ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έτσι, η Chanel αύξησε την τιμή της πιο γνωστής τσάντας της στα 10.300 ευρώ στη γαλλική πρωτεύουσα. Τιμή αυξημένη κατά περίπου 6,2% σε σχέση με τα 9.700 ευρώ που κόστιζε πριν από λίγο καιρό.
Ο οίκος μόδας πίσω από το Chanel «Νο. 5» αυξάνει συνήθως τις τιμές των προϊόντων του δύο φορές τον χρόνο: τον Σεπτέμβριο και τον Μάρτιο. Το κόστος των πολυτελών ειδών στο Παρίσι τελεί υπό διαρκή έλεγχο, καθώς η κοσμοπολίτικη πρωτεύουσα προσελκύει εύπορους τουρίστες που ψωνίζουν μεταξύ επισκέψεων σε μουσεία και εστιατόρια και επωφελούνται από τις επιστροφές ΦΠΑ.
«Η Chanel τιμολογεί τις τσάντες της σύμφωνα με το κόστος κατασκευής τους. Η τιμή των πρώτων υλών και το κόστος παραγωγής επηρεάστηκαν από τον επίμονα υψηλό πληθωρισμό τον τελευταίο χρόνο, γεγονός που μας οδήγησε να προσαρμόσουμε τις τιμές μας στα καταστήματα», δήλωσε εκπρόσωπος της Chanel στο Bloomberg.