ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 51,9 εκατομμύρια δολάρια για το δωδεκάμηνο, που σημαίνει αύξηση 51% σε σύγκριση με πέρυσι, που αντιστοιχεί σε βασικό EPS 1,38 δολάρια. Η ισχυρή κερδοφορία συνεχίστηκε για το τέταρτο τρίμηνο με καθαρό εισόδημα 8,9 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε βασικό EPS 0,25 δολαρίων.
Επίσης από την εταιρεία τονίστηκε ότι το 66% των ημερών στόλου για το 2024 είναι εξασφαλισμένα με ναυλώσεις περιόδου, με τις συνολικές ημέρες απασχόλησης του στόλου για όλες τις επόμενες περιόδους να αποφέρουν πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια σε συμβατικά έσοδα.
Η εταιρεία επαναγόρασε 2,01 εκατ. μετοχές κατά το τέταρτο τρίμηνο. Μέχρι σήμερα, 3,9 εκατομμύρια μετοχές έχουν εξαγοραστεί, που είναι περισσότερο από το 10% των μετοχών που κυκλοφορούν, για συνολικά 19,1 εκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς μετοχών 25 εκατομμυρίων δολαρίων.
Μειώθηκε το χρέος κατά το 2023 κατά 153,6 εκατομμύρια δολάρια, από 277,1 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2022, σε 123,5 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Η εταιρεία διατηρεί μετρητά και ισοδύναμα μετρητών ύψους 83,8 εκατομμυρίων στις 31 Δεκεμβρίου 2023, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να μειώσει περαιτέρω το χρέος.
Τα έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ανήλθαν σε 34,1 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με έσοδα 42,7 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 και είναι μειωμένα κατά 8,6 εκατομμύρια δολάρια ή 20%, καθώς ο αριθμός των πλοίων μειώθηκε από 34 πλοία στο τέλος του 4ου τριμήνου 2022 σε 27 πλοία στο τέλος του τέταρτου τριμήνου 2023.
Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ήταν 3,3 εκατομμύρια δολάρια και 12,9 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 6,5 εκατομμύρια δολάρια και 14,6 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Τα 3,2 εκατομμύρια δολάρια ή 49%, η μείωση των εξόδων ταξιδιού ήταν αποτέλεσμα της μείωσης των ημερών στην αγορά spot, ενώ η μείωση των 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 12%, των λειτουργικών εξόδων των πλοίων οφειλόταν κυρίως στη μείωση του μέσου αριθμού πλοίων ιδιοκτησίας στο στόλο που αντισταθμίστηκε από έκτακτες δαπάνες που σχετίζονται με ένα από τα σκάφη μας.
Κατά μέσο όρο η εταιρεία είχε 27 πλοία, κατά το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 σε σύγκριση με 34 πλοία για την ίδια περίοδο του 2022.
Τα έσοδα για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ανήλθαν σε 143,5 εκατομμύρια δολάρια και ήταν μειωμένα κατά 9,3 εκατομμύρια δολάρια ή 6%, σε σύγκριση με έσοδα 152,8 εκατομμύρια δολάρια για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022, κυρίως λόγω της μείωσης του μεγέθους του στόλου .
Το κέρδος από την πώληση πλοίων για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ήταν 7,6 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο οφειλόταν κυρίως στην πώληση επτά πλοίων της Εταιρείας, ενώ η ζημιά από την πώληση πλοίων για το δώδεκα μήνες που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ήταν 0,4 εκατομμύρια δολάρια λόγω της πώλησης τριών από τα πλοία της εταιρείας το 2022.
Διαβάστε επίσης
Εκδήλωση του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας – Ποιοι παρευρέθηκαν
SteelShips (Νικόλαος Νοτιάς): Πούλησε δύο πλοία με κέρδος 8 εκατ. δολάρια
Νταλακογιώργος: Έξι πλοία ελληνικών συμφερόντων που έχουν χτυπηθεί στην Ερυθρά Θάλασσα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα