Οι νέες παραγγελίες του Γιώργου Προκοπίου στο ναυπηγείο New Times, σύμφωνα με αναλυτές της ναυτιλίας, ανεβάζει τον αριθμό των υπό κατασκευή πλοίων της Dynacom στα κινεζικά ναυπηγεία σε τριάντα πλοία, συνολικής αξίας άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Όλα τα νέα τάνκερ θα λειτουργούν με συμβατικό καύσιμο.

1

Επισημαίνεται ότι η Dynacom διαχειρίζεται 67 δεξαμενόπλοια, ενώ η Sea Traders, που διευθύνει, η κόρη του Ιωάννα Προκοπίου, διαχειρίζεται άλλα 40 φορτηγά πλοία. Ο όμιλος του Γιώργου Προκοπίου λειτουργεί και την εισηγμένη Dynagas, αλλά και άλλες εταιρείες.

Η κινητικότητα του Γιώργου Προκοπίου στα νεότευκτα, έχει προκαλέσει γενικότερη σύγχυση, όσον αφορά τον αριθμό των πλοίων που συνολικά κατασκευάζουν οι ναυτιλιακές του εταιρείες.

Η Dynacom Tankers Management, πρόσφατα ανέθεσε δύο νεότευκτα ναυπηγεία στη Yangzijiang Shipbuilding, ενώ έχει επίσης έξι του τύπου πλοίου κατά παραγγελία στη New Times Shipbuilding.

Ναυλομεσιτικές πηγές ανέφεραν ότι η Dynacom ανέθεσε στους New Times να ναυπηγήσουν τα έξι πλοία 75.000 dwt πριν από αρκετούς μήνες, αλλά η συμφωνία δεν δημοσιοποιήθηκε.

Η εταιρεία ναυπηγεί δύο πλοία στο ναυπηγείο Yangzijiang, τα οποία θα τροφοδοτούνται με συμβατικά καύσιμα και θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers, με προγραμματισμένη παράδοση το 2026 και το 2027. Εκτιμάται ότι το κόστος του κάθε πλοίου ανέρχεται σε 53 εκατομμύρια δολάρια

Επίσης, ναυπηγεί δεκατέσσερα aframaxes και δύο VLCC 307.000 dwt στην DSIC Shanhaiguan Shipbuilding Industry Co. και δύο LR2 115.000 dwt και τέσσερα VLCC 320.000 dwt στο New Times.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιανουάριο η Dynagas, η εταιρεία που διαχειρίζεται τα LNG Carriers του ομίλου, συμφώνησε με τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries για τη ναυπήγηση τριών πλοίων, χωρητικότητας 200.000 κ.μ. το καθένα.

Το κόστος των πλοίων φαίνεται να φτάνει τα 261 εκατ. δολάρια το ένα, με τη συνολική συμφωνία να αγγίζει τα 800 εκατ. δολάρια. Επισημαίνεται ότι ο όμιλος του Γιώργου Προκοπίου υλοποιεί ένα ναυπηγικό πρόγραμμα για συνολικά 14 LNG carriers.

Διαβάστε επίσης:

Χίος: Απόβαση Τούρκων τουριστών από το Τσεσμέ – Αυξήθηκε κατά 44,18% η επιβατική κίνηση το 2023

Ερυθρά θάλασσα και οικονομικές συνέπειες

Drewry: Αυξήθηκαν οι ναύλοι στα κοντέινερ κατά 116%