Η Morgan Stanley και ο αναλυτής Conor Dwyer με την ομάδα του επισημαίνουν ότι τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Ryanair επέδειξαν μια μικρή υστέρηση, ωστόσο δεν αλλάζουν την επενδυτική τους θέση για τη μετοχή.

Η σύσταση διατηρείται σε υπεραπόδοση (overweight) με τιμή στόχο στα 26 ευρώ και ανοδικό περιθώριο της τάξεως του 45%. Μάλιστα, η Morgan Stanley είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για τις προοπτικές της Ryanair, καθώς αποτιμά τη μετοχή με 8,2 φορές τα EBITDA του 2026 και στο υπόδειγμα προεξόφλησης των ταμειακών ροών προεξοφλεί με WACC της τάξης του 8,5% και βάζει τελικό ρυθμό ανάπτυξης 3%.

Τα βασικά συμπεράσματα της Morgan Stanley είναι:

  1. Η μικρή αστοχία στο τρίμηνο, λόγω κόστους.
  2. Η καθοδήγηση περιορίστηκε στο χαμηλότερο άκρο του προηγούμενου εύρους, ενώ το consensus έχει ήδη μετακινηθεί σε αυτό το επίπεδο.
  3. Η ζήτηση φαίνεται να κινείται έντονα προς το καλοκαίρι και η εταιρεία βλέπει μείωση της χωρητικότητας στην αγορά σε ετήσια βάση λόγω της καθήλωσης των GTF.

Η μετοχή της Ryanair ανέβηκε χθες πάνω από 4% και κινείται μόνο ελαφρώς χαμηλότερα σήμερα, παρά το miss στα αποτελέσματα της, αφού ενδεικτικά η εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη 15 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2024, ποσό μικρότερο από την εκτίμηση της MS για 59 εκατ. ευρώ. Το σημαντικό στοιχείο για την αύξηση της τιμής της μετοχής ήταν τα σχόλια της διοίκησης στο conference call των αναλυτών και των επενδυτών.

Η διοίκηση σημείωσε ότι η ταξιδιωτική ζήτηση για το καλοκαίρι είναι «πολύ ισχυρή» και το βλέπει αυτό στις πρώτες κρατήσεις, ενώ βλέπει ότι η χωρητικότητα (σ.σ. οι διαθέσιμες θέσεις στα αεροπλάνα) για το φετινό καλοκαίρι είναι στην πραγματικότητα μειωμένη σε σχέση με πέρυσι λόγω της καθήλωσης των κινητήρων GTF (το 10% της χωρητικότητας του αεροπλάνου A320). Επίσης, αναμένει συνεχή αύξηση στους περιορισμούς των θέσεων που θα στηρίξουν την ισχυρή αύξηση των ναύλων για τα επόμενα 2-3 χρόνια.

Η Ryanair συνεχίζει να στοχεύει σε 183,5 εκατ. επιβάτες για το 2024, «παρά την ελαφρώς χαμηλότερη πληρότητα του τρίτου τριμήνου και τις καθυστερήσεις στην παράδοση των Boeing», ενώ τώρα αναμένει επίσης να μεταφέρει 200 εκατ. επιβάτες το 2025 (όσο και ο προηγούμενος στόχος). Το έλλειμμα αεροσκαφών της θα είναι ελαφρώς μικρότερο από ότι είχε αναφερθεί προηγουμένως.

Η διοίκηση αναμένει να έχει 174 αεροσκάφη Max μέχρι τα τέλη Ιουνίου (+50 έναντι του καλοκαιριού πέρυσι), κάτι που αντιπροσωπεύει 7 αεροσκάφη λιγότερα σε σχέση με τις συμβατικές παραδόσεις της, ενώ προηγουμένως είχε μιλήσει για ένα πιθανό έλλειμμα 10 αεροσκαφών. Σημειώνει ότι αναμένει τα πρόσφατα προβλήματα του Max-9 να επηρεάσουν τις παραδόσεις το φετινό καλοκαίρι.

Διαβάστε επίσης:

Ισχυρή ζήτηση για το νέο 10ετές ελληνικό ομόλογο – Πάνω από €30 δισ. οι προσφορές

Optima Bank για ΔΕΗ: Αγοράστε τη μετοχή της για το 2024 – Περιθώριο ανόδου 45%

J.P. Morgan: Τα μηνύματα και τα σημεία – κλειδιά από το επενδυτικό φόρουμ για την Ελλάδα