ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Όπως είπε ο ίδιος πρόκειται για την πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο με 1,4 δισεκατομμύρια ανθρώπους η οποία αντιμετωπίζει την χώρα μας -η οποία έχει 10 εκατομμύρια ανθρώπους-, ισότιμα και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Ο κ. Πατέλης πρόσθεσε ότι μετά το Brexit η Ινδία έχασε τον φυσικό της σύμμαχο που ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο και ψάχνει για μία άγκυρα στην ΕΕ
«Υπάρχει η περίφημη διασύνδεση IMEC ανάμεσα σε Ινδία και Ευρώπη η οποία θα προσπερνάει την Κόκκινη θάλασσα και θα καταλήγει στην Ελλάδα, η οποία αποτελεί μία πολύ μεγάλη ευκαιρία για την χώρα μας. Να θυμίσουμε ακόμη ότι εξάγουμε αυτή τη στιγμή ένα ευρώ ανά Ινδό, επομένως τα περιθώρια είναι πολύ μεγάλα και στον τουρισμό και σε άλλους τομείς»
«Για παράδειγμά, στον τουρισμό η εταιρεία GMR που έχει το αεροδρόμιο στο Νέο Δελχί φτιάχνει και το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Ακόμη, Θέλουμε να προσελκύσουμε κινηματογραφικές παραγωγές στην χώρα μας και επίσης μας ενδιαφέρει το αγροδιατροφικό».
Ο ίδιος εξήγησε ότι «από την χώρα μας μπορούν να κάνουν εξαγωγές οι φαρμακοβιομηχανίες μας ενώ επίσης να κάνουμε μία διασύνδεση Νέο Δελχί – Αθήνα που δεν υπάρχει σήμερα».
Τέλος πρόσθεσε ότι «Υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από Ινδούς επιχειρηματίες για επενδύσεις στην Ελλάδα».
Διαβάστε επίσης:
Παύλος Μαρινάκης για αγρότες: Υπάρχουν περιθώρια για πιο έντονη πίεση εκτός συνόρων
Βασίλης Κορκίδης: «Πρωταθλήτρια» η Αττική στην αύξηση τζίρου στο λιανικό εμπόριο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να δούμε τον φορολογικό έλεγχο να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»