Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, μέσω της Capital Maritime, παρήγγειλε άλλα τέσσερα πλοία μεταφοράς  φυσικού αερίου στον ναυπηγικό όμιλο HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) της Νότιας Κορέας.

Όπως διέρρευσε, η Hyundai Mipo Dockyard, θα κατασκευάσει τέσσερα πλοία, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε 420,7 δισεκατομμύρια KRW ή 312 εκατομμύρια δολάρια. Με άλλα λόγια, η τιμή του κάθε πλοίου είναι 78 εκατομμύρια δολάρια.

1

Η HD KSOE δεν αποκάλυψε το μέγεθος των πλοίων LPG, αλλά η TradeWinds αναφέρει ότι είναι 45.000 cbm. Η HMD συμφώνησε να παραδώσει, δύο νεότευκτα το 2027 και δύο το 2028.

Εξάλλου, ναυπηγικές πηγές πρόσθεσαν ότι η Capital Maritime έχει τη δυνατότητα επιλογής να αναβαθμίσει τα πλοία MGC σε καύσιμο αμμωνίας.

Η συμφωνία νεότευκτων στην HMD ανεβάζει τον συνολικό αριθμό MGC της Capital Maritime σε έξι.

Το Shipping Intelligence Network της Clarksons αναφέρει ότι η Capital Maritime έχει δημιουργήσει ένα βιβλίο παραγγελιών με 37 νέα ναυπηγεία και ειδικότερα: τέσσερα VLCC κατά παραγγελία στην CSSC Tianjin Shipbuilding και συμβόλαια για έξι δεξαμενόπλοια suezmax, τέσσερα πλοία aframax, 13 πλοία LNG, δύο πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς υγραερίου/αμμωνίας, τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τέσσερα άλλα πλοία  σε διάφορα ναυπηγεία.

Διαβάστε επίσης

Χάρης Αντωνίου (Neptune Leasing): Προσφέρουμε ανταγωνιστικές υπηρεσίες

Ocean Network Express: Επενδύσεις 25 δισ. στη 10ετία  – Θέλει ετησίως κέρδη 3,8 δισ. δολ.

Νίκος Τσάκος (ΤΕΝ): Πούλησε 9 πλοία, αγόρασε 16, είχε τζίρο 889,5 εκατ., κέρδη 302 εκατ., ρευστότητα 377 εκατ. και εξασφαλισμένα έσοδα $2 δισ.!