ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ανοδικά κινείτο σήμερα, Τρίτη, η μετοχή της Aston Martin, καθώς ο εκτελεστικός πρόεδρος Lawrence Stroll επιβεβαίωσε ότι η ζημιογόνος βρετανική εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων διαπραγματεύεται με τραπεζίτες για να αντιμετωπίσει ένα χρέος περίπου 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ειδικότερα, οι συνομιλίες πρόκειται να επικεντρωθούν σε ένα ομόλογο 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων που λήγει τον Νοέμβριο του επόμενου έτους. Το τοκομερίδιο του 10,5% δεσμεύει την εταιρεία σε πληρωμές 120 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.
“Αυτή τη στιγμή μελετάμε με τους τραπεζίτες μας τις καταλληλότερες ενέργειες για το πώς θα αντιμετωπίσουμε το θέμα”, δήλωσε ο Stroll σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television.
“Προφανώς θα αντιμετωπιστεί με τον καταλληλότερο δυνατό τρόπο και προς το συμφέρον της εταιρείας και των μετόχων της”, συμπλήρωσε.
Η μετοχή έφτασε να σημειώνει άνοδο έως και 2,2% στο Λονδίνο, καθώς οι επενδυτές υποδέχθηκαν θετικά τις συνομιλίες για την αντιμετώπιση του χρέους της εταιρείας.
Τι επιδιώκει η εταιρεία
Η Aston Martin επιδιώκει να ανακάμψει σε μια ταραχώδη περίοδο για τις αγορές χρέους, εν μέσω αβεβαιότητας σχετικά με το μέλλον των επιτοκίων.
Το 2020, ο Καναδός δισεκατομμυριούχος Stroll, έσωσε τον την εταιρεία, γνωστή για τα σπορ αυτοκίνητα που εμφανίζονται στις ταινίες James Bond.
Η επιχείρηση έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά από την έλλειψη ρευστότητας, ενώ δεσμεύτηκε και στο Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας το 2022 ως μέρος των προσπαθειών ανάκαμψης του Stroll και της στροφής προς τα σπορ αυτοκίνητα με μπαταρίες.
Εκτός από το ομόλογο 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Aston Martin διαθέτει επίσης μια ανακυκλούμενη πιστωτική διευκόλυνση 79 εκατομμυρίων λιρών (99,8 εκατομμυρίων δολαρίων) που αναμένεται να αποπληρωθεί το επόμενο έτος και ένα γραμμάτιο 121 εκατομμυρίων δολαρίων που θα αποπληρωθεί το 2026, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Η Aston Martin αντιμετωπίζει «το δύσκολο έργο της δημιουργίας λειτουργικού κέρδους για πρώτη φορά σε έξι χρόνια, ενώ εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για την αναδιάρθρωση του ισολογισμού της με υψηλή μόχλευση», δήλωσε ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence Joel Levington σε σημείωμα.
“Αυτό είναι μόνο η αρχή”
Ερωτηθείς σχετικά με τα σχόλια των αναλυτών ότι η Aston Martin θα μπορούσε να είναι ευάλωτη σε μια προσφορά εξαγοράς από τους νέους κατόχους της, ο Stroll τόνισε ότι η εταιρεία “δεν βρίσκεται σε καμία περίοδο συγχωνεύσεων ή εξαγορών”.
Ο 64χρονος μεγιστάνας της κλωστοϋφαντουργίας, ο οποίος κέρδισε τα χρήματά του επενδύοντας σε ετικέτες μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Pierre Cardin, Ralph Lauren και Tommy Hilfiger, έχει παραδεχτεί στο παρελθόν ότι η ανάκαμψη ήταν πιο απαιτητική από ό,τι περίμενε.
Ωστόσο, όπως υποστήριξε, “αυτό είναι μόνο η αρχή”, προσθέτοντας ότι σχεδιάζει να παραμείνει στην εταιρεία “για πολλά, πολλά χρόνια”.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία με έδρα το Gaydon της Αγγλίας αποκάλυψε τη Δευτέρα το νέο της σπορ αυτοκίνητο Vantage, μέρος της προσπάθειάς του να λανσάρει νέα μοντέλα, πιο συχνά από ό,τι έκανε στο παρελθόν.
Ο Stroll ελπίζει επίσης να επωφεληθεί από το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη Formula 1, έχοντας επιστρέψει στον ανταγωνισμό το 2021.
Διαβάστε επίσης:
Toyota: Προς αντικατάσταση δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Daihatsu στον απόηχο ενός σκανδάλου
Hewlett Packard: Κατηγορεί τα πρώην αφεντικά της Autonomy για «περίτεχνη απάτη» και ζητεί $4 δισ.
Ο Όμιλος Motor Oil στο πλευρό του πρωταθλητή Εμμανουήλ Καραλή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;