ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη διαπίστωση ότι η ΑΚΤΩΡ προχωράει πιο γρήγορα σε σχέση με τα άλλα δύο τμήματα στο Πάτρα-Πύργος έκανε προ ολίγου η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, η οποία βρίσκεται σε όλα τα τμήματα που κατασκευάζει η κοινοπραξία ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΑΒΑΞ).
Πιο συγκεκριμένα, ο Υπουργός Υποδομών και μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας βρέθηκε μαζί με τους υφυπουργούς Νίκο Ταχιάο και Χριστίνα Αλεξοπούλου στο εργοτάξιο του τμήματος Καραίικα-Γαστούνη που έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ και ενημερώθηκε από το Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας, κ. Αλέξανδρο Εξάρχου και τον Γενικό Διευθυντή, κ. Τάσο Αρανίτη.
Ο ισχυρός άνδρας της Intrakat ανέφερε ότι όσον αφορά το Πάτρα-Πύργος η ΑΚΤΩΡ είναι εντός χρονοδιαγράμματος. Πρόσθεσε, ότι στόχος είναι το υπουργείο να αισθάνεται ασφάλεια σχετικά με τα όσα υπόσχεται, ενώ παραδέχθηκε ότι το υπουργείο είναι συνεπές, γεγονός και το οποίο εκτιμάται ιδιαίτερα.
Ικανοποίηση Χρήστου Σταϊκούρα
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των εργασιών ο κ. Αρανίτης επεσήμανε ότι τα τεχνικά έργα θα έχουν ολοκληρωθεί έως τον Μάιο του 2024 και τα χωματουργικά θα είναι έτοιμα μέχρι τον Νοέμβριο, ενώ το έργο θα είναι έτοιμο έως τον Απρίλιο του 2025.
Μάλιστα, επεσήμανε ότι υπάρχει αισιοδοξία ότι το έργο μπορεί να έχει παραδοθεί έως και ένα μήνα νωρίτερα.
Από την πλευρά του ο Υπουργός Υποδομών σχολίασε:
«Η εικόνα που είχαμε από τις υπηρεσίες του υπουργείου ήταν το ποσοστό ολοκλήρωσης του τμήματος ήταν χαμηλότερο του 10% και πλέον έχετε υπερβεί το 20%. Έχουμε βάλει έναν στόχο για την παράδοση του 50% σε όλο το έργο μέχρι τον Ιούνιο και 75% μέχρι το Δεκέμβριο του 2024. Νομίζω ότι αυτό είναι απολύτως εφικτό.
Τα χρονοδιαγράμματα που παρουσιάσατε είναι και συμβατικά εντός περιόδου. Είστε συνεπείς σε αυτό το έργο, και χαίρομαι γιατί κάνετε το ίδιο και στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αλλά και εμείς είμαστε αρκετά συνεπείς απέναντι σας. Όπως έχουμε από τη πρώτη στιγμή που αναλάβαμε στο υπουργείο υποδομών δημόσιος και ιδιωτικός τομέας πρέπει να πηγαίνουν χέρι-χέρι.
Εσείς με τα έργα και εμείς ως προς τις υποχρεώσεις καθώς υπάρχουν από πλευράς εργαζόμενοι και προμηθευτές που πρέπει να πληρωθούν και έχουμε κάποια πρώτα δείγματα καλής συνεργασίας και έχουμε αρκετά έργα μπροστά μας».
Διαβάστε επίσης:
ΟΑΣΑ: Στα 45 εκατ. ευρώ η αμοιβή στην ΚΤΕΛ Α.Ε για την απευθείας ανάθεση το 2024
ΒΟΑΚ: Χωρίς απουσίες η αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών των τριών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής
- Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα – Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»