ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση των ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακών σε όρους χωρητικότητας από το 2013, με τον ναυλομεσιτικό οίκο να τις συνδέει με 267 νεότευκτα συνολικής χωρητικότητας 26,6 εκατ. dwt για το 2023.
Παράλληλα, σύμφωνα την ανασκόπηση, για πρώτη φορά από το 2018, οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές έκαναν περισσότερες επενδύσεις από αυτούς της Ασίας.
Τα συγκεντρωτικά στοιχεία της Clarksons αποτυπώνουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο των Ελλήνων στις παραγγελίες νέων πλοίων πέρυσι, κυρίως στα δεξαμενόπλοια.
Τα 18 δισ. δολ. των ελληνικών παραγγελιών αντιπροσωπεύουν το 16% των συνολικών 115 δισ. δολαρίων που διατέθηκαν παγκοσμίως για ναυπηγικά projects.
Σύμφωνα με το tradewinds, μεταξύ των πιο δραστήριων εφοπλιστών το 2023 ήταν ο Γιώργος Προκοπίου και ο Γιώργος Οικονόμου, που συνδέονται με παραγγελίες 70 τάνκερ και bulkers.
Η εκτιμώμενη αξία των υπό κατασκευή πλοίων τους – συμπεριλαμβανομένων εκείνων πριν από το 2023 – εκτιμάται από την VesselsValue σε σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επίσης, η Αγγελική Φράγκου, ο Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Λέων Πατίτσας έκλεισαν πέρυσι συμφωνίες για την κατασκευή συνολικά περίπου 30 τάνκερ και gas carriers.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ