Επίσκεψη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε εργοτάξιο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποίησε σήμερα, Δευτέρα, επίσκεψη στα Μέγαρα, στο εργοτάξιο του υπό κατασκευή έργου της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, που θα συνδέει τα Άνω Λιόσια με τα Μέγαρα.

1

Αμέσως μετά την επιθεώρηση των εργασιών, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε:

«Επισκεφτήκαμε, σήμερα, τα πρώτα εργοτάξια ενός νέου, σημαντικού έργου για την Αττική, πρωτίστως για τη Δυτική Αττική.

Αυτό της αναβάθμισης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου από τα Άνω Λιόσια μέχρι τα Μέγαρα.

Το έργο, προϋπολογισμού περίπου 96 εκατ. ευρώ, εντάχθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Η ολοκλήρωσή του, με φορέα υλοποίησης τον ΟΣΕ, αναμένεται σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα.

Με την ολοκλήρωσή του, εξασφαλίζονται γρήγορες και οικονομικές μετακινήσεις για τους επιβάτες, μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους οδικούς άξονες της περιοχής, καλύτερες εμπορευματικές μεταφορές, αναβάθμιση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των συμπολιτών μας με αναπηρία.

Οι δεσμεύσεις μας, βήμα – βήμα, γίνονται πράξεις!»

Παρόντες στην επιθεώρηση των εργασιών ήταν, επίσης, ο Υφυπουργός Εξωτερικών και βουλευτής Δυτικής Αττικής, Γιώργος Κώτσηρας, ο Γ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Θανάσης Μπούρας και ο Γραμματέας της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Ευάγγελος Λιάκος.

Το έργο, συνολικού μήκους 34,6 χλμ., αφορά στην κατασκευή νέου κλάδου προαστιακού σιδηρόδρομου από τα Άνω Λιόσια έως τα Μέγαρα, εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής προς Πελοπόννησο. Η γραμμή, κατά τη λειτουργία της, θα εξυπηρετεί έξι οικισμούς (Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Λουτρόπυργος, Νεράκι, Νέα Πέραμος και Μέγαρα) και στο εμπορευματικό σκέλος, τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ Ασπροπύργου και Ελευσίνας.

Συνολικά, προβλέπονται επτά στάσεις (ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπρόπυργος, Βαμβακιά, Ελευσίνα, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπυργος, Νέα Πέραμος), ενώ υπάρχει πρόβλεψη μετεπιβίβασης επιβατών από τον κλάδο αυτό του Προαστιακού στις γραμμές του υφιστάμενου δικτύου Προαστιακού Σιδηροδρόμου (ΣΚΑ – Κιάτο, Σταθμός Ν. Λιόσια και Στ. Μεγάρων). Η νέα γραμμή θα συνδέσει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το έργο «Αναβάθμιση υφιστάμενης ΣΓ Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, τμήμα: Άνω Λιόσια – Νέος Σ.Σ. Μεγάρων – Π.Σ. Μεγάρων», προϋπολογισμού 95.742.101,92 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ), με Υπουργείο ευθύνης το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και Φορέα Υλοποίησης τον ΟΣΕ.

Διαβάστε επίσης:

Vanguard: Γιατί αυξάνει τις θέσεις του στα ελληνικά ομόλογα ο επενδυτικός κολοσσός

Ελληνικό: Εξυγιάνθηκαν 60.000 τόνοι ρυπασμένων εδαφών

Στρατηγική συνεργασία της ΤΕΜΕΣ με την Premia Properties και τα Ελληνικά Οινοποιεία