ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ο Γιώργος Οικονόμου, ο οποίος πρόσφατα απέκτησε μέσω της θυγατρικής του GK Investor μετοχικό ποσοστό 5,4% στην Genco Shipping & Trading, εταιρείας που διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου με έδρα τις ΗΠΑ, πρότεινε τους δύο υποψήφιους για το διοικητικό συμβούλιο της Genco.
Πρόκειται για την τρίτη ναυτιλιακή εταιρεία από το καλοκαίρι που τράβηξε το ενδιαφέρον του Έλληνα μεγιστάνα της ναυτιλίας.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από την Genco και η Performance και Diana Shipping δεν έκαναν δεκτές αντίστοιχες προτάσεις του Γιώργου Οικονόμου.
Η εταιρεία Genco υποστηρίζει ότι «αξιολόγησε διεξοδικά» και τους δύο υποψηφίους και αποφάσισε με ομόφωνη σύσταση της επιτροπής υποψηφιοτήτων και εταιρικής διακυβέρνησής της, η οποία αποτελείται από ανεξάρτητους διευθυντές, ότι η προσθήκη τους στο διοικητικό συμβούλιο «δεν θα ήταν στην καλύτερη περίπτωση για το συμφέρον της εταιρείας ή των μετόχων της».
«Στο πλαίσιο της διαδικασίας, η επιτροπή υποψηφιοτήτων και εταιρικής διακυβέρνησής πήρε συνεντεύξεις και από τους δύο υποψηφίους και διαπίστωσε ότι αντίστοιχα δεν προστίθενται στις υπάρχουσες δεξιότητες και τεχνογνωσία του διοικητικού μας συμβουλίου ή ότι δεν διαθέτουν επαρκή εμπειρία στη ναυτιλία και σε συναφείς κλάδους», αναφέρει η δήλωση της Genco.
Ο Γιώργος Οικονόμου, από την άλλη πλευρά, τόνισε ότι το γεγονός ότι τόσο ο Randee όσο και ο Robert έχουν πολύ σχετικό υπόβαθρο που, κατά την άποψή του, θα συνέβαλαν θετικά στη διοίκηση και θα βοηθούσε στην αντιμετώπιση της καθυστερημένης απόδοσης του Genco.
Ο Randee Day, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής συμβουλευτικής και συμβουλευτικής ομάδας Day & Partners, έχει 35 χρόνια εμπειρίας στην εταιρική διακυβέρνηση, την αναδιάρθρωση, τις συγχωνεύσεις και εξαγορές και τη ναυτιλιακή χρηματοδότηση και είναι σήμερα διευθυντής της International Seaways και της Eagle Bulk Shipping.
Προηγουμένως, υπηρέτησε στα διοικητικά συμβούλια της Tidewater, ενός διαχειριστή υπεράκτιων σκαφών πλατφόρμας, καθώς και στην Guardian Navigation (πρώην Valhalla Shipping), που είναι ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στη μεταφόρτωση ξηρού φορτίου.
Από την άλλη, ο Robert M. Pons, είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Spartan Advisors, μιας εταιρείας συμβούλων διαχείρισης που ειδικεύεται σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας.
Ο R.Pons έχει υπηρετήσει στα διοικητικά συμβούλια 16 εισηγμένων εταιρειών και έχει περισσότερα από 40 χρόνια πρακτικής εμπειρίας ως Διευθύνων Σύμβουλος και σε ανώτερες εκτελεστικές θέσεις.
Αυτή τη στιγμή είναι διευθυντής της Marpai και στο παρελθόν έχει διατελέσει Εκτελεστικός Πρόεδρος της Seachange International, καθώς και διευθυντής στις CCUR Holdings, Alaska Communications και Inseego Corp., μεταξύ άλλων.
Έχει διατελέσει εκτελεστικός αντιπρόεδρος της PTGi-ICS, μιας εξ ολοκλήρου θυγατρικής της HC2 Holdings, μιας εισηγμένης εταιρείας χαρτοφυλακίου που λειτουργεί θυγατρικές σε υποδομές, τηλεπικοινωνίες, κατασκευές, ενεργειακή τεχνολογία, τυχερά παιχνίδια και βιοεπιστήμες.
Προηγουμένως, ήταν ανώτερος αντιπρόεδρος, Capital Markets, στην TMNG Global, μιας παγκόσμιας εταιρείας συμβούλων σε εταιρείες τεχνολογίας, μέσων ενημέρωσης, επικοινωνιών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Υπηρέτησε επίσης σε ανώτατους διοικητικούς ρόλους σε εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Uphonia και η FreedomPay.
Διαβάστε επίσης
«Σούπερ Τρίτη» στις ΗΠΑ: Κυριαρχία Μπάιντεν και Τραμπ στις προκριματικές εκλογές σε 15 πολιτείες
Ανησυχία για νέο προϊόν κάνναβης μετά τα «ζελεδάκια»: Στόχος οι νέοι – Πώς δρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα