ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, ο κ. Χατζηιωάννου, ο οποίος ίδρυσε την EasyJet το 1994, μιλώντας στην Dailymail της Κυριακής, υποστήριξε ότι μια εισαγωγή στη Νέα Υόρκη θα μπορούσε να ενισχύσει την αξία της εταιρείας και να την φέρει πιο κοντά στο μέγεθος της ανταγωνίστριας της, Ryanair.
Η τελευταία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Ιρλανδίας και στην αγορά του Nasdaq.
«Γιατί να αντιταχθεί σε μία δεύτερη εισαγωγή στο Nasdaq;», διερωτήθηκε ο μεγιστάνας. «Στο Λονδίνο δεν θα χάσει τίποτα. Απλώς θα προσελκύσει περισσότερους μετόχους από τις Ηνωμένες Πολιτείες», πρόσθεσε.
«Συχνά κοιτάζω την αξία της Ryanair και αναρωτιέμαι για πιο λόγο είναι υψηλότερη από αυτή της EasyJet», σχολίασε.
Ωστόσο, τόνισε ότι η τελική απόφαση σχετικά με την εισαγωγή θα ληφθεί από τη διαχειριστική ομάδα της EasyJet.
Σημειώνεται ότι η Ryanair έχει αξία 19,6 δισ. λίρες, ενώ η αξία της EasyJet κυμαίνεται στα 4,2 δισ. λίρες.
Ο Στέλιος Χατζηιωάννου, του οποίου το μερίδιο στην αεροπορική εταιρεία έχει αξία περίπου 649 εκατομμύρια λίρες, παραιτήθηκε από το διοικητικό συμβούλιο της EasyJet το 2010.
Έκτοτε ήρθε αρκετές φορές σε αντιπαράθεση με το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, με αφορμή την στρατηγική που ακολουθούσε.
Το 2022 αποφάσισε να κηρύξει εκεχειρία στη διαμάχη των προηγούμενων ετών, εξέλιξη που έφερε ανακούφιση στους επενδυτές.
Διαβάστε επίσης:
Ποινή φυλάκισης 22 μηνών για πρώην αναλυτή της Goldman Sachs – Ένοχος για insider trading
Nike: «Μαχαίρι» στο 2% του εργατικού της δυναμικού παγκοσμίως
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης: Αυξημένοι από το 2019 οι προϋπολογισμοί για το ΕΣΥ, ψευδή τα περί υποστελέχωσης των νοσοκομείων, «συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες