ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Volkswagen σχεδιάζει να διατηρήσει ως έχει το επενδυτικό πρόγραμμά της για την επόμενη πενταετία, σε περίπου 180 δισεκατομμύρια ευρώ, ανέφερε την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου, η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, επικαλούμενη τρία άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Σε δημοσίευμά της, η εφημερίδα σημειώνει ότι το εποπτικό συμβούλιο είχε εγκρίνει το επενδυτικό πρόγραμμα, υπό έναν όρο: το ποσό θα μπορούσε να μειωθεί εάν εκπληρώνονταν ορισμένοι στόχοι της προσπάθειας μείωσης του κόστους που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η Volkswagen αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα, δηλώνοντας ότι περισσότερες πληροφορίες θα κοινοποιηθούν στην ετήσια διάσκεψη αποτελεσμάτων της στις 13 Μαρτίου.
Σημειώνεται ότι το τελευταίο πενταετές πλάνο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2023, όριζε επίσης τις επενδύσεις σε 180 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2027, με πάνω από τα 2/3 να διατίθενται για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση.
Το δημοσίευμα της Handelsblatt τονίζει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να διατηρήσει αυτόν τον ρυθμό δαπανών, ακόμη και στη διάρκεια της προσπάθειας να μειώσει το κόστος σε ολόκληρο τον όμιλο, προκειμένου να ενισχυθούν τα περιθώρια κέρδους κατά τη μετάβαση σε μια γκάμα αποκλειστικά ηλεκτρικών.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε επενδυτικό πρόγραμμα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Βραζιλία από το 2026 έως το 2028, επιδιώκοντας να επεκταθεί στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας, με μια νέα υβριδική πλατφόρμα και νέα μοντέλα.
Μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να εισαγάγει 16 νέα προϊόντα για την αγορά της Βραζιλίας. Εξ αυτών, δύο νέα αυτοκίνητα θα παράγονται στο εργοστάσιο της Anchieta, στο Sao Bernardo do Campo, το παλαιότερο εργοστάσιο της εταιρείας στη χώρα.
«Το νέο επενδυτικό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί και στα τέσσερα εργοστάσια της εταιρείας στη Βραζιλία: Anchieta, Sao Carlos, Taubate και Sao Jose dos Pinhais», δήλωσε ο CEO της Volkswagen do Brasil, Ciro Possobom.
Σύμφωνα με την Fenabrave – την ένωση αντιπροσώπων αυτοκινήτων της χώρας – η Volkswagen έκλεισε το 2023 στη δεύτερη θέση βάσει πωλήσεων αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στη Βραζιλία, με μερίδιο 16%, ενώ η Fiat ήταν η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς με μερίδιο 22%.
Διαβάστε επίσης:
Volkswagen: Επενδύει $1,8 δισ. στη Βραζιλία – Το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης
Toyota: Ρεκόρ πωλήσεων τον Νοέμβριο – Ξεπέρασε την Volkswagen για 4η συνεχή χρονιά
BP: Βουτιά στα ετήσια κέρδη – Άλμα 6% η μετοχή καθώς αυξάνει το ποσοστό του μερίσματος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα
- Ολλανδία: Το Netflix καλείται να πληρώσει 5 εκατ. ευρώ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων