Με την πώληση του εργοστασίου της Πίτσος στη Σκλαβενίτης έκλεισε ένας κύκλος για την BHS, που περνά και τυπικά πλέον σε μια νέα εποχή.

Ασκώντας μόνο εμπορική δραστηριότητα,  η BSH Οικιακές Συσκευές ΑΒΕΕ, γνωστή για τις ηλεκτρικές συσκευές Pitsos, Bosch, Siemens και Neff, απαλλαγμένη από τα λειτουργικά κόστη της παραγωγής του εμβληματικού brand, διαγράφει αναπτυξιακή πορεία.

Σε αναπτυξιακή τροχιά και φέτος

Η περσινή χρονιά ήταν λίγο καλύτερη από το 2022, όπου η εταιρεία πέτυχε άλμα στις πωλήσεις κατά 20,52% φτάνοντας στα 187,85 εκατ. ευρώ.

Οι επιδόσεις αναμένεται να εξίσου καλές, καθώς η συγκυρία με την άνοδο της οικοδομικής δραστηριότητας αλλά και τις ανακαινίσεις είναι κάτι παραπάνω από ευνοϊκή.

«Από το 2012 που η οικονομία πέρασε σε ύφεση η νέα οικοδομή σταμάτησε όπως και οι ανακαινίσεις. Κάτι που πάει πολύ δυνατά τα τελευταία δύο χρόνια ενώ με την προοπτική να πέσουν τα επιτόκια στο δεύτερο μισό του 2024 η καινούργια οικοδομή θα πάει ακόμη καλύτερα» όπως ανέφερε μιλώντας στο mononews ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, κ. Γιάννης Γρατσώνης.

Η BSH Οικιακές Συσκευές ΑΒΕΕ, η οποία ελέγχεται κατά 100% από την εταιρεία BSH Finance and Holdings GmbH, με έδρα  στη Γερμανία, μέλος του Robert Bosch Group, έχει ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά με μερίδια, τα οποία, σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας, κινούνται στο 32%-35%.

Στόχος να γίνει one stop shop

Στόχος της διοίκησης είναι, πέρα από τη διεύρυνση του αποτυπώματός της στην αγορά, να καταστεί μια εταιρεία one stop shop στη λογική του καταναλωτή.

Αυτό σημαίνει μεγαλύτερο βάρος στο after sale service όπου ήδη το κομμάτι αυτό αποτελεί ένα σημαντικό μέρος για την BSH.

Το after sale service καλύπτεται και in house και με εξωτερικούς συνεργάτες. Η εσωτερική ομάδα καλύπτει Αθήνα, Θεσσαλονίκη,  Ηράκλειο και Κύπρο και παράλληλα υπάρχει και  ένα δίκτυο 102 εξωτερικών συνεργατών, που καλύπτουν όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Παράλληλα λειτουργεί in house call center που μπορεί να δίνει τις πρώτες διαγνώσεις για τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές.

«Είναι η λογική της BHS και ο τρόπος που είναι στημένη και στις άλλες υπόλοιπες αγορές το να έχει in house τμήμα τεχνικής υποστήριξης, στο οποίο απασχολούνται περισσότεροι από 100 εργαζόμενοι».

Και προσθέτει: «Είμαστε οι καλύτεροι της αγοράς αλλά θέλουμε πολύ δρόμο για να  πάμε εκεί που θέλουμε. Να γίνουμε One stop shop στη λογική του καταναλωτή. Να μην σκέφτονται κανέναν άλλον και κατευθείαν να έρχονται σε εμάς».

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η εταιρεία εγγυάται ανταλλακτικά για 15 χρόνια μετά τη διακοπή παραγωγής του προϊόντος παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής των προϊόντων, κίνηση συμβατή με τους κανόνες sustainability  που εφαρμόζει η εταιρεία.

Πάντως, η BHS  προς το παρόν δεν εξετάζει το ενδεχόμενο να επεκταθεί στη λιανική,  μια πρακτική που εφαρμόζεται από τη μητρική σε κάποιες χώρες. «Παραμένουμε στο B2B» σημειώνει ο κ. Γρατσώνης κάνοντας αναφορά στο show room της εταιρείας στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να βρούνε μέσα από την πλήρη γκάμα των προϊόντων που εκτίθεται και να απευθυνθούν στη συνέχεια στο λιανεμπόριο παραγγέλλοντας τον συγκεκριμένο κωδικό. Το πλεονέκτημα του εκθεσιακού χώρου που διατηρεί η BSH Οικιακές Συσκευές είναι ότι υπάρχουν και παλαιότερες συσκευές και όχι μόνο τα καινούργια μοντέλα, ώστε να μπορεί ο καταναλωτής να δει και να διαλέξει τη συσκευή που ταιριάζει στον χώρο του.

Δεν υπάρχει σχεδιασμός για ανατιμήσεις

Οι ηλεκτρικές συσκευές εισάγονται από Γερμανία, Ισπανία, Πολωνία, Τουρκία και λίγες συσκευές από την Κίνα. Με αυτό το δεδομένο η διοίκηση της εταιρείας δεν αναμένει προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα ή σε επίπεδο τιμών. Μάλιστα οι τελευταίες ανατιμήσεις έγιναν πριν  το περασμένο καλοκαίρι και δεν αλλάξει κάτι δεν σχεδιάζονται νέες αναπροσαρμογές τιμών.

«Αν η κατάσταση μείνει ως  έχει και δεν υπάρξει ανατροπή δεν θα υπάρξουν και ανατιμήσεις. Επειδή έχουμε μεγάλη παραγωγική βάση στην Ευρώπη και μικρό μέρος πρώτης ύλης από τρίτες χώρες είμαστε αρκετά ασφαλείς» τονίζει ο κ. Γρατσώνης.

Διαβάστε επίσης

Παλίρροια Σουλιώτης: Ανεβάζει στροφές για τζίρο πάνω από 115 εκατ. ευρώ

Metro Cash & Carry: «Απόβαση» στα νησιά με νέο μοντέλο καταστήματος

Αρ. Παντελιάδης (METRO): Το «μπλόκο» στις προσφορές φρέναρε μία στις πέντε ανατιμήσεις