• Ναυτιλία

    Η Maran Tankers της Μαρίας Αγγελικούση παρήγγειλε τρία shuttle tanker αξίας 390 εκατ. δολαρίων

    Μαρία Αγγελικούση, Όμιλος Αγγελικούση

    Μαρία Αγγελικούση


    Η Maran Tankers, της Μαρίας Αγγελικούση, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε τρία δεξαμενόπλοια, shuttle tanker, συνολικής αξίας 390 εκατομμυρίων δολαρίων σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας.

    Τα τρία αυτά δεξαμενόπλοια, τα οποία είναι καινοτόμα, θα εξυπηρετήσουν ένα συμβόλαιο με την Petrobras, που εξασφαλίστηκε μετά από ένα διεθνή διαγωνισμό. Παρόμοια εξειδικευμένα πλοία χρησιμοποιούνται στη Βόρεια Θάλασσα και στη Βραζιλία.

    Η εταιρεία της Μαρίας Αγγελικούση δεν επιβεβαιώνει την είδηση, ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Maran Tanker, υπέγραψε συμβόλαιο με την DH Shipbuilding για τρία πλοία, χωρητικότητας 158.000 dwt.

    Το κάθε τάνκερ θα κοστίσει 130 εκατομμύρια δολάρια και η παραλαβή τους θα γίνει το 2027.

    Η DH Shipbuilding θεωρείται ότι έχει δώσει προτεραιότητα στα τρία νεότευκτα λόγω των υψηλών αξιών τους έναντι των συμβατικών πλοίων.

    Η TradeWinds, για την ναυπήγηση των τριών πλοίων, υποστηρίζει ότι η Maran αναδείχθηκε νικητής σε διαγωνισμό που ξεκίνησε από την κρατική Petrobras πριν από αρκετούς μήνες.

    Η διάρκεια ναύλωσης για τα τρία τάνκερ, είναι 10 χρόνια, με δυνατότητα επέκτασης της σύμβασης ναύλωσης για ακόμη πέντε χρόνια.

    Η Maran Tankers, αν τελικά επιβεβαιωθεί η συμφωνία με την DH Shipbuilding, εισέρχεται σε ένα εξειδικευμένο τομέα δεξαμενοπλοίων, όπου οι Knutsen NYK Offshore Tankers, η Μαλαισιανή AET, η Νορβηγική Viken, η Altera Shuttle Tankers και η Tsakos Energy Navigation, διαθέτουν ήδη παρόμοια δεξαμενόπλοια.

    Επίσης, η Maran Tankers παρήγγειλε άλλα τέσσερα ακόμη νεότευκτα δεξαμενόπλοια suezmax διπλού καυσίμου στους New Times. Η εταιρεία διαχειρίζεται 54 δεξαμενόπλοια, που περιλαμβάνουν 39 VLCC, 14 δεξαμενόπλοια suezmax και ένα πλοίο μεταφοράς aframax.

    Η Maran ναυπηγεί ήδη οκτώ νεότευκτα δεξαμενόπλοια suezmax διπλού καυσίμου LNG, χωρητικότητας 155.000 dwt στην New Times Shipbuilding της Κίνας.

    Τα οκτώ πλοία παραγγέλθηκαν πέρυσι με τιμή περίπου 87 εκατομμύρια δολάρια το καθένα με προγραμματισμό παράδοσης μεταξύ Ιουνίου 2026 και Μαΐου 2027.

    Διαβάστε επίσης:

    Κινητικότητα στις μικρότερες ελληνικές ναυτιλιακές – Οι τελευταίες αγοραπωλησίες πλοίων

    Greek House Davos: Τεράστιες προοπτικές και δυνατότητες για τα λιμάνια των Βαλκανίων

    Με νέο ρεκόρ εσόδων το 2023 Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου



    ΣΧΟΛΙΑ