Αν νομίζατε ότι η “φρενίτιδα” με την Barbie τελείωσε, μάλλον δεν έχετε δοκιμάσει τη σως «Barbiecue» της Heinz. To μπουκάλι γράφει στο πίσω μέρος: «Heinz Vegan Mayo with BBQ Sauce» και λανσάρεται ως η καταλληλότερη σως για ψητά κρέατα.

Ειδικότερα, εννέα μήνες μετά την κυκλοφορία της ταινίας Barbie, η οποία απέφερε περισσότερα από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια για να γίνει η ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις του 2023, η εταιρεία παραγωγής τροφίμων συνεργάστηκε με την Mattel για την παραγωγή μιας μαγιονέζας, συνδυασμένης με μπάρμπεκιου σως, σε ροζ απόχρωση, μέσα σε ένα ιδιαίτερο μπουκάλι που απεικονίζει το κεφάλι της κούκλας με χτένισμα αλογοουρά.

Η Heinz λανσάρει την  Barbiecue σε δύο μόνο χώρες: το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα πωλείται ως προσφορά limited edition με 5.000 μπουκάλια διαθέσιμα στο heinztohome.co.uk από σήμερα Δευτέρα.

Μια περαιτέρω περιορισμένη σειρά της μαγιονέζας θα πωλείται σε όλη τη χώρα στα σούπερ μάρκετ Tesco, από τις 17 Απριλίου, και στη συνέχεια στην Ocado, την ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης στο Ηνωμένο Βασίλειο, από τα μέσα Μαΐου.

Συνολικά, η Heinz παράγει περίπου 105.000 συσκευασίες για το Ηνωμένο Βασίλειο. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 3,39 λίρες για ένα μπουκάλι 415 ml.

Στην Ισπανία, περίπου 12.000 μπουκάλια μαγιονέζας θα είναι διαθέσιμα σε εθνικό επίπεδο σε 120 πολυκαταστήματα El Corte Inglés, με ορισμένα διαδικτυακά δώρα, ξεκινώντας από τις 25 Απριλίου.

Σημειώνεται ότι προϊόντα με θέμα την Barbie, εμφανίζονται συνέχεια στα ράφια των καταστημάτων, μετά από την κυκλοφορία της ταινίας τον Ιούλιο του 2023, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της Mattel να αυξηθούν κατά 9,3% το γ’ τρίμηνο του 2023, στα 1,92 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Η σχέση μας με την Barbie ξεκίνησε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, πριν από την κυκλοφορία της ταινίας», σημειώνει ο Andre Fernandes, αντιπρόεδρος της Kraft Heinz.

Barbiecue
Barbiecue (Πηγή: Mattel)

Ωστόσο, οι μεγάλες εταιρείες τροφίμων δεν είναι γνωστές για τις γρήγορες κινήσεις τους, οπότε σήμερα, με την ταινία να προβάλλεται στις οθόνες των αεροπορικών εταιρειών, η Heinz κυκλοφορεί την Barbiecue.

Η εταιρεία τέσταρε για πρώτη φορά το ενδιαφέρον του κόσμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα τέλη του καλοκαιριού, όταν μια ανάρτηση στο Facebook στο Ηνωμένο Βασίλειο συγκέντρωσε 464.000 likes και 71.000 σχόλια.

«Ένας θαυμαστής μας είπε ακόμη ότι θα έβαφε τα μαλλιά του ροζ αν δημιουργούσαμε την Barbiecue», συμπληρώνει ο Fernandes.

Τότε ήταν που η Heinz αποφάσισε να κάνει τη σως πραγματικότητα, τουλάχιστον για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Η ανάπτυξη του προϊόντος διήρκεσε περίπου έξι μήνες.

Σύμφωνα με τον Fernandes, η ιδέα προήλθε από τη συνήθεια των πελατών να αναμειγνύουν τη σάλτσα Heinz Classic BBQ με τη μαγιονέζα της εταιρείας.

Barbie's Dreamhouse
Barbie’s Dreamhouse (Πηγή: Mattel)

Το ροζ χρώμα της σως, προέρχεται από μια μεγάλη ποσότητα εκχυλίσματος παντζαριού και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς αυτό που θα περίμενε κανείς: ένα παχύρρευστο άλειμμα σχεδόν σαν της μαγιονέζας, με μια γλυκιά γεύση faux-smoky.

Η εταιρεία τονίζει ότι ο λόγος που το προϊόν λανσάρεται στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία, είναι διότι εκεί η Heinz γνώρισε μεγαλύτερη ανταπόκριση από τους πελάτες, μετά το πείραμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αν και δεν υπάρχουν επί του παρόντος σχέδια για διαθεσιμότητα της Barbiecue και σε άλλες αγορές, ο Fernandes επισημαίνει ότι η εταιρεία θα το εξετάσει σοβαρά.

Όσο για άλλα προϊόντα με θέμα τη Barbie, δηλώνει ότι «Δεν θα αποκλείαμε ποτέ και ένα νέο προϊόν Kenchup».

Διαβάστε επίσης: 

Ο ροζ κόσμος της Μπάρμπι σε ένα άλμπουμ – Με την Μάργκοτ Ρόμπι

Κίλιαν Μέρφι: Το φαινόμενο «Barbenheimer» ήταν «μια υπέροχη στιγμή για τον κινηματογράφο»

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ κατακεραυνώνει τα Όσκαρ: «Δεν υπάρχει Κεν χωρίς Barbie»