ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες του Mononews η εισήγηση που συζητείται είναι η επικαιροποίηση της σχετικής μελέτης που το κόστος της υπολογίζεται σε 2,5 εκατ. ευρώ και το κόστος κατασκευής θα φτάσει τα 120 εκατ. ευρώ.
Συζητήθηκαν οι παράμετροι, οι τεχνικές λεπτομέρειες και οι άμεσες ενέργειες που πρέπει να γίνουν σχετικά με το έργο. Αποφασίστηκε η συγκρότηση ομάδας εργασίας από τα εμπλεκόμενα μέρη, με τον κ. Μώραλη να συμμετέχει από την πλευρά του Δήμου Πειραιά. Μάλιστα, η πρώτη συνάντηση της ομάδας εργασίας θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Συμμετείχαν επίσης ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για θέματα μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Κωνσταντίνος Μαγουλάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Αθανάσιος Κοτταράς, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών Δημήτρης Αναγνώπουλος, Διευθυντικά στελέχη των Υπουργείων, υπηρεσιακοί παράγοντες καθώς και η εταιρεία Dimand.
Η τηλεδιάσκεψη έρχεται σε συνέχεια της συνάντησης του κ. Μώραλη με τον κ. Σταϊκούρα που είχε πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο στις 22.1.24, στην «ατζέντα» της οποίας κυρίαρχο θέμα ήταν η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, μιλώντας κατά την τηλεδιάσκεψη, τόνισε πως η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι, είναι ένα εμβληματικό έργο όχι μόνο για τον Πειραιά, αλλά για ολόκληρη την Αττική, το οποίο αποτελεί διαχρονικό αίτημα της πόλης και είναι ψηλά στην «ατζέντα» των διεκδικήσεων της σημερινής Δημοτικής Αρχής.
Στη συνέχεια ο κ. Μώραλης σημείωσε: «Δεν πρόκειται για ένα τοπικό ζήτημα, αλλά για ένα μεγάλο έργο υποδομής καθώς δεν αφορά μόνο στη λειτουργία του Δήμου Πειραιά, αφορά κυρίως στη λειτουργία του μεγάλου και ταχέως αναπτυσσόμενου λιμανιού της χώρας, από το οποίο διέρχονται πολλά εκατομμύρια άνθρωποι με τα αντίστοιχα οχήματα ετησίως, με την πόλη μας να δέχεται σημαντική επιβάρυνση σε κυκλοφοριακό και περιβαλλοντικό επίπεδο.
Είναι λοιπόν ένα έργο εθνικής εμβέλειας και κομβικής σημασίας με άκρως θετικό πρόσημο και πιστεύω πως η υλοποίησή του σε συνδυασμό με τη λειτουργία του τραμ και του μετρό, θα συμβάλλει ώστε να αποσυμφορηθεί σε μεγάλο βαθμό το κυκλοφοριακό στο μεγάλο λιμάνι της χώρας.
Ήταν μια άκρως εποικοδομητική συζήτηση, η οποία θα συνεχιστεί την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Υπουργό κ. Σταϊκούρα, τους Υφυπουργούς, τους Γενικούς Γραμματείς, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τη θετική τους διάθεση, ώστε να προχωρήσουν τάχιστα οι διαδικασίες και η σχετική επεξεργασία, η οποία θα μάς δείξει το κατά πόσο είναι εφικτή η υλοποίηση αυτού του ιδιαιτέρως σημαντικού αναπτυξιακού έργου».
Διαβάστε επίσης:
L’Oreal: Βουτιά 6% για τη μετοχή λόγω απογοήτευσης στην Ασία – Στα «σκαριά» deal με τη Miu Miu
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα