Διατίθεται σε δικίνητες ή τετρακίνητες υβριδικές εκδόσεις και σε επαναφορτιζόμενη με την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Το CRV είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που προσφέρει το Honda SENSING 360, ένα ολοκληρωμένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού.
Το δημοφιλές SUV θα διατίθεται είτε ως υβριδικό είτε ως επαναφορτιζόμενο. Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CRV διαθέτοντας πλέον μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας και έναν πιο αποδοτικό κινητήρα. Την ίδια στιγμή το επαναφορτιζόμενο CRV προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 82km.
Το νέο CRV διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με σχεδιαστικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την παρουσία του στο δρόμο. Η ανανέωση ξεκινά με την πιο επιθετική, χαρακτηριστική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, όπου κυριαρχούν το μεγάλο άνοιγμα και η στυλιζαρισμένη μάσκα. Εδώ, οι εκδόσεις e:HEV και e:PHEV ξεχωρίζουν με δικά τους αποκλειστικά στιλιστικά στοιχεία.
Στο πίσω μέρος του οχήματος, τα κάθετα τοποθετημένα φώτα φρένων και φλας συνιστούν μια έξυπνη εξέλιξη του άμεσα αναγνωρίσιμου σχεδιασμού των πίσω φωτιστικών σωμάτων του CRV, με τον εμφατικό φωτισμό LED να δημιουργεί μια σύγχρονη φωτεινή υπογραφή. Mε μεγαλύτερο μεταξόνιο και αυξημένο πλάτος, το CRV προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη ενός SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά παρέχουν στους πίσω επιβάτες έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία χώρους για τα πόδια, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνεται και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αλλά και η σταθερότητα του οχήματος σε υψηλότερες ταχύτητες.
Η Honda εισάγει το πρώτο της plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης για την ευρωπαϊκή αγορά – το e:PHEV παράλληλα με το αναβαθμισμένο υβριδικό μοντέλο e:HEV. Οι δύο εκδόσεις βασίζονται στον ίδιο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2,0lt που λειτουργεί με θερμοδυναμικό κύκλο Atkinson, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί για τη χρήση του στο κορυφαίο SUV. Το CRV e:HEV διαθέτει μια νέα έκδοση υβριδικού συστήματος κίνησης της Honda, με τον βενζινοκινητήρα να συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Η αύξηση της ισχύος σε σύγκριση με το προηγούμενο CRV σημαίνει μια καλύτερη αίσθηση επιτάχυνσης και βελτιωμένη απόκριση, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 9 δευτερόλεπτα στην προσθιοκίνητη έκδοση και 9,4 δευτερόλεπτα στην 4κινητη έκδοση. Αντίστοιχα η τελική ταχύτητα φτάνει τα 194 km/h στις δικίνητες εκδόσεις και τα 187 km/h στις τετρακίνητες εκδόσεις.
Βασισμένο στο δοκιμασμένο σύστημα e:HEV της Honda, το plug-in e:PHEV διαθέτει μπαταρία 17,7 kWh και έναν υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρα. Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 18g/km και η κατανάλωση 0,8l/100km με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία. Χάρη στην έξυπνη διάταξη των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και την υποδαπέδια τοποθέτηση της μπαταρίας, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 635 λίτρα. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο εμπρός αριστερό φτερό και ανοίγει πιέζοντας το καπάκι της. Για το e:PHEV, ο έλεγχος φόρτισης σε συνδυασμό με τη θέρμανση της μπαταρίας επιτρέπει την καλύτερη αντιμετώπιση των ψυχρών συνθηκών και βελτιώνει επίσης σημαντικά την ικανότητα ανάκτησης ενέργειας σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας είναι 25 βαθμοί, το νέο CR-V φορτίζει την μπαταρία του στο 100% σε μόλις 2,5 ώρες, χάρη στην ισχύ εξόδου του φορτιστή που φτάνει τα 6,8 kW.
Το ολοκαίνουργιο CRV έχει σχεδιαστεί με στόχο τη μέγιστη ασφάλεια και είναι το πρώτο ευρωπαϊκό όχημα που διαθέτει το πιο προηγμένο πακέτο προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού (ADAS) της Honda – το Honda SENSING 360.
Οι προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης και αποφυγής ατυχημάτων ανακουφίζουν από το φόρτο της οδήγησης και, σε συνδυασμό με την ισχυρότερη δομή αμαξώματος, προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις ενεργητικής ασφάλειας και εξαιρετική προστασία σε περίπτωση ατυχήματος. Το σύστημα διαθέτει μια κάμερα με γωνία θέασης 100° προς τα εμπρός, ραντάρ σάρωσης και τέσσερα ραντάρ στις γωνίες προσφέροντας πλήρη εικόνα 360° γύρω από το όχημα. Η αναγνώριση αντικειμένων μέσω της ανανεωμένης εμπρόσθιας κάμερας του CR-V, και η ανίχνευση αντικειμένων μέσω ραντάρ, επιτρέπει στο όχημα να αναγνωρίζει τις γραμμές του δρόμου, τα κράσπεδα, τις μοτοσικλέτες, τους ποδηλάτες και άλλα οχήματα.
Το σύστημα Front Cross Traffic Warning που προσφέρεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda μειώνει την πιθανότητα μετωπικών συγκρούσεων σε διασταυρώσεις με κακή ορατότητα. Το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για οχήματα που βρίσκονται προς τα αριστερά ή τα δεξιά όταν ξεκινά από στάση και όταν κινείται με χαμηλή ταχύτητα. Ένα προηγμένο σύστημα Traffic Sign Recognition ανιχνεύει και αναγνωρίζει τις πινακίδες κυκλοφορίας και τις προβάλλει στον πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι, καθώς και στο Heads-Up Display, σε συνεργασία με το Adaptive Cruise Control (ACC) παρέχοντας προσαρμογή της ταχύτητας με ένα άγγιγμα σε συγκεκριμένα όρια ταχύτητας. Ντεμπούτο στο CRV κάνει και το Traffic Jam Assist που μειώνει το φόρτο του οδηγού σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με χαμηλές ταχύτητες, βοηθώντας το όχημα να παραμείνει στη λωρίδα του, ξεκινώντας από 0 km/h. Όταν η ροή της κυκλοφορίας αποκατασταθεί, το αυτοκίνητο μεταβαίνει απρόσκοπτα στο Lane Keeping Assist System.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το λιτό ταμπλό με κεντρικά τοποθετημένη οθόνη infotainment 9,0 ιντσών και μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών πίσω από το τιμόνι. Η Honda έχει υιοθετήσει μια ενιαία προσέγγιση στους χρωματισμούς του εσωτερικού, όπου χρησιμοποιούνται μαύρα χρώματα στο ταμπλό και σε όλη την καμπίνα για μία πολυτελή ατμόσφαιρα. Τα καθίσματα φέρουν επίσης στάνταρ επένδυση από μαύρο φίνο γνήσιο δέρμα, με έντονες καπιτονέ λεπτομέρειες για μια ενιαία, premium εικόνα. Τα εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα είναι στάνταρ και αεριζόμενα στην έκδοση Advance, βελτιώνοντας την άνεση στα μακρινά ταξίδια.
Στο πίσω μέρος, το CRV είναι ευρύχωρο όσο ένα D-SUV, προσφέροντας τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο για τα πόδια – βελτιωμένο κατά 16 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – ενώ η δυνατότητα ανάκλισης της πλάτης των πίσω καθισμάτων έχει αυξηθεί κατά 10,5° έναντι του απερχόμενου CRV, με 8 διαφορετικές επιλογές.
Μεγαλύτερο σε πλάτος και μήκος κατά 10 και 80 χιλιοστά αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το CRV έχει και μεγαλύτερο κατά 40 mm μεταξόνιο. Η σχεδίαση του μοντέλου αναδεικνύεται στη μάσκα, η οποία διαθέτει ένα νέο μεγαλύτερο μοτίβο πλέγματος. Οι οριζόντιες γραμμές στο κάτω σημείο των παραθύρων και οι χαρακτηριστικές πτυχές συνθέτουν ένα κομψότερο προφίλ, όπως και ο έξυπνος επανασχεδιασμός της λαβής της πόρτας χάρη στην κατάργηση της κλειδαριάς. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι χρώματα: Diamond Dust Pearl, Canyon River Blue Metallic και Gold Titan Metallic, που εμφανίζονται για πρώτη φορά στο CRV.
Η εισαγωγή ελαφρύτερων και ισχυρότερων υλικών στη νέα σχεδίαση της πλατφόρμας του CR-V έχει βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Μπροστά, έχει χρησιμοποιηθεί ένα νέο υποπλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, το οποίο εξοικονομεί πέντε κιλά βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το ελαφρύ μπροστινό υποπλαίσιο συμπληρώνεται από ένα νέο εξαιρετικά άκαμπτο πίσω υποπλαίσιο, με δύο νέες ενισχύσεις που προστέθηκαν στα ελεύθερα τμήματα της διάταξης για την καταστολή οποιασδήποτε μορφής παραμόρφωσης και τη διασφάλιση ενός ομοιόμορφου, γραμμικού επιπέδου επαφής των ελαστικών στο πίσω μέρος.
Οι πίσω βάσεις στήριξης έχουν επίσης βελτιωθεί, με σκληρότερα κατά 15% ελατήρια. Στην έκδοση e:HEV υιοθετούνται αμορτισέρ διπλού εμβόλου τεχνολογίας ARD, που αυξάνουν ή μειώνουν τη δύναμη απόσβεσης με βάση τη συχνότητα κραδασμών όπως αυτές καθορίζονται από της οδηγικές συνθήκες.
Το μοντέλο e:PHEV εξοπλίζεται με ένα πλήρως ενεργό σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ (ADS), το οποίο λειτουργεί με βάση μια σειρά δεδομένων που προέρχονται από τους αισθητήρες του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας περιστροφής των τροχών, της πλευρικής και διαμήκους επιτάχυνσης και της περιστροφής του οχήματος γύρω από τον εγκάρσιο άξονα. Το σύστημα προσφέρει υψηλά επίπεδα σταθερότητας και οδηγικής άνεσης στο πρόγραμμα Normal. Στο Sport mode αυξάνεται τόσο η απόσβεση όσο και το εύρος προσαρμογής, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται μια πιο σφιχτή και ελεγχόμενη συμπεριφορά για δυναμική οδήγηση.
Για την περαιτέρω αύξηση του αισθήματος ασφάλειας, η έκδοση e:HEV του CR-V διατίθεται επίσης με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο υιοθετεί ένα εντελώς νέο σύστημα ελέγχου για την ενεργή κατανομή της ροπής στον μπροστινό και στον πίσω άξονα. Το προηγούμενο σύστημα AWD του CR-V απεμπλέκονταν σε υψηλότερες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο για να μειώσει τις απώλειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης και να βελτιώσει τη συνολική αποδοτικότητα. Στο νέο μοντέλο όμως διατηρεί ενεργά τον έλεγχο του πίσω άξονα για αυξημένη πρόσφυση σε δρόμους με στροφές και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Το CRV ρυμουλκεί στην έκδοση e:PHEV έως και 1.500kg (με φρένα) και στο e:HEV έως και 750kg. Οι τιμές ξεκινούν από τις 54χ. ευρώ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ | ΦΠΑ | Ε.Τ.Τ. | ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ | |
Elegance 2WD | 38.928 € | 9.343 € | 6.129 € | 54.400 € |
Elegance 4WD | 41.446 € | 9.947 € | 6.507 € | 57.900 € |
Advance 4WD | 45.619 € | 10.948 € | 7.133 € | 63.700 € |
Advance Tech 2WD PHEV | 51.677 € | 12.403 € | 3.820 € | 67.900 € |
Διαβάστε επίσης
Οδηγούμε το υβριδικό Honda Jazz Crosstar!