Η Lunaz αποκαλύπτει το τελευταίο της εγχείρημα: το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover Safari στον κόσμο – το ίδιο ανοιχτό μοντέλο που οδηγούσε ο James Bond στην ταινία Octopussy το 1983.
Το κλασικό Range Rover είναι ήδη ξεχωριστό, αλλά η Lunaz, η βασική εταιρία που αναλαμβάνει τη μετατροπή (σε ηλεκτροκινητήρες) όλων των κλασικών αυτοκινήτων, έχει πάει τα πράγματα σε εντελώς άλλο επίπεδο πια με το τελευταίο της έργο.
Εμπνευσμένο από τον Roger Moore ως James Bond, το Range Rover “Safari” δεν είναι παρά η μετατροπή του κλασικού δίθυρου Range Rover, με ανανεωμένο εσωτερικό και πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Αν και το εγχείρημα ανακοινώθηκε αρχικά πριν από δύο χρόνια, το μοντέλο είναι τώρα μόλις επιτέλους έτοιμο να παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του – μετά από συνολικά περισσότερες από 5.000 ώρες ανάπτυξης, έρευνας και εργασιών.
Η κατασκευή άντλησε έμπνευση από το κάμπριο Range Rover που παρουσιάστηκε στην ταινία του James Bond “Octopussy” (1983), με οδηγό τον Roger Moore. Αυτονόητα λοιπόν, η Lunaz επέλεξε ένα δίθυρο Range Rover του 1983 ως αυτοκίνητο – δωρητή για το εγχείρημα.
Ενώ η οροφή και οι κολόνες αφαιρέθηκαν για να δημιουργηθεί ο νέος σκελετός, η Lunaz ενίσχυσε το αμάξωμα και το πλαίσιο, ώστε να εξασφαλίσει ακαμψία. Σε αντίθεση με το καφέ κάμπριο που εμφανίζεται στην ταινία του 007, το συγκεκριμένο Range Rover Safari έχει ένα εντυπωσιακό φινίρισμα Maya Blue, που συμπληρώνεται από ένα σκούρο μπλε αναδιπλούμενο μαλακό κάλυμμα από μοχέρ για μια πραγματικά ξεχωριστή εμφάνιση.
Όσο ιδιαίτερος κι αν είναι ο χρωματικός συνδυασμός όμως, κακά τα ψέματα, η εκτεθειμένη καμπίνα του Range Rover Safari είναι αυτό που το καθιστά μοναδικό. Μόνο για το εσωτερικό της καμπίνας χρειάστηκαν περί τις 1.000 εργατώρες – εστιάζοντας στο στυλ και τη βιωσιμότητα.
Να σημειωθεί πως tech-wise έχουν προβλεφθεί οι ανάγκες του πελάτη στο έπακρο, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης της σύνθετης κεντρικής κονσόλας που ενσωματώνει οθόνη ψυχαγωγίας Apple CarPlay και Android Auto. Η οθόνη είναι επίσης η πλατφόρμα για την κάμερα οπισθοπορείας, τα ψηφιακά χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού και θέρμανσης και τις θύρες USB-C για τη φόρτιση συσκευών. Το επεκτατικό κομμάτι είναι φινιρισμένο σε ξύλο καρυδιάς Mocca με αδιάβροχη σατέν λάκα.
Και κάπως έτσι ανοίγει ο δρόμος για τα συνολικά 50 τον αριθμό ηλεκτρικά Range Rover Classics που ψάχνουν ήδη να βρουν τους ιδιοκτήτες τους.
//
David Lorenz, Founder
Jon Hilton, Managing Director & Technical Lead
Διαβάστε επίσης:
Pump up the volume: Ο Brian Eno σχεδίασε ένα πικάπ που αλλάζει χρώματα
Telescope House: Μία κατοικία σαν… τηλεσκόπιο
Gnizdo Houses: Μια καλύβα από το μέλλον δείχνει τη νέα αρχιτεκτονική των προαστίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike