Αντιμέτωπη με μία νέα αγωγή, αυτή τη φορά από την ιαπωνική εταιρεία ενδυμάτων Uniqlo, μέρος της Fast Retailing, βρίσκεται η κινεζική Shein, με την κατηγορία ότι αντέγραψε τη δημοφιλή στρογγυλή mini shoulder τσάντα της.

Οι “οντότητες” που διαχειρίζονται την επωνυμία Shein πρέπει να σταματήσουν αμέσως τις πωλήσεις “προϊόντων μαϊμού” και να αποζημιώσουν για τη ζημιά που προκάλεσαν, δηλώνει η Fast Retailing.

1

Η τσάντα, που πωλείται για περίπου 1.500 γιεν  (περίπου 10 δολάρια) στην Ιαπωνία, έχει γίνει παγκόσμια επιτυχία, με την Uniqlo να προειδοποιεί τους καταναλωτές για απομιμήσεις και παρόμοια προϊόντα που πωλούνται στο διαδίκτυο.

Την ίδια στιγμή, η Fast Retailing ενώνει τις δυνάμεις της με την αντίπαλο Hennes & Mauritz, στην αγωγή κατά της Shein, για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων στο Χονγκ Κονγκ.

Υπενθυμίζεται ότι αγωγή κατά της Shein έχει υποβάλλει και η Hennes & Mauritz (H&M) για «κλοπή σχεδίων» που υπόκειται στον νόμο περί παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων στο Χονγκ Κονγκ, σε συνέχεια μίας διαμάχης των δύο εταιρειών, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2021.

Επίσης, τον Δεκέμβριο, η Temu, η ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, υπέβαλε νέα αγωγή κατά της ανταγωνίστριας της Shein στις ΗΠΑ, κατηγορώντας την για «ολοένα κλιμακούμενες» αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές.

Τον Οκτώβριο, η Temu και η Shein απέσυραν προηγούμενες αγωγές, ρίχνοντας αυλαία στην δικαστική τους διαμάχη για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού.

Η Shein, η οποία ιδρύθηκε στην Κίνα και εδρεύει τώρα στη Σιγκαπούρη, δεν απάντησε αμέσως σε αιτήματα που ζητούσαν σχόλια για το θέμα.

Σημειώνεται ότι η Uniqlo υπέβαλε αγωγή κατά των Roadget Business, Fashion Choice και Shein Japan στις 28 Δεκεμβρίου στο Περιφερειακό Δικαστήριο του Τόκιο.

«Η εταιρεία υπέβαλε αυτή την αγωγή, επειδή διαπίστωσε ότι η μορφή των προϊόντων απομίμησης που πωλούνται από τη Shein ομοιάζει πολύ με αυτή του δικού της προϊόντος», επισημαίνει  η Fast Retailing.

«Η πώληση των προϊόντων απομίμησης από τη Shein υπονομεύει σημαντικά το υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης των πελατών στην ποιότητα της μάρκας Uniqlo και των προϊόντων της», συμπληρώνει.

Διαβάστε επίσης: 

Temu: Οι ζημιές του $1 δισ., η κόντρα με τη Shein και η επέλαση στις ΗΠΑ

Autohellas: Από 4,25% έως 4,60% το εύρος απόδοσης του επιτοκίου για το ομόλογο ύψους έως 200 εκατ. ευρώ

Coca-Cola HBC: Αποχωρεί ο CFO, Μπεν Αλμανζάρ