ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Περιεχόμενα
Η Mercedes-Benz Group ανακοίνωσε προσαρμοσμένη απόδοση επί των πωλήσεων στο τμήμα αυτοκινήτων της 12,6% για το 2023, σύμφωνα με τις προβλέψεις της, καθώς ο πληθωρισμός και το κόστος που σχετίζεται με την αλυσίδα εφοδιασμού και οι ελλείψεις εξαρτημάτων επηρέασαν τα κέρδη της.
Προειδοποίησε ακόμη ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα παραμείνουν πιο ακριβά από αυτά με κινητήρα εσωτερικής καύσης για τα επόμενα χρόνια, καθώς ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων προετοιμάζεται για μειωμένη ζήτηση στα EV αυτοκίνητα.
Η εταιρεία προέβλεψε χαμηλότερες αποδόσεις για φέτος, επικαλούμενη προκλήσεις από την επιβράδυνση της οικονομίας.
Για το 2024, δήλωσε ότι αναμένει χαμηλότερη προσαρμοσμένη απόδοση 10-12% για τα αυτοκίνητα και 12-14% για τα φορτηγά, από 15,1% πέρυσι.
Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 3,2 δισ. δολαρίων
Επίσης, αποφάσισε να προχωρήσει στην επαναγορά μετοχών αξίας έως και 3 δισ. ευρώ (3,2 δισ. δολάρια), σύμφωνα με το Bloomberg, αφού οι ταμειακές ροές ξεπέρασαν τις προσδοκίες.
Ο γερμανικός κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας ανακοίνωσε πως η νέα επαναγορά, θα ξεκινήσει αμέσως μετά την ολοκλήρωση ενός εν εξελίξει προγράμματος, αξίας 4 δισ. ευρώ.
Αυτή η επαναγορά, η πρώτη σε 15 χρόνια, αποκαλύφθηκε πριν από περίπου ένα χρόνο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ola Källenius, επισήμανε τις πιθανότητες για πρόσθετες εξαγορές, εάν η Mercedes μπορέσει να συνεχίσει να παράγει ελεύθερες ταμειακές ροές όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια.
Η αυτοκινητοβιομηχανία επωφελήθηκε εδώ και πολύ καιρό από τη συσσωρευμένη ζήτηση που βοήθησε στην αντιστάθμιση ορισμένων από τις οικονομικές προκλήσεις.
Στοίχημα τα EV νέας γενιάς
Ωστόσο, το σχέδιο της γερμανικής εταιρείας να πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα κορυφαίας κατηγορίας όπως η S-Class για να ενισχύσει τα κέρδη και να χρηματοδοτήσει την δαπανηρή μετάβαση στην τεχνολογία μπαταριών, βρίσκεται μπροστά στα πρώτα εμπόδια.
Οι παραγγελίες αναμένεται να μείνουν στάσιμες φέτος, καθώς το υψηλό κόστος διαβίωσης και δανεισμού επιβαρύνει τους καταναλωτές.
Η εταιρεία πρέπει επίσης να αντιμετωπίσει την πίεση από την Tesla και τις συχνές μειώσεις των τιμών της.
Παρόλα αυτά, στοιχηματίζει στα ηλεκτρικά της επόμενης γενιάς – τα οποία αναμένεται να ξεκινήσουν περίπου τα μέσα της δεκαετίας – προκειμένου να φανεί το πραγματικό όφελος της εταιρίας.
Αυτά, περιλαμβάνουν μια ηλεκτρική έκδοση του CLA, ενός μοντέλου μεσαίας κατηγορίας που εκτιμάται ότι διανύει περισσότερα από 750 χιλιόμετρα με φόρτιση, ξεπερνώντας το ανανεωμένο Model 3 της Tesla.
Σημειώνεται ότι η μετοχή της εταιρείας σημείωνε άνοδο σχεδόν 5% στις συναλλαγές της Πέμπτης περίπου στις 10:45 ώρα Ελλάδος.
Διαβάστε επίσης:
Coca-Cola HBC: Προχωρά στην εξαγορά της BDS Vending Solutions στην Ιρλανδία
Nestle: Προβλέπει επιβράδυνση των πωλήσεων για το 2024
Danone: Πουλά τις ρωσικές της δραστηριότητες σε Τσετσένο επιχειρηματία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα