Ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Παππάς, επισκέφθηκε την Πάτρα και συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένα Πατρών Παναγιώτη Αναστασόπουλο.

Ο Γιάννης Παππάς, δήλωσε ότι το λιμάνι της Πάτρας είναι ζωτικής σημασίας για την αχαϊκή πρωτεύουσα και τη σύνδεση της με την Ευρώπη και επισήμανε πως πρέπει να γίνουν πολλά στη Δυτική Ελλάδα καθώς είναι η νέα πλευρά της χώρας που πρέπει να γνωρίσει όλος ο πλανήτης.

1

«Το όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε ξανά μια ισχυρή Πάτρα, μια μεγάλη πόλη έτσι ώστε να έρθουν επενδύσεις και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας καλά αμειβόμενες. Θέλουμε ένα δυνατό λιμάνι που να είναι ένας βραχίονας ανάπτυξης για την πόλη της Πάτρας αλλά και για όλη τη Δυτική Ελλάδα», υπογράμμισε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Ο Γιάννης Παππάς, μιλώντας σε εκδήλωση, τόνισε επίσης, πως το λιμάνι της Πάτρας, ως ένα από τα σημαντικότερα περιφερειακά λιμάνια της Ελλάδας, μπορεί να εξελιχθεί σε έναν πολλαπλασιαστή ανάπτυξης, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας, για νέες θέσεις εργασίας και για συνολική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής.

Επίσης, αναφέρθηκε στη δημιουργία μαρίνας τονίζοντας πως το λιμάνι της Πάτρας είναι ένα παράδειγμα για το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν δεκάδες περιφερειακά λιμάνια. Είπε ακόμη, πως η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων θα αποκτήσει σαφή κανονισμό λειτουργίας και θα θεσπιστεί μηχανισμός απλοποίησης διαδικασιών για την παρακολούθηση και το συντονισμό των αποφάσεων της επιχειρώντας να μειωθεί ο χρόνος εκτέλεσης των έργων που αποφασίζονται.

Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καταλήγοντας την ομιλία του, είπε: «Η διαδικασία παραχώρησης των περιφερειακών λιμανιών που είναι στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ και εξελίσσεται εδώ και μήνες, είναι μία ευκαιρία. Ευκαιρία για το ελληνικό κράτος ώστε να έχει έσοδα μεγαλύτερα από εκείνα που του απέφερε το λιμάνι. Ευκαιρία για τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες καθώς μία από τις υποχρεώσεις των επενδυτών είναι η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υποδομών και η εκμετάλλευση των χώρων που δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Είναι επίσης ευκαιρία ώστε να καταστεί η Ελλάδα πύλη εμπορικής και ενεργειακής εισόδου προς τα Βαλκάνια».

Διαβάστε επίσης:

Διώρυγα του Σουέζ: Μόνο 49 πλοία διέρχονται κατά μέσο όρο, από τα 70 που περνούσαν το 2023

Γιώργος Οικονόμου: Νέα επένδυση στα μεγάλα πλοία μεταφοράς αμμωνίας ύψους 236 εκατ. δολ.

Στα 6.550 από 1.900 δολάρια το κοντέινερ που φτάνει στον Πειραιά