ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπενθυμίζεται ότι το έτος 2018 η Maersk είχε πλησιάσει αυτό το ρεκόρ, αλλά μόνο για λίγους μήνες.
Η MSC και η Maersk, που ήδη έχουν ανακοινώσει ότι θα διαλύσουν τη συμμαχία 2M το επόμενο έτος και ακολουθούν διαφορετικές στρατηγικές και στόχους ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια.
Η MSC έχει συγκεντρώσει μια εντυπωσιακή ποσότητα χωρητικότητας, ενώ η Maersk διατήρησε το μερίδιό της στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Η εταιρεία της Δανίας διατηρεί ένα στόλο μεταξύ 4 και 4,4 εκατομμυρίων TEU, ενώ το 2024 η MSC θα γίνει η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία στην ιστορία που θα ξεπεράσει το φράγμα των έξι εκατομμυρίων.
Το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της είναι σήμερα 19,9%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner.
Επισημαίνεται ότι τον Ιανουάριο του 2022 η MSC εκθρόνισε τη Maersk, η οποία βρισκόταν στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης της Alphaliner για ένα τέταρτο του αιώνα.
Η MSC έχει επιτύχει το σημερινό της μέγεθος αποκλειστικά μέσω της ανάπτυξης , μέσω αγοράς πλοίων ή ναυλωμένων πλοίων, ενώ άλλες μεγάλες εταιρείες έχουν ιστορικά αναπτυχθεί μέσω εξαγορών.
Όπως είναι γνωστό , η MSC σκοπεύει να λειτουργήσει μόνη της από το επόμενο έτος , ενώ η Maersk έχει δημιουργήσει συμμαχία Gemini με την Hapag – Lloyd, η οποία θα ξεκινήσει επίσημα τον Φεβρουάριο του 2025.
Διαβάστε επίσης:
Πήτερ Γ. Λιβανός: Τι συμβαίνει με τον ναυτιλιακό όμιλο GasLog
Η Δόμνα Μιχαηλίδου στη Ναυτιλιακή Λέσχη – Της έθεσαν θέμα μη εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Έσοδα 189,4 εκατ. δολάρια και 16,53 δολάρια κέρδη ανά μετοχή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα