ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
«Θέλω να ξεκαθαρίσω το αυτονόητο ότι πάντοτε σεβόμαστε ε τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης και θα πειθαρχούμε απολύτως σε αυτές.
Πρέπει όμως να καταστήσουμε σαφές ότι με τις δύο πράξεις προσωρινής διαταγής το Συμβούλιο της Επικρατείας δεν έχει μπει στην ουσία της υπόθεσης.
Οι προσωρινές αυτές διαταγές, όπως προκύπτει από το διατακτικό τους, αφορούν στην ουσία το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, διότι αυτό είναι ο διάδικος εκπροσωπώντας το Δημόσιο των προσφευγόντων, και την πληρότητα του φακέλου.
Στη συνέχεια αυτής της απόφασης, πληροφορηθήκαμε, πριν από λίγες ώρες, ότι επιταχύνεται η συζήτηση επί της αιτήσεως αναστολής. Για την ακρίβεια, προσδιορίστηκε για την προσεχή Τρίτη 16 Απριλίου, γεγονός που πρέπει να ληφθεί υπόψη για την έκβαση της υπόθεσης.
Νομίζω ότι η κρίση του ΣτΕ, κατά κανόνα, είναι ορθή. Ακόμη και αν διαφωνούμε με αυτήν. Όταν λοιπόν αντιλαμβάνονται οι Δικαστές ότι υπάρχει μια μεγάλη πίεση για την έκδοση μιας απόφασης αντίστοιχα, σπεύδουν να την εκδώσουν.
Κατά συνέπεια, νομίζω ότι πολύ γρήγορα, αμέσως μετά θα έχουμε το αποτέλεσμα της κρίσεως επί της αιτήσεως αναστολής, πράγμα που σημαίνει ότι εφόσον αυτή είναι η ευνοϊκή για το δημόσιο, θα ξεκινήσουν αμέσως οι εργασίες στο FlyOver., και θα συνεχίσουν όπως ακριβώς είχαν προγραμματιστεί.
Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή, η κατάσταση στο έργο είναι μη αναστρέψιμη. Το εργοτάξιο ήταν έτοιμο να τελειώσει και να παραδοθεί τέλος του Απριλίου.
Αυτό σημαίνει, ότι αν σήμερα σταματούσαμε το έργο, θα έπρεπε να λυθεί μια Σύμβαση Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα, ένα ΣΔΙΤ, το οποίο δεν είναι μια εύκολη υπόθεση και στη συνέχεια να επαναπροκηρύξουμε μια νέα εργολαβία για να πάει να αναστρέψει τη μορφή που έχει πάρει σήμερα ο περιφερειακός για να την αποδώσει στην προτέρα κατάσταση, που και αυτό δεν είναι εφικτό.
Τα έργα δεν γίνονται από βίτσιο αλλά για να βελτιώσουν τη ζωή των κατοίκων της πόλης. Όσοι αντιδρούν έχουν το έννομο συμφέρον να το πράξουν , αλλά η πόλη δεν είναι μονάχα όσοι θεωρούν ότι αγγίζονται από τις συνέπειες ενός έργου, όπως το FlyOver, είναι και όλοι οι υπόλοιποι πολίτες.
Θέλω λοιπόν να καλέσω τα πολιτικά κόμματα να αποφύγουν να συνεχιστεί η εργαλειοποίηση του έργου, η οποία θα οδηγήσει σε τεράστιες καθυστερήσεις όπως έγινε και με το Μετρό» .
Αναφορικά με το ενδεχόμενο να υπάρξουν καθυστερήσεις μετά την δικαστική εμπλοκή, ο κ. Ταχιάος επανέλαβε ότι από την αρχή είχε υποστηρίξει ότι το μόνο που θα μπορούσε να καθυστερήσει αυτό το έργο είναι οι δικαστικές προσφυγές, οι οποίες σε κάθε περίπτωση αποτελούν αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών. Ωστόσο όπως υπογράμμισε «το να πολιτικοποιείται το έργο είναι κάτι το οποίο δημιουργεί επιπλέον καθυστερήσεις και έγινε αυτό το οποίο πρέπει να αποφύγουμε» .
Διαβάστε επίσης
Intralot: 50.000 μετοχές αγόρασε η Intracom
Α. Λαιμός (Ε.Ε.Ε): Silicon Valley της ναυτιλίας η Αθήνα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ