Από την LVMH έρχεται ο νέος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Gucci, Stefano Cantino, ο οποίος θα αναλάβει τα καθήκοντά του στις 2 Μαΐου 2024, προκειμένου να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του brand, το οποίο εκτός άλλων, αντιμετωπίζει δυσκολίες λόγω εξασθένησης της ζήτησης στην Κίνα, τη βασική αγορά της.

Ο Cantino μπαίνει στον οίκο μόδας της Φλωρεντίας διαθέτοντας εμπειρία στο τιμόνι δύο μεγάλων οίκων πολυτελείας και αυτός είναι και ο λόγος που τον επέλεξε η μητρική της Gucci, Kering.

1

Η εμπειρία του είναι πέντε χρόνια στη Louis Vuitton, όπου επέβλεπε τις στρατηγικές επικοινωνίας και εικόνας του brand, και περισσότερα από 20 χρόνια στον όμιλο Prada, όπου κατείχε διευθυντικές θέσεις στους τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

Θεωρείται “γκουρού” στην επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις και θα αναφέρεται στον διευθύνοντα σύμβουλο Jean-Francois Palus, όπως ανέφερε η εταιρεία την Πέμπτη.

Σε ένα σημείωμα προς το προσωπικό, η Gucci ανέφερε ότι αυτή η αλλαγή, αποτελεί μέρος του σχεδίου της, το οποίο στοχεύει στην “ανοικοδόμηση” του brand, την ενίσχυση της επιθυμίας των αγοραστών για τα προϊόντα της εταιρείας, τη βελτίωση της ποιότητας και την αποκλειστικότητα των προϊόντων με προσανατολισμό στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Ο Palus και ο Cantino θα μοιραστούν την ευθύνη για τη στρατηγική της brand, σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα προβλήματα της Kering

Σημειώνεται ότι η Kering εξέδωσε πρόσφατα προειδοποίηση για τα κέρδη της, πράγμα σπάνιο στον τομέα της πολυτέλειας, λέγοντας ότι αναμένει ότι οι πωλήσεις της Gucci – η οποία αντιπροσωπεύει το ήμισυ των πωλήσεων του ομίλου και τα δύο τρίτα των κερδών – θα μειωθούν κατά 20% το πρώτο τρίμηνο, λόγω της εξασθένησης της ζήτησης στην Κίνα, τη βασική αγορά της.

Οι προσπάθειες της Gucci να ανατρέψει τις δραστηριότητές της υπό τον νέο σχεδιαστή Sabato de Sarno καθώς και τη νέα διοίκηση μετά από αρκετά χρόνια σταθερής μείωσης των πωλήσεων δεν έχουν ακόμη αποδώσει καρπούς.

Ωστόσο, η εταιρεία είχε πέρυσι ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 2 δισ. ευρώ από τις δραστηριότητές της και ο όμιλος θεωρεί την αγορά βασικών ακινήτων ως μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του.

«Αφιερώσαμε ένα μεγάλο μέρος του 2023 στην πραγματοποίηση επενδύσεων – είτε μέσω των δαπανών, είτε μέσω των επενδύσεών μας σε καταστήματα και σε ακίνητα – για να ενισχύσουμε την αποκλειστικότητα και την ανάδειξη των εμπορικών σημάτων μας», δήλωσε νωρίτερα φέτος ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Kering, Jean-Marc Duplaix.

«Θα συνεχίσουμε αυτές τις επενδύσεις, παρά τον βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο στα αποτελέσματά μας, για να εξασφαλίσουμε τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων μας».

Διαβάστε επίσης: 

Gucci: Νέο deal με ακίνητα – Η Kering αγοράζει «χρυσό» κτίριο στο Μιλάνο έναντι 1,3 δισ. ευρώ

Kering: Το sell off των 6,3 δισ. ευρώ και η ξεθωριασμένη λάμψη της Gucci

Gucci: Ο όμιλος προβλέπει βουτιά 20% στις πωλήσεις το α’ τρίμηνο