array(0) {
}
        
    
Menu
0.28%
Τζίρος: 90.77 εκατ.

Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025

Business

«Προσφέρω» σημαίνει «νοιάζομαι»

Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, σε μία καθημερινότητα που το «κάτι παραπάνω» έχει σημασία, η φράση «προσφέρω σημαίνει νοιάζομαι» είναι μία φράση που όχι μόνο έχει αποτυπωθεί στο μυαλό όλων μας, αλλά είναι η κινητήριος δύναμη για να ενισχυθεί η κοινωνική συνεισφορά και η σύμπλευση όλων μας για ένα μέλλον που η καθημερινότητα όλων μας θα γίνεται όλο και καλύτερη.

Και δεν αρκεί μόνο η προσωπική προσπάθεια, αλλά η συλλογική. Να επιτύχουμε αυτή την ένωση κάτω από έναν κοινό στόχο που μας αφορά όλους. Ανθρώπους, εταιρείες, κοινωνίες. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις στις οποίες έχουμε όλοι κινητοποιηθεί κάτω από έναν κοινό στόχο, έχουμε λειτουργήσει σαν μία δυνατή ομάδα και έχουμε καταφέρει να βοηθήσουμε, να πράξουμε ομαδικά και να επιτύχουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Το efood είναι μία εταιρεία που από την 1η ημέρα λειτουργίας της, πριν από 12 χρόνια, ξεκίνησε έχοντας έναν βασικό σκοπό: να δημιουργεί μία καλύτερη καθημερινότητα για εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές, καταστήματα και επιχειρήσεις. Και δεν θα μπορούσε ο σκοπός αυτός να μην αποτυπώνεται και μέσα από ένα έντονο κοινωνικό στίγμα.

Το πρόγραμμα Love Delivered του efood είναι μέρος του DNA της εταιρείας και κάθε χρόνο πραγματοποιεί δράσεις που θέτουν τις βάσεις για μία καλύτερη πραγματικότητα. Η περσινή χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση, με μία πληθώρα στοχευμένων πρωτοβουλιών που βασίζονται σε μία από τις σημαντικότερες αξίες της εταιρείας το «we care- νοιαζόμαστε».

Στο ημερολόγιο του Love Delivered για το 2023 καταγράφτηκαν πρωτοβουλίες στήριξης που πραγματοποιούνται με τη συμμετοχή των χρηστών του, προσφέροντας συνολικά 273.000€ σε οργανισμούς και φορείς, καθώς και 126.000 γεύματα σε οικογένειας που βρίσκονταν σε ανάγκη, αλλά και συνεργασίες με περισσότερες από 10 MKO και φιλανθρωπικές οργανώσεις, όπως το Μαζί για το Παιδί, το Δεσμό και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ.

Πολύ σημαντικοί είναι και οι μηχανισμοί που ενεργοποιούνται σε έκτακτες ανάγκες, όπως το «Προσφέρω Γεύματα» και το «Fire Relief» που ενίσχυσαν όχι μόνο τους κατοίκους των πληγέντων περιοχών, αλλά και τις ομάδες πυρόσβεσης και διάσωσης που βρέθηκαν σε αυτές.

Με όχημα το «we care- νοιαζόμαστε», το efood δηλώνει έμπρακτα την παρουσία του στις ανάγκες της κοινωνίας με διαφορετικούς τρόπους που δημιουργούν μία ισχυρή ομάδα δράσης ώστε να προσφέρει στην κοινωνία καταφέρνοντας να αποτελέσει ένα ισότιμο και ισχυρό μέλος της.

Διαβάστε επίσης:

Το efood δημιουργεί και το 2023 ένα διευρυμένο κοινωνικό αποτύπωμα

Delivered by efood: Η υπηρεσία διανομής συνεχίζει την επέκτασή της και γίνεται 24ωρη σε Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης

Efood: Βάζει… πόδι στο last mile

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

efood local: Το efood καλωσορίζει το δεύτερο κατάστημα νέας γενιάς, ενισχύοντας τη φυσική του παρουσία στην αγορά
Delivered by efood: H υπηρεσία διανομής του efood, διαθέσιμη στην Κέρκυρα
efood: Συμμετέχει στο πρόγραμμα ΔΕΗ myHome4Students – Μεγάλες προσφορές για φοιτητές
efood με το πάσο σου: Το νέο πρόγραμμα με προσφορές και εκπτώσεις αποκλειστικά για φοιτητές
efood: Προσφορά κοντόληκτων προϊόντων μέσω του efood market, για τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
Το efood και το Dogs’ Voice ενώνουν τις δυνάμεις τους για να στηρίξουν τα ζώα που διασώθηκαν από φυσικές καταστροφές
Γιατί η efood κατεβαίνει στις γειτονιές
‘Burger Fest x efood’: Το efood μεγάλος χορηγός του κορυφαίου food festival στην Ελλάδα
efood: Δυναμική επέκταση με στόλο 5.000 διανομέων και 21.000 καταστήματα
efood: Ξεπέρασαν τα 2.6 εκατομμύρια οι ενεργοί χρήστες το πρώτο εξάμηνο του 2024