ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
(α) την πώληση από την 100% θυγατρική της Εταιρείας «Napalem Shipping Corporation» (η «Θυγατρική Εταιρεία Α»), με έδρα τις Νήσους Μάρσαλ, , του πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου «Paraskevi 2», κυριότητας της Θυγατρικής Α, με έτος ναυπηγήσεως 2011, και μεταφορικής ικανότητας 75,000 DWT (το «Πλοίο Α»), στην «Kyotofriendo Two Shipping Corporation», θυγατρική εταιρεία της Safe Bulkers Inc., που είναι η μητρική εταιρεία της Εταιρείας, έναντι τιμήματος Δεκαοκτώ Εκατομμύρια Δολάρια Ηνωμένων Πολιτειών $18,000,000.00, δυνάμει σχετικού μνημονίου συμφωνίας,
(β) την αγορά από την 100% θυγατρική της Εταιρείας «Marilem Shipping Corporation» (η «Θυγατρική Εταιρεία Β» και από κοινού με τη Θυγατρική Εταιρεία Α, οι «Θυγατρικές»), με έδρα τις Νήσους Μάρσαλ, από την «Gloversix Shipping Corporation», θυγατρική εταιρεία της Safe Bulkers Inc. που είναι η μητρική εταιρεία της Εταιρείας, του πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου «Kypros Spirit», κυριότητας της «Gloversix Shipping Corporation», με έτος ναυπηγήσεως 2016, και μεταφορικής ικανότητας 78,000 DWT (το «Πλοίο Β»), έναντι τιμήματος Εικοσιέξι Εκατομμύρια Οκτακόσιες Eβδομήντα Πέντε Χιλιάδες Δολάρια Ηνωμένων Πολιτειών $26,875,000.00, δυνάμει σχετικού μνημονίου συμφωνίας. Μέρος του τιμήματος για την εξαγορά του Πλοίου Β θα καλυφθεί από την μητρική εταιρεία της Εταιρείας μέσω αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Θυγατρικής Β ή/και μέσω δανεισμού.
(γ) την παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή εκ μέρους της Εταιρείας των πρακτικών των αποφάσεων της ως μοναδικής μετόχου εκάστης Θυγατρικής Εταιρείας για την αγοραπωλησία του Πλοίου Α και του Πλοίου Β και την υπογραφή των σχετικών μνημονίων συμφωνίας.
Τα μνημόνια συμφωνίας για την αγοραπωλησία του Πλοίου Α και του Πλοίου Β αναμένεται να υπογραφούν στις 15 Φεβρουαρίου 2024. Η μεταβίβαση του Πλοίου Α αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 19 Φεβρουαρίου 2024 και η μεταβίβαση του Πλοίου Β στις 29 Φεβρουαρίου 2024.
Σημειώνεται ότι για τις ως άνω συναλλαγές μεταξύ συνδεδεμένων μερών κατά τα ΔΛΠ 24 διενεργήθηκε αποτίμηση του Πλοίου Α και του Πλοίου Β από ανεξάρτητους εξειδικευμένους οίκους εκτιμητών, με βάση τις παραδοχές και τις μεθόδους που περιγράφονται στις οικείες εντολές διενέργειας αποτίμησης, οι οποίες ανταποκρίνονται στις διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές αποτίμησης πλοίων.
Ο μέσος όρος των αποτιμήσεων του Πλοίου Α όπως προέκυψε από τους ανεξάρτητους εξειδικευμένους οίκους εκτιμητών Arrow Valuations και Braemar Valuations είναι Δεκαοκτώ εκατομμύρια Δολάρια Ηνωμένων Πολιτειών $18,000,000.00, και ο μέσος όρος των αποτιμήσεων του Πλοίου Β όπως προέκυψε από τους ανεξάρτητους εξειδικευμένους οίκους εκτιμητών Arrow Valuations και Braemar Valuations, είναι Εικοσιέξι Εκατομμύρια Οκτακόσιες Eβδομήντα Πέντε Χιλιάδες Δολάρια Ηνωμένων Πολιτειών $26,875,000.00.
Λαμβάνοντας υπόψη τις αποτιμήσεις και τα σχέδια των μνημονίων συμφωνίας για την αγοραπωλησία του Πλοίου Α και του Πλοίου Β, η Επιτροπή Ελέγχου της Εταιρείας κατά τη συνεδρίαση της 14 Φεβρουαρίου 2024, εισηγήθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας την έγκριση της αγοραπωλησίας του Πλοίου Α και του Πλοίου Β, κατόπιν διαπίστωσης ότι (α) το τίμημα για την αγοραπωλησία του Πλοίου Α και του Πλοίου Β συνιστά το μέσο όρο των αποτιμήσεων εκάστου πλοίου από τους ανεξάρτητους εξειδικευμένους οίκους εκτιμητών Arrow Valuations και Braemar Valuations και κατά συνέπεια ανταποκρίνεται στην εύλογη εμπορική αξία τους και (β) τα σχετικά μνημόνια συμφωνίας περιέχουν όρους που δεν είναι ουσιωδώς λιγότερο επωφελείς από αυτούς που θα μπορούσαν να έχουν συμφωνηθεί σε αντίστοιχες συναλλαγές που τυχόν είχαν συναφθεί με όρους αγοράς.
Διαβάστε επίσης
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Πράσινο φως στο Ενημερωτικό Δελτίο για το ομόλογο της Intralot
Lavipharm: Το πετυχημένο deal του Τηλέμαχου Λαβίδα
Φουρλής: Στις 6 Μαρτίου η ΓΣ για μεταφορά της έδρας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να δούμε τον φορολογικό έλεγχο να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»