ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ισχυρό το γονίδιο του επιχειρείν από τον παππού της ακόμη, ο οποίος ήταν μεγαλέμπορος στην Κωνσταντινούπολη, η Τατιάνα Μελαχροινού αποδεικνύει καθημερινά ότι η σκληρή δουλειά και η αποδοχή των προκλήσεων της νέας εποχής μπορούν να οδηγήσουν στην επιτυχία, ακόμη και σε δύσκολους καιρούς.
Ιδιοκτήτρια της εταιρείας επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Viaggi (που σημαίνει ταξίδια στα ιταλικά και εξειδικεύεται σε luxury brands), βάπτισε έτσι την εταιρεία της λόγω της αγάπης της για τα ταξίδια. Την ίδρυσε το 2019, αφήνοντας πίσω της καριέρα απαιτήσεων, αποφασισμένη να δοκιμάσει τις γνώσεις και τις αντοχές της σε «νέες πίστες».
Σπούδασε στο Παρίσι μάρκετινγκ και επικοινωνία και επιστρέφοντας στην Ελλάδα έκανε το μεταπτυχιακό της δουλεύοντας παράλληλα σε πολυεθνικές, κυρίως, εταιρείες.
«Κοιτώντας πίσω σε εκείνη την εποχή, πιστεύω ότι, όταν είσαι σε μεγάλες εταιρείες, δεν μπορείς να αξιολογήσεις καταστάσεις και πράγματα με πλήρη αντικειμενικότητα. Οφείλεις να αντιμετωπίζεις τη δουλειά σου υπό το πρίσμα και τη γραμμή της θέσης που βρίσκεσαι, με βάση τη στρατηγική της εταιρίας, με αποτέλεσμα να ακολουθείς τον ρυθμό των γεγονότων και οι εξελίξεις να σου φαίνονται αυτονόητες, αναγκαίες ή και φυσικές. Αυτό σημαίνει ότι πολλές φορές τείνεις να είσαι αμέτοχος σε αυτές, δηλαδή δεν έχεις 100% ownership του αποτελέσματος», μας λέει.
Τατιάνα Μελαχροινού: Πώς άρχισαν όλα
Η ίδια βλέπει όσα της συμβαίνουν ως εμπειρίες και ως ευκαιρίες μάθησης, εάν είσαι ανοιχτός στο να τις αποδεχτείς, όπως αναφέρει.
«Μετά από μερικά χρόνια στις πολυεθνικές άρχισα να υιοθετώ μια τέτοια στάση: εισέπραξα και θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό γι’ αυτό, το μέγιστο των γνώσεων και εμπειριών που μου προσφερόταν σε ένα τέτοιο περιβάλλον, αλλά ταυτόχρονα άρχισα να παρατηρώ, να σημειώνω και να κάνω μερικές σκέψεις σχετικά με το τι κάνουμε στις εταιρείες, έτσι ώστε να καταλήξω στην απόφαση να ιδρύσω τη δική μου. Το σίγουρο για μένα είναι, να μην χάνεις τις ευκαιρίες για μάθηση και για νέες εμπειρίες, οι οποίες μπορούν να σε βοηθήσουν να δομηθείς σαν προσωπικότητα και να μην χάσεις τον εαυτό σου ή, πιο σωστά, να τον εξελίξεις σωστά».
Το επιχειρείν τη συνέπαιρνε ανέκαθεν. Με παππού και πατέρα επιχειρηματίες, άλλωστε, μάλλον ήταν θέμα χρόνου να βαδίσει στα χνάρια τους.
«Το να ξεκινάς κόντρα σε αντιξοότητες με ό,τι μέσα διαθέτεις και να συνθέτεις, να δημιουργείς, να βρίσκεις συνέργειες, να προσπαθείς να λύσεις από το πουθενά ό,τι καθημερινά προκύπτει, ήταν κάτι που ήθελα πάντα να δοκιμάσω… και το δοκίμασα.
Άλλωστε η σκληρή δουλειά, η έγκαιρη και σωστή προετοιμασία και το οτιδήποτε καινούργιο δεν με φόβιζαν ποτέ», μας λέει χαρακτηριστικά η κα Μελαχροινού.
Τα luxury brands
Στην ερώτησή μας για το αν υπάρχει χώρος για επικοινωνία σε luxury brands στην Ελλάδα, είναι κατηγορηματική: «Τα διεθνή luxury brands ψηφίζουν Ελλάδα. Φαίνεται ότι η χώρα μας βρίσκεται σε φάση δυναμικής αναβάθμισης την τελευταία διετία.
Κάτι τέτοιο γίνεται εμφανές, εάν λάβουμε υπόψιν τη σειρά από διεθνή ξενοδοχειακά brands, που θέτουν «υπό την ομπρέλα» τους πολυτελείς μονάδες στη χώρα μας, τα εγκαίνια πολυτελών fashion, cosmetics,και jewelry brands στο κέντρο της Αθήνας και στα νησιά μας, καθώς και τις αφίξεις μεγάλων luxury brands στα πολυκαταστήματα πολυτελείας της χώρας μας.
Όλη αυτή η δυναμική στον συγκεκριμένο τομέα σίγουρα δημιουργεί μεγαλύτερες και περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη της επικοινωνίας στα luxury brands στην Ελλάδα».
Μέσα από την επικοινωνία των πελατών – πάντα σε αγαστή συνεργασία με τους συνεργάτες της – συντονίζει όλες τις ενέργειες πίσω από κάθε project, με συνέπεια απέναντι στους καταναλωτές, που απαιτούν αυθεντικότητα, αφηγούμενη ιστορίες για την επιτυχία τους, μέσα από δημιουργικούς τρόπους ανάπτυξης της στρατηγικής τους.
Τι φέρνει η νέα εποχή
Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, με τη γενιά των bloggers και των digital influencers, έχει χτίσει την δική της αυτοκρατορία σε Instagram,Youtube και Tiktok, καθορίζοντας, πλέον, τις τάσεις, κάτι που δεν υπήρχε στο παρελθόν. Η νέα γενιά πρωταγωνιστεί, αναζητώντας νέους τρόπους στην επικοινωνία, γυρνώντας την πλάτη σε παλιές μορφές προώθησης.
«Όλοι αυτοί οι άνθρωποι ασκούν σημαντική επιρροή και ουσιαστικά «εκμεταλλεύονται» την τεράστια άνοδο και τη δυναμική των social media. Αλληλεπιδρούν με τους followers τους και δημιουργούν μια σχέση οικεία κι αμφίδρομη κι αυτό είναι που τους διαφοροποιεί από τους celebrities των περασμένων δεκαετιών. Μπορεί να είχαν αρκετή λάμψη, ωστόσο ήταν απρόσιτοι, απόμακροι. Αντίθετα οι σημερινοί influencers ασκούν επιρροή στους ακόλουθούς τους, η οποία μπορεί να αφορά στον τρόπο ζωής, στο στιλ, ακόμη και στις αμιγώς προσωπικές επιλογές, που θα κάνουν στη ζωή τους.
Κατά συνέπεια η «αρένα», πλέον, έχει άλλους κανόνες, οι οποίοι είναι συνεχώς μεταβαλλόμενοι και οποιοσδήποτε επαγγελματίας δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα οφείλει να εξελίσσεται και να είναι αντίστοιχα καινοτόμος, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες.
Πέραν αυτού, οι γενικότερες ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, όπως το κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης και των διαφορετικών εφαρμογών αυτής, έχουν πολύ ενδιαφέρον, διότι δυνητικά θα ανατρέψουν πλήρως κάθε «γνωστό» μέχρι σήμερα τρόπο επικοινωνίας».
Viaggi: ένας νέος συναρπαστικός κύκλος
Αυτό, που χαρακτηρίζει τη Viaggi, είναι το personal touch, η αμεσότητα και η εξατομικευμένη αντιμετώπιση καθενός εκάστου πελάτη.
«Στη Viaggi κάποιος θα εμπιστευτεί την προσωπική σχέση, που έχουμε με όλους τους πελάτες μας. Αυτή η προσωπική σχέση προκύπτει λόγω του επιπέδου των υπηρεσιών μας για την ικανοποίηση των πελατών μας. Η αξιοπιστία και το ενδιαφέρον, που δείχνουμε για τον καθένα ξεχωριστά, μας προσδίδει την φήμη που έχουμε χτίσει και διατηρούμε στα λίγα χρόνια λειτουργίας μας.
Παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη ξεχωριστά, είμαστε γρήγοροι και προσαρμοστικοί χωρίς να κάνουμε καμία έκπτωση στη συνέπεια και στην αμεσότητα μας, χαρακτηριστικά που σίγουρα μας ξεχωρίζουν.
Νομίζω αυτό που νοιώθω με το τρίτο μου «παιδί», τη Viaggi, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί με κανένα συναίσθημα επαγγελματικό, που έχω βιώσει στο παρελθόν. Ένας κύκλος έκλεισε για μένα και ένας νέος κύκλος μοναδικός, συναρπαστικός και πολύ απαιτητικός άνοιξε», λέει με χαμόγελο η κα Μελαχροινού.
Με το βλέμμα στο μέλλον
Στόχος της είναι να μεγαλώσει η εταιρεία, χωρίς, όμως, να χάσει τα χαρακτηριστικά που την ξεχωρίζουν. Διότι πρεσβεύει πως η διατήρηση των σχέσεων με τους πελάτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της λειτουργίας της εταιρείας επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Αγαπημένο της μότο είναι το «start each day with a positive thought and a grateful heart» (ξεκίνα κάθε μέρα με μια θετική σκέψη και με ευγνωμοσύνη στην καρδιά).
Όσο για το αν έχει ελεύθερο χρόνο και πώς τον αξιοποιεί, μας λέει με αφοπλιστικό χαμόγελο: «Με δύο αγόρια 7 και 9 ετών, ελεύθερος χρόνος πολύς δεν μένει. Μου αρέσει, όμως, να ταξιδεύω με κάθε ευκαιρία, να κάνω γυμναστική όποτε μου το επιτρέπει το πρόγραμμά μου, να είμαι κοντά σε οτιδήποτε έχει σχέση με τη θάλασσα και να ακούω πολλή μουσική».
Διαβάστε επίσης
Σωκράτης Γουρλής (Ιατρόπολις): Η συμβουλή του πατέρα του, η συνεχής εκπαίδευση και η πρωτιά στην ΑΙ
Νέα φαρμακευτική πολιτική: Έρχεται ενίσχυση στα γενόσημα – Η κόντρα με τα καινοτόμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike