Σε άλλο αγώνα οι Max Verstappen, Sergio Perez έφεραν τους Ταύρους στις δυο πρώτες θέσεις του βάθρου.

Πίσω από τις Red Bull που είχαν το δικό τους ρυθμό δόθηκε μια συναρπαστική μάχη για την 3η θέση ανάμεσα σε McLaren και Ferrari με το Carlos Sainz να αποδεικνύει ότι βρίσκεται σε καλή φόρμα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο αγώνας ξεκίνησε επεισοδιακά με τους Ricciardo, Albon να συγκρούονται στην 3η στροφή. Αμφότεροι βρέθηκαν εκτός πίστας και αγώνα. Επιβλήθηκε διακοπή με κόκκινη σημαία που διήρκησε πολύ περισσότερο από το φυσιολογικό καθώς οι Ιάπωνες οργανωτές έδωσαν τα ρέστα τους στην απομάκρυνση των μονοθεσίων και την επισκευή του τοίχου από λάστιχα.

Η δεύτερη εκκίνηση δεν ενείχε δράμα, ο Verstappen έφυγε μπροστά και μην τον είδατε. Ο Ολλανδός έκανε δυο αλλαγές ελαστικών όπως και οι άλλοι δυο οδηγοί στο βάθρο. Ο Leclerc που τελικά τερμάτισε 4ος είχε μια εναλλακτική στρατηγική μια αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα. Πήγε μέχρι τον 26ο γύρο με τη μέση γόμα και έβαλε τη σκληρή μετά.

Πραγματοποιώντας ένα πιτ στοπ λιγότερο o Leclerc, κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τις McLaren αλλά και τις Mercedes. Θα μπορούσε να είχε δώσει και μάχη για το βάθρο αλλά στη Ferrari αποφάσισαν να του δώσουν εντολή να αφήσει το Sainz να περάσει. Μια δύσκολη απόφαση για την Ιταλική ομάδα που για δεύτερο συνεχή αγώνα αβαντάρει τον οδηγό με τον οποίο δε θα συνεργάζεται του χρόνου.

Στη Mercedes η άνοδος της θερμοκρασίας οδοστρώματος άλλαξε τις ισορροπίες ο ρυθμός της W15 επηρεάστηκε αρνητικά και ο Hamilton περισσότερο από το Russell. Ο Βρετανός παρότι εκκινούσε μπροστά από το νεαρό συμπατριώτη του, τερμάτισε πίσω του. Ο Russell στο τέλος είχε μια μονομαχία με τον Piastri που κατέληξε σε προσπέρασμα για τον Βρετανό. Νωρίτερα όμως είχε στριμώξει τον Αυστραλό στο σικέιν και τον είχε πετάξει έξω, συμβάν που εξετάστηκε μετά τη λήξη του αγώνα από τους αγωνοδίκες. To πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους Ιάπωνες θεατές να πανηγυρίζουν για τον βαθμό του Tsunoda που κατάφερε μ’ένα γρήγορο πιτ στοπ να τερματίσει τελικά 10ος.

Η τελική κατάταξη ήταν:

Στη βαθμολογία οδηγών προηγείται ο Verstappen με 77 βαθμούς και ακολουθεί ο Perez με 64 και ο Leclerc με 59 βαθμούς. Αν η Ferrari είχε ρυθμίσει υπέρ του τα αποτελέσματα σε Αυστραλία και Ιαπωνία ο Μονεγάσκος θα είχε 10 βαθμούς παραπάνω και θα βρίσκονταν στην 2η θέση. Αντίστοιχα στους κατασκευαστές, η Red Bull προηγείται με 141 βαθμούς και ακολουθούν: Ferrari 120, McLaren 69, Mercedes 34, Aston Martin 33. Επόμενος αγώνας το Κινέζικο GP στις 21/4.

Διαβάστε επίσης

F1 Ιαπωνία: Οριακά ο Verstappen!