσιμο, στο οποίο θα παράγεται πράσινη ενέργεια, με χαμηλό κόστος.
Διαβάστε επίσης:
Η THALIS (Motor Oil) αναβαθμίζει τον Κύκλο του Νερού στον Δήμο Φαιστού της Κρήτης
Motor Oil: Πώς έφτασε στο μέρισμα-ρεκόρ 1,80 ευρώ ανά μετοχή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα