ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επίσης, η Δόμνα Μιχαηλίδου επισήμανε την αντιμετώπιση της υποστελέχωσης των πλοίων και την λειτουργία του νέου app με τον εργασιακό βίο των Ελλήνων ναυτικών.
Τόνισε στη συνέχεια ότι η πολιτική του υπουργείου Εργασίας είναι να κάνει το ναυτιλιακό επάγγελμα πιο ελκυστικό στην κοινωνία με εργαστήρια δεξιοτήτων στα σχολεία, την επίσπευση της απονομής σύνταξης στο Ν.Α.Τ και γενικότερα δράσεις κοινωνικής πρόνοιας που θα καταστήσουν την ναυτιλία πιο προσιτή και ανθρώπινη.
Ωστόσο, οι εφοπλιστές έθεσαν το θέμα της ψηφιακής κάρτας εργασίας και ζήτησαν να μην εφαρμοστεί στα ναυτιλιακά γραφεία και για τους υπαλλήλους που εργάζονται στα γραφεία τους.
Ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος επεσήμανε ότι σε όλα τα γραφεία του ομίλου του ανά τον κόσμο δεν ισχύει αυτό το μέτρο της ψηφιακής κάρτας και εξέφρασε την ανησυχία του ότι αν εφαρμοστεί αυστηρά για την ναυτιλία μπορεί να αναγκαστούν κάποια γραφεία να μεταφέρουν την δραστηριότητα τους στο εξωτερικό.
Η πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού τόνισε επίσης ότι η ναυτιλία είναι τρόπος ζωής και έχει ευημερήσει διότι δεν είχε δεσμευτικό ωράριο.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού, η πρόεδρος της Wista Hellas & International Ελπη Πετράκη, ο πρόεδρος του Ν.Ε.Ε. Γιώργος Πατέρας, ο πρόεδρος της ΕΕΝΜΑ Χαράλαμπος Σημαντώνης, ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Διονύσιος Θεοδωράτος, ο πρόεδρος του Ν.Α.Τ Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ταχύπλοων Σκαφών, Αντώνης Αγαπητός, καθώς και ο πρόξενος Λιβερίας Δημήτρης Λεμονίδης.
Διαβάστε επίσης
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Έσοδα 189,4 εκατ. δολάρια και 16,53 δολάρια κέρδη ανά μετοχή
myNAT: Παρουσιάστηκε η νέα εφαρμογή με την απεικόνιση της θαλάσσιας υπηρεσίας των ναυτικών