Η ισπανική αλυσίδα λιανικής ένδυσης Mango εστιάζει σε «ευέλικτα» ρούχα με στόχο να βοηθήσει τους πελάτες να προσαρμοστούν στις έντονες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, καθώς η κλιματική αλλαγή κάνει τη μόδα λιγότερο εποχιακή, επισήμανε o CEO της εταιρείας Toni Ruiz στο Reuters.

H βιομηχανία ένδυσης λειτουργούσε σύμφωνα με τις οριοθετημένες εποχές του έτους, αλλά η υπερθέρμανση του πλανήτη σημαίνει ότι πρέπει να προσαρμοστεί σε περιόδους που μπορεί να περιλαμβάνουν συνδυασμό ζέστης και κρύου και να λανσάρει ενδύματα που αντικατοπτρίζουν αυτές τις μεταβάσεις, επισήμανε.

«Πριν, όταν επιστρέφατε από τις καλοκαιρινές διακοπές, όλα τα καταστήματα ήταν γεμάτα χειμωνιάτικα ρούχα», εξήγησε ο Ruiz στη συνέντευξη του. «Όλο και περισσότερο πλέον, ο πελάτης θα ψάχνει το ρούχο που χρειάζεται εκείνη τη στιγμή».

Αλλαγή των τάσεων

Με την Ισπανία και άλλες χώρες της Ευρώπης να βιώνουν υψηλότερες θερμοκρασίες κατά ορισμένα διαστήματα του έτους, καθώς και περισσότερες βροχές σε ορισμένα μέρη, οι τάσεις της ένδυσης αλλάζουν επίσης.

Η τάση που επικρατεί για καμπαρντίνες είναι ένα παράδειγμα των εποχιακά μεταβατικών ρούχων, τόνισε ο επικεφαλής της Mango. Η εταιρεία προσφέρει επίσης ρούχα για άνδρες με υφάσματα που «αναπνέουν» περισσότερο, τα οποία βοηθούν καλύτερα στην αντιμετώπιση του ιδρώτα τις ζεστές ημέρες.

Τα τελευταία χρόνια, η οικογενειακή επιχείρηση Mango, έχει στραφεί στην προμήθεια των ειδών που εξαρτώνται από τις νέες τάσεις από κατασκευαστές στην Ευρώπη και των λειτουργικών κομματιών της γκαρνταρόμπας της από κατασκευαστές στην Ασία, είπε ο Ruiz.

«Έχουμε τη δυνατότητα να εργαστούμε σε δύο παράλληλους κόσμους, ανάλογα με τις ανάγκες και τη φύση του προϊόντος», είπε.

Στο τέλος του 2023, η Mango προμηθεύτηκε προϊόντα από περίπου 3.000 εργοστάσια στην Κίνα, την Τουρκία, την Ινδία, το Μπανγκλαντές, την Ισπανία, την Ιταλία και την Πορτογαλία. Σύμφωνα με τον Ruiz περίπου το 40% των προμηθευτών της Mango βρίσκονται στην Ευρώπη, αλλά πάνω από το 80% του όγκου εξακολουθεί να κατασκευάζεται στην Ασία.

Η ευέλικτη αλυσίδα εφοδιασμού βοήθησε τη Mango να ξεπεράσει τις πρόσφατες αναταράξεις στις αποστολές μέσω της Ερυθράς Θάλασσας, έναν κίνδυνο που, όπως είπε ο Ruiz, είναι πλέον υπό έλεγχο.

Η αλυσίδα λιανικής εστιάζει τις επενδύσεις της στην αύξηση του αριθμού των καταστημάτων της και στην ανάπτυξη τεχνολογίας, επισήμανε.

Χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να παρακολουθεί τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να διασταυρώνει δεδομένα σχετικά με τους καταναλωτές με βάση τις συλλογές και τα άλλα brands, εξήγησε.

Διαβάστε ακόμη:

Apple: Βουτιά 24% στις πωλήσεις iPhone στην Κίνα – Σκληρή «μάχη» με την Huawei