ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Την τελευταία δεκαετία ένα σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού των υποδομών της Ελλάδας ήταν εντάσεως μεταφορών, είπε χθες μιλώντας στο Νέο Δελχί στην εκδήλωση 2ου Κονκλάβιο Ευρώπης – Ινδίας για την Επιχειρηματικότητα και τη Βιωσιμότητα (India-Europe Business & Sustainability Conclave), η Πηνελόπη Λαζαρίδου, εκτελεστικό μέλος ΔΣ και Γενική Διευθύντρια χρηματοοικονομικών υπηρεσιών του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, τόνισε, αναδείχθηκε ως κύριος συντελεστής αυτής της πρωτοβουλίας, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή παράδοση πολυάριθμων εμβληματικών έργων παραχώρησης υποδομών και ενέργειας, αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ το καθένα.
Τα έργα αυτά, σημείωσε, όχι μόνο έχουν αναβαθμίσει το υπάρχον δίκτυο της Ελλάδας, αλλά συνέβαλαν και στην αύξηση του ΑΕΠ της χώρας.
Επίσης, όπως είπε, «Την ίδια περίοδο, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έδειξε την ικανότητά της να προωθεί επιτυχημένες συνεργασίες με διεθνείς επενδυτές και συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων εξέχων ονομάτων, όπως η Ferrovial, η ACS Dragados, η Qatar Petroleum, η egis και κυρίως η ακμάζουσα συνεργασία με την GMR για την ανάπτυξη το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Ηράκλειο Κρήτης.
Το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Ηράκλειο Κρήτης, το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύει μια αξιοσημείωτη συνεργασία και επιτυχημένο συνδυασμό τεχνογνωσίας και πόρων μεταξύ: GMR, του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα εκμετάλλευσης αεροδρομίων στην Ασία και μεταξύ των μεγαλύτερων στον κόσμο, και της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, της περιοχής κορυφαίος και ιδιαίτερα σεβαστός ηγέτης κάθετα ολοκληρωμένης υποδομής, για να διασφαλίσει την επιτυχή υλοποίηση αυτού του έργου ορόσημο.
Το έργο περίπου 800 εκατ. ευρώ προχωρά ραγδαία και σύμφωνα με το καθορισμένο χρονοδιάγραμμα.
Αναμένεται ότι η κατασκευή θα έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία μέχρι τον Φεβρουάριο του 2027. Με την ολοκλήρωσή της, το αεροδρόμιο θα μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερους από 15 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Η συνεργασία μεταξύ Ινδίας και Ελλάδας, ωστόσο, δεν σταματά εκεί, και είναι έτοιμη να επεκταθεί πέρα από τα τρέχοντα έργα, ανοίγοντας το δρόμο για μελλοντικές προσπάθειες και ευκαιρίες που υπόσχονται και τα δύο έθνη.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η παραχώρηση για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, όπου η GMR και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επανένωσαν τις δυνάμεις τους και συμμετέχουν ενεργά στη διαγωνιστική διαδικασία.
Αυτή η συνεχιζόμενη συνεργασία υπογραμμίζει το αμοιβαίο ενδιαφέρον και τη δέσμευση και των δύο εθνών να ενισχύσουν περαιτέρω τους οικονομικούς δεσμούς τους και τις προσπάθειες ανάπτυξης υποδομών», κατέληξε η κυρία Λαζαρίδου.
Διαβάστε επίσης:
Τέρνα Ενεργειακή: Τι συμβαίνει με το Συμβόλαιο Μελλοντικής Εκπλήρωσης και τη μετοχή της
ΑΒΑΞ: Επίσημα ανάδοχος σε οδικό έργο αξίας 310 εκατ. ευρώ
Πωλητές στα πρόθυρα νευρικής κρίσης!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας