Ο Charles Leclerc ήταν ταχύτερος σήμερα 3η και τελευταία μέρα δοκιμών στην πίστα του Σακχίρ.
Το πρώτο και βασικό συμπέρασμα που εξάγεται είναι ότι οι διαφορές ανάμεσα στις ομάδες έχουν ελαχιστοποιηθεί. Δε θα με εκπλήξει αν φέτος έχουμε 7 διαφορετικά μονοθέσια στη δεκάδα των κατατακτήριων δοκιμών και αρκετές ομάδες στο ίδιο δέκατο σε ρυθμό αγώνα. Λογικά η Haas θα είναι τελευταία αλλά η διαφορά ανάμεσα σε RB, Sauber, Williams είναι δυσδιάκριτη. Το ίδιο ισχύει και για Alpine – Aston Martin αλλά και για McLaren – Mercedes. Πιο μπροστά η Ferrari για πρώτη φορά μετά από χρόνια έχει φτιάξει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, μένει να δούμε ποια είναι η διαφορά της από την Red Bull. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι υπάρχει διαφορά και οι πρωταθλητές ξεκινούν με πλεονέκτημα που θα φανεί την ερχόμενη βδομάδα. Αλλά η Formula1 παραδοσιακά κρύβει ανατροπές.
O Charles Leclerc σημείωσε: «Ακόμα είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πού βρισκόμαστε. Ολοκληρώσαμε το πρόγραμμά μας, χωρίς κανένα σημαντικό πρόβλημα. Το καλό είναι ότι δεν υπάρχουν μεγάλες εκπλήξεις. Ό,τι περιμέναμε συνέβη οπότε είναι θετικό. Βοηθά τους μηχανικούς να σετάρουν το μονοθέσιο και όλα βγάζουν νόημα. Πόσο ανταγωνιστικοί είμαστε, είναι δύσκολο να το καταλάβουμε. Η αίσθηση μου είναι ότι η Red Bull είναι μπροστά. Έχουμε ισχυρότερη βάση σε σύγκριση με πέρυσι. Πέρυσι, ήταν δύσκολο να καταλάβουμε ποιο δρόμο εξέλιξης έπρεπε να ακολουθήσουμε. Φέτος είναι πολύ διαφορετική ιστορία, ξέρουμε που πρέπει να βελτιωθούμε, αυτό μας δίνει περισσότερη ελπίδα».
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Max Verstappen μιλώντας για τη σημερινή μέρα πρόσθεσε: «Γενικά πήγαμε πολύ καλά σήμερα. Εστιάσαμε σε προσομοίωση αγώνα για να κατανοήσουμε περισσότερο το μονοθέσιο και ήταν ευχάριστο που διαπιστώσαμε ότι η απόδοση του ήταν πολύ δυνατή. Αποφασίσαμε να μην δοκιμάσουμε γρήγορο γύρο αλλά διαφορετικές γόμες και ρυθμίσεις, οπότε είμαι ευχαριστημένος με τους γύρους που κάναμε σήμερα. Καθώς οδεύουμε προς το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, όλα έχουν να κάνουν με το σωστό σετάρισμα του μονοθεσίου. Πρέπει να εξετάσουμε τα δεδομένα λίγο περισσότερο και να προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε ένα σχέδιο για την εβδομάδα που έρχεται. Είχαμε ένα πραγματικά θετικό τεστ και μάθαμε πολλά, οπότε ανυπομονούμε για την επόμενη εβδομάδα».
Μιλώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο οδηγός της McLaren, Lando Norris τόνισε: «Είχαμε προβλήματα τις τελευταίες μέρες. Δεν είναι το τέλος του κόσμου, αλλά πάντα θέλουμε μια τέλεια μέρα, δεν βάλαμε πολλά χιλιόμετρα χθες, αλλά ούτε σήμερα το καταφέραμε. Έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά, κάναμε πολλά πράγματα καλύτερα, αλλά δεν ξέρουμε σε σύγκριση με άλλους που βρισκόμαστε. Είμαστε σε καλή θέση, είχαμε ένα αξιοπρεπές μονοθέσιο στο τέλος της περασμένης σεζόν, κάναμε ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Είμαστε ακόμα πολύ πίσω από τη Red Bull και τη Ferrari μάθαμε αρκετά στις δοκιμές».
Από την πλευρά ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola τόνισε: ««Συμπληρώθηκαν πολλοί γύροι με όλους τους τύπους ελαστικών, οπότε πρέπει να καταλάβουμε αν αυτά τα νέας γενιάς μονοθέσια υπερθερμαίνουν τα ελαστικά με οποιονδήποτε τρόπο.
Γνωρίζουμε ότι η υπερθέρμανση εμφανίζεται, αλλά λίγο, γι’ αυτό τόσες πολλές ομάδες εργάζονται με την γόμα C3 – η οποία θα είναι η μαλακή το επόμενο Σαββατοκύριακο. Εάν κατανοήσουν τους λόγους που προκαλούν την υπερθέρμανση θα έχουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων. Δεν καταγράψαμε τίποτα περίεργο από τις τρεις ημέρες δοκιμών, οι συνθήκες πίστας ήταν πολύ καλές, η εξέλιξη της πίστας δεν ήταν εξαιρετικά σημαντική. Τώρα οι συνθήκες είναι αντιπροσωπευτικές, οπότε περιμένω πολλή δράση».
Ομάδες και οδηγοί θα παραμείνουν στο Σακχίρ όπου την άλλη Πέμπτη στις 13:30 ώρα Ελλάδος θα διεξαχθεί η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών της φετινής σεζόν (απευθείας μετάδοση ΑΝΤ1+) στο πλαίσιο του GP Μπαχρέιν.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το 112 για πρώτη φορά μετά το 2014
- Αθηναϊκός και Novibet ενώνουν τις δυνάμεις τους για την αγωνιστική περίοδο 2024-25
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής