Ένα φορτηγό πλοίο θα προσθέσει στον στόλο της η ναυτιλιακή C3is Inc του Χάρη Βαφειά, το οποίο θα εξαγοράσει από την ιδιωτική εταιρεία του εφοπλιστή, Brave Maritime.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 33,664 dwt handysize Eco Spitfire το οποίο κατασκευάστηκε το 2012, ενώ το κόστος της συναλλαγής θα ανέλθει στα 16,19 εκατ. δολάρια.

Η εισηγμένη στον Nasdaq C3is Inc θα πληρώσει το 10% του ποσού εντός του Απριλίου, ενώ το υπόλοιπο θα καταβληθεί μέχρι τις 10 Απριλίου του 2025. Το πλοίο βρίσκεται σε χρονοναύλωση η οποία θα λήξει στις αρχές Μαΐου του τρέχοντος έτους.

Σημειώνεται ότι η Brave Maritime της οικογένειας Βαφειά είχε εξαγοράσει το συγκεκριμένο bulker τον Μάρτιο του 2021 στην τιμή των 10,5 εκατ. δολαρίων.

Μετά την απόκτηση του Eco Spitfire ο στόλος της C3is Inc θα αποτελείται από τρία handysize φορτηγά πλοία συνολικής χωρητικότητας 97,664 dwt και ένα aframax δεξαμενόπλοιο. Με την συνολική μεταφορική ικανότητα της εταιρείας να αυξάνεται στα 213,464 dwt.

Στο μεταξύ, κατά την συνεδρίαση της 12ης Απριλίου τέθηκε σε ισχύ το reverse split των μετοχών της ναυτιλιακής, σε αναλογία 100 παλαιές προς 1 νέα κοινή μετοχή, με την ονομαστική αξία της να παραμένει στα 0,01 δολάρια.

Η εταιρεία προχώρησε στη συγκεκριμένη διαδικασία προκειμένου να αυξήσει την τιμή διαπραγμάτευσης της κοινής μετοχής της, η οποία για μεγάλο χρονικό διάστημα διαπραγματεύονταν χαμηλότερα από το κατώτατο επιτρεπτό, από τους κανονισμούς της αγοράς, όριο του ενός δολαρίου, κινδυνεύοντας με «έξωση» από το αμερικανικό χρηματιστήριο.

Ωστόσο, στην συνεδρίαση της Παρασκευής, ο τίτλος σημείωσε βουτιά άνω του 35%, κλείνοντας στα 1,865 δολάρια, ενώ πιέσεις συνέχισε να δέχεται και στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Η C3is Inc, είναι η τρίτη κατά σειρά εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά.

Ιδρύθηκε ως spin off της της Imperial Petroleum -της δεύτερης ναυτιλιακής του πλοιοκτήτη – με «προίκα» δύo bulkers της μητρικής, και έκανε πρεμιέρα στην αγορά Nasdaq τον Ιούνιο 2023.

Διαβάστε ακόμη:

Χάρης Βαφειάς: Mε reverse split επιχειρεί να αποφύγει την «έξωση» της C3is από τον Nasdaq

Ο «πόλεμος» των ναυπηγείων και ο στόχος για 1.000 επισκευές πλοίων στην Ελλάδα

Πασχάλης Διαμαντίδης: Ένα ακόμη πλοίο για τον στόλο των 292 εκατ. δολαρίων της Velos