H Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, υπέγραψε συμφωνία χρονοναύλωσης για το πλοίο μεταφοράς κοντέινερ Synergy Antwerp, χωρητικότητας 4.250 teu με ναυλωτή που δεν κατονομάστηκε.

Η συμφωνία προβλέπει ελάχιστη περίοδο ναύλωσης 11,5 έως μέγιστη περίοδο 14 μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μικτό ημερήσιο επιτόκιο 26.500 δολάρια.

1

Τα συνολικά έσοδα που αναμένονται να εισρεύσουν στα ταμεία της εταιρείας ανέρχονται σε περίπου 6,5 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια της ελάχιστης συμβατικής περιόδου και να αυξήσει την κάλυψη ναύλωσης των πλοίων της Euroseas το 2024 σε περίπου 80%.

Η ναύλωση ξεκίνησε ήδη από χθες, αφού προηγουμένως το πλοίο κατασκευής 2008 ολοκλήρωσε τον προγραμματισμένο δεξαμενισμό του και την ειδική επιθεώρησή του, μαζί με ορισμένες μετασκευές, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης σημαντικού εξοπλισμού εξοικονόμησης ενέργειας.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη δεξαμενή, το πλοίο υπέστη εκτεταμένες επισκευές για την βελτίωση των αποδόσεων του, όσον αφορά στις εκπομπές άνθρακα.

«Η τιμή ναύλωσης αντιπροσωπεύει μια ισχυρή αύξηση σε σύγκριση με την προηγούμενη, υποδεικνύοντας το ενδιαφέρον του ναυλωτή για πιο σύγχρονα, ενεργειακά αποδοτικά πλοία. Αυτό είναι το τρίτο σκάφος από τον στόλο μας που υφίσταται μετασκευές στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών μας για τον εκσυγχρονισμό του στόλου μας και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα», δήλωσε ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas.

Το προηγούμενο συμβόλαιο για το Synergy Antwerp υπογράφηκε τον Δεκέμβριο του 2020. Ήταν μια ναύλωση για περίοδο μεταξύ 32 και 35 μηνών με ημερήσια τιμή 18.000 δολάρια.

Η εταιρεία διαθέτει στόλο 20 πλοίων και άλλα έξι υπό κατασκευή, τα δύο τελευταία εκ των οποίων θα παραδοθούν το τέταρτο τρίμηνο του 2024.

Διαβάστε επίσης

Παρέμβαση Παπαστεργίου στους ισχυρούς παίκτες της οπτικής ίνας – Τι ζητά από τους παρόχους