Με βάρος 1280kg, 280PS, ροπή 390Nm, τετρακίνηση και 8αρι αυτόματο κιβώτιο GAZOO RACING Direct είναι φτιαγμένο για να οδηγείται.

Το GR Yaris απέσπασε τόσα εγκωμιαστικά σχόλια και έγινε δεκτό με τόσο ενθουσιασμό όταν κυκλοφόρησε στην αγορά, ώστε η Toyota θα μπορούσε άνετα να θεωρήσει ότι η δουλειά της είχε τελειώσει. Ήταν ένα αυτοκίνητο που από την πρώτη κιόλας στιγμή βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας των hot-hatch, μια καθαρόαιμη μηχανή οδηγικής απόλαυσης που γεννήθηκε μέσα από τους αγώνες ράλι διαλύοντας των ανταγωνισμό στο πέρασμά της.

1

Στα τρία χρόνια που πέρασαν από τότε που το πρώτο αυτοκίνητο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, οι προσπάθειες να γίνει πιο ισχυρό, πιο ευέλικτο, πιο ελκυστικό και πιο απολαυστικό στην οδήγηση εντατικοποιήθηκαν.

Οι μηχανικοί της TOYOTA GAZOO Racing, οι Master Drivers και οι επαγγελματίες από τον χώρο των αγώνων και των ράλι συνεργάστηκαν στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης για να εμπλουτίσουν την φιλοσοφία «driver-first» του GR Yaris – ενός αυτοκινήτου του οποίου η ουσία βρίσκεται στην ξεχωριστή εμπειρία που απολαμβάνει ο οδηγός από τη στιγμή που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι και θα βάλει μπροστά τον κινητήρα.

Οι αλλαγές είναι πολλές, κάτι που δικαιολογεί απόλυτα το όνομα «Νέο GR Yaris». Σε αυτές περιλαμβάνονται η εξέλιξη του κορυφαίου στον κόσμο υπερτροφοδοτούμενου τρικύλινδρου κινητήρα, ώστε να αποδίδει ακόμη περισσότερη ισχύ και ροπή, καθώς και η εισαγωγή του νέου 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου GAZOO Racing Direct, το οποίο είναι σχεδιασμένο για ταχύτατες αλλαγές.

Το ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο του GR Yaris έχει ενισχυθεί περαιτέρω και στην καμπίνα, η διάταξη του cockpit και η θέση οδήγησης έχουν επανασχεδιαστεί για μια πιο αυθεντική αίσθηση σπορ αυτοκινήτου, είτε πρόκειται για οδήγηση στο δρόμο είτε για συμμετοχή σε αγώνες.

Η ανάρτηση έχει επίσης ρυθμιστεί για καλύτερο έλεγχο και χειρισμό αλλά και εξαιρετική απόδοση σε υψηλά φορτία, με διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια και ενισχυμένα εμπρός αμορτισέρ. Το νέο GR Yaris προσφέρει όλα όσα έκαναν το αρχικό μοντέλο τόσο επιτυχημένο, αλλά και ακόμα περισσότερα, γι’ αυτό και βρίσκεται πολύ πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Διαθέτοντας μια πιο εστιασμένη γκάμα θα προσφέρεται μόνο στην έκδοση “Circuit”, με ένα πακέτο ψύξης υψηλών επιδόσεων που περιλαμβάνει ένα πρόσθετο ψυγείο, intercooler με ψεκασμό και τροποποιημένη εισαγωγή αέρα. Το νέο GR Yaris θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη με επιλεγμένο και καθορισμένο αριθμό αυτοκινήτων ανά χώρα, από τον Ιούλιο του 2024.

Λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία online κράτησης και παραγγελίας θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκειας της παγκόσμιας πρεμιέρας του μοντέλου στο Tokyo Auto Salon στις 12 Ιανουαρίου, ενώ για την ελληνική αγορά προγραμματίζεται για τον Απρίλιο 2024.

Από το λανσάρισμα του μοντέλου το 2020, περισσότερα από 18.000 αυτοκίνητα έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, με ποσοστό ικανοποίησης πελατών που φτάνει το 99%. Ένας νέος κινητήρας, ένα νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης και ένα ειδικής σχεδίασης πλαίσιο ήταν οι πυλώνες του σχεδίου.

Όταν το αυτοκίνητο παραγωγής έφτασε στα χέρια του αυτοκινητιστικού Τύπου και των πελατών, η ανταπόκριση ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες της Toyota. Οι περισσότερες πωλήσεις αφορούσαν την έκδοση Circuit, εξ ου και η απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως βάση για το νέο μοντέλο.

Μεταξύ των πελατών βρίσκονται πολλοί θιασώτες των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, οι οποίοι θεωρούν ότι το GR Yaris αξίζει να έχει μια θέση δίπλα σε σημαντικά, ισχυρότερα μοντέλα κύρους στις συλλογές τους. Το GR Yaris υπερβαίνει τα στενά όρια των κατηγοριών και, αποτελώντας μία κατηγορία από μόνο του, καθίσταται άμεσα ένα κλασικό σπορ αυτοκίνητο.

Το πρόγραμμα εξέλιξης που οδήγησε στη δημιουργία του νέου GR Yaris ακολουθεί τη φιλοσοφία «ανάπτυξη, συμμετοχή σε αγώνες, εντοπισμός προβλημάτων, επιδιόρθωση».

Αυτή  η φιλοσοφία περιγράφει πως το αυτοκίνητο ωθείται στα όριά του μέσα από μια διαρκή διαδικασία αναζήτησης βελτιώσεων – κυριολεκτικά στο όριο αντοχής των εξαρτημάτων του.

Ο επικεφαλής μηχανικός Naohiko Saito δήλωσε: «Κάθε πτυχή του νέου GR Yaris ενσωματώνει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση που ανατροφοδοτείται από πραγματικές συνθήκες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό καθώς και από τους Master Drivers μας και τους οδηγούς αγώνων και ράλι.»

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του GR Yaris είχε αναδειχτεί ο ισχυρότερος τρικύλινδρος κινητήρας παραγωγής στον κόσμο και τώρα προσφέρει ακόμη περισσότερα: η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 20 DIN hp και ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει επιπλέον 30 Nm ροπής, με τις μέγιστες τιμές να αυξάνονται έτσι στα 280 DIN hp και 390 Nm.

Σε συνδυασμό με άλλες αναβαθμίσεις απόδοσης και χειρισμού που εισήχθησαν με το νέο αυτοκίνητο, ο χρόνος γύρου στην πίστα Fuji μειώθηκε κατά 0,7 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με το παλιό μοντέλο. Αυτό το νέο σημείο αναφοράς επιβεβαιώνει την υπεροχή του αυτοκινήτου έναντι του ανταγωνισμού και σε συνδυασμό με την αυθεντική αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν αφήνει καμία αμφιβολία πως η Toyota κατάφερε να υλοποιήσει τη φιλοδοξία της να κατασκευάσει ένα rally-car για το δρόμο.

Την ίδια στιγμή, λόγω της αυξημένης απόδοσης του κινητήρα, εφαρμόστηκαν μέτρα για να διασφαλιστεί ότι η ανθεκτικότητά του παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα.

Για μία ακόμα φορά, οι πίστες και οι ειδικές διαδρομές των αγώνων ράλι αποτέλεσαν το καλύτερο πεδίο δοκιμών, με τον κινητήρα να πιέζεται στα όριά του στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι και στη σειρά αγώνων αντοχής για αυτοκίνητα τουρισμού Super Taikyu. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων, νέο υλικό για τις βαλβίδες εξαγωγής και αύξηση της πίεσης ψεκασμού καυσίμου του συστήματος D-4ST.

Τοποθετήθηκαν νέα ελαφριά έμβολα με δακτυλίους ανθεκτικούς στη φθορά και προστέθηκε ένας νέος αισθητήρας πίεσης εισαγωγής. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται μόνο στη έκδοση “Circuit” που διαθέτει ένα πακέτο ψύξης υψηλών επιδόσεων. Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο πρόσθετο ψυγείο για βελτίωση της αξιοπιστίας κατά την οδήγηση με τέρμα γκάζι, τροποποιήσεις στην εισαγωγή αέρα και intercooler με ψεκασμό.

Η εισαγωγή ενός ολοκαίνουργιου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ σχέσεων με την ονομασία GAZOO RACING Direct, το οποίο προσφέρεται προαιρετικά σε σχέση με το καθιερωμένο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αλλαγές στο νέο GR Yaris,. Σχεδιάζοντας το νέο αυτό κιβώτιο, η Toyota επικεντρώθηκε στην επίτευξη των ταχύτερων δυνατών χρόνων στα κατεβάσματα σχέσεων.

Η αυτόματη λειτουργία επιτρέπει επίσης στον οδηγό να επικεντρώνεται περισσότερο στο τιμόνι και στη χρήση των πεντάλ φρένου και γκαζιού. Στις δοκιμές στην πίστα, το νέο σύστημα απέδειξε την αξία του, συμβάλλοντας στην επίτευξη ταχύτερων χρόνων γύρου σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Για την αντιμετώπιση ζητημάτων όπως η ευπάθεια των αυτόματων συστημάτων εξαιτίας της αυξημένης θερμοκρασίας, σε συνδυασμό με την ανάγκη εξισορρόπησης των γρήγορων αλλαγών σχέσεων με την οδηγησιμότητα του οχήματος, οι μηχανικοί της GR προχώρησαν σε συνεχείς αναθεωρήσεις τόσο σε σχέση με τα υλικά της μονάδας όσο και με το λογισμικό της.

Στο πρόγραμμα δοκιμών συμμετείχαν οδηγοί της TGR World Rally Team που το δοκίμασαν στο όριο σε διαφορετικές επιφάνειες, μεταξύ των οποίων και σε χιονισμένους δρόμους στη Φινλανδία. Επίσης, το κιβώτιο δοκιμάστηκε στο Japan Rally Championship, στο TOYOTA GAZOO Racing Rally Challenge και στη σειρά αγώνων Super Taikyu.

Η αύξηση του αριθμού των ταχυτήτων από έξι σε οκτώ επιτρέπει στο κιβώτιο να έχει πιο κοντές σχέσεις. Ωφελείται επίσης από ένα νέο σύστημα ελέγχου ροπής και μια συμπαγή γραμμική ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα υψηλής απόκρισης. Χάρη στη χρήση ενός υλικού στο συμπλέκτη με υψηλή αντοχή στη θερμότητα και στη ρύθμιση του λογισμικού ελέγχου οι αλλαγές πραγματοποιούνται εξαιρετικά γρήγορα.

Οι αλλαγές στο αυτόματο πρόγραμμα (D) είναι αγωνιστικού επιπέδου και η λειτουργία προγνωστικής επιλογής σχέσης (predictive gear selection) ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τις προθέσεις του οδηγού. Οι απαιτήσεις ψύξης αντιμετωπίζονται με την εγκατάσταση ενός ψυγείου λαδιού για το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι στάνταρ.

Μια νέα λειτουργία επιλογής drive mode είναι διαθέσιμη για την προσαρμογή του αυτοκινήτου τόσο για σπορ οδήγηση όσο και για καθημερινή χρήση, με τις λειτουργίες Sport, Normal και Eco να ενεργοποιούν διαφορετικές ρυθμίσεις για το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, τη λειτουργία το συστήματος κλιματισμού, την απόκριση του γκαζιού και την απεικόνιση στην οθόνη οργάνων του οδηγού.

Στα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων GAZOO RACING Direct, ρυθμίζεται επίσης η αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων και η επιλογή τους.

Η αίσθηση είναι προσανατολισμένη στην απόκριση στη λειτουργία Sport, ενώ στο Normal και το Eco επιτυγχάνεται μια ισορροπία ανάμεσα στην ταχύτητα αλλαγής και την απόκριση. Στο Sport, η απόκριση έχει προτεραιότητα στη θέση D, ενώ στην M εξασφαλίζονται οι ταχύτερες αλλαγές.

Με τον κινητήρα να λειτουργεί από τις 4.900 σ.α.λ. έως την κόκκινη γραμμή των 7.200 σ.α.λ., ο οδηγός θα διαπιστώσει ότι βρίσκεται στο επίκεντρο της δράσης. Όπως και στο σημερινό GR Yaris, η βέλτιστη πρόσφυση και το ιδανικό κράτημα στο δρόμο επιτυγχάνονται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, σύστημα μόνιμης τετρακίνησης GR-FOUR.

Αυτό αναπτύχθηκε ειδικά για το αυτοκίνητο και ρυθμίζει την κατανομή ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς σε τρία προφίλ οδήγησης ανάλογα με το οδηγικό σενάριο: Normal, Sport και Track.

Το ελαφρύ πλαίσιο του GR Yaris έχει γίνει ακόμη πιο άκαμπτο χάρη στην αύξηση των συγκολλήσεων και την εφαρμογή περισσότερης δομικής κόλλας κατά περίπου 13% και 24%, αντίστοιχα. Ως αποτέλεσμα, η απόκριση του αυτοκινήτου κατά τον κατακόρυφο άξονα, η πληροφόρηση από το τιμόνι και η αίσθηση πρόσφυσης έχουν βελτιωθεί, ενισχύοντας περαιτέρω ένα ήδη «δεμένο» πλαίσιο που ικανοποιεί τον οδηγό με την απόδοσή του.

Η πλατφόρμα του GR Yaris σχεδιάστηκε ειδικά για το αυτοκίνητο, συνδυάζοντας τη δομή του εμπρός τμήματος της αρχιτεκτονικής GA-B του Yaris και ένα νέο πίσω μέρος κατασκευασμένο από τη μεγαλύτερη πλατφόρμα GA-C της Toyota.

Τα ελαφριά και άκαμπτα συστήματα ανάρτησης έχουν διατηρηθεί – εμπρός γόνατα MacPherson και πίσω διπλά ψαλίδια με βραχίονες – αλλά έχουν γίνει προσαρμογές λαμβάνοντας υπόψη το feedback των οδηγών αγώνων.

Η προσθήκη επιπλέον βιδών για την έδραση των εμπρός αμορτισέρ στο αμάξωμα καταστέλλει τις αλλαγές στην ευθυγράμμιση που μπορεί να συμβούν όταν ο άνω σύνδεσμος παραμορφώνεται κατά την οδήγηση με υψηλό φορτίο. Τα εμπρός και πίσω ελατήρια έχουν επίσης ρυθμιστεί για βέλτιστη απόδοση και αναβαθμισμένο έλεγχο και χειρισμό.

Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό του GR Yaris που στόχο έχουν να προσδώσουν στο cockpit του οδηγού μια αυθεντική σπορ αίσθηση με μια σχεδίαση η οποία είναι πιστή στις αρχές της φιλοσοφίας «driver first» που καθορίζουν το αυτοκίνητο.

Η ομάδα GR άντλησε έμπνευση από τη διάταξη των αγωνιστικών αυτοκινήτων της σειράς Super Taikyu και επανατοποθέτησε τα χειριστήρια για ταχύτερη και απρόσκοπτη πρόσβαση.

Οι οδηγοί αγώνων και ράλι συνεισέφεραν επίσης με τις δικές του παρατηρήσεις στις αλλαγές. Τα χειριστήρια που πρέπει να χρησιμοποιούνται συχνά κατά την αγωνιστική οδήγηση, όπως το σύστημα ψεκασμού του intercooler, το VSC-OFF για την απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας του αυτοκινήτου και τα φώτα αλάρμ, έχουν μετακινηθεί πιο κοντά στον οδηγό. Ο στόχος είναι η εύκολη και άμεση πρόσβαση σε αυτά όταν ο οδηγός είναι δεμένος σφικτά με τις ζώνες ασφαλείας αγωνιστικών προδιαγραφών.

Στην πλευρά του συνοδηγού, η γνώριμη επιφάνεια στο ταμπλό έχει μεγαλώσει, ώστε να υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση επιπλέον οργάνων ή οθόνης. Η ορατότητα του οδηγού πάνω από το τιμόνι έχει βελτιωθεί με τη μείωση του ύψους κατά 50 mm του άνω άκρου του πίνακα οργάνων, τη νέα θέση του εσωτερικού καθρέφτη και την αλλαγή της κλίσης του πίνακα ελέγχου κατά 15 μοίρες προς τον οδηγό.

O πίνακας οργάνων είναι νέος, πλήρως ψηφιακός, με διαγώνιο 12,3 ιντσών και δύο είδη διάταξης – κανονική και σπορ, με την τελευταία να παρέχει μια οθόνη δεδομένων εστιασμένη στις σπορ επιδόσεις. Στη σχεδίαση απουσιάζει κάθε τι περιττό, έτσι ώστε τα γραφικά να είναι ευκρινή και οι πληροφορίες να είναι άμεσα ορατές και ευανάγνωστες.

Στο αυτόματο μοντέλο, περιλαμβάνονται ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού κιβωτίου και μια οπτική προειδοποίηση, πέραν της ηχητικής, που ενημερώνει τον οδηγό όταν οι στροφές του κινητήρα είναι πολύ υψηλές για να κατεβάσει ταχύτητα. Οι σχεδιαστές προέβησαν επίσης σε στοχευμένες αλλαγές που βελτιώνουν τη θέση οδήγησης. Το κάθισμα έχει χαμηλώσει κατά 25 mm και το τιμόνι έχει προσαρμοστεί ανάλογα.

Ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιούνται οι αλλαγές ταχυτήτων μέσω του επιλογέα έχει αλλάξει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγωνιστικής οδήγησης, ώστε ο οδηγός να σπρώχνει τον σχετικό μοχλό προς τα εμπρός για να κατεβάσει σχέση και να τον τραβάει προς τα πίσω για να ανεβάσει. Πρόκειται για μία λεπτομέρεια που προωθήθηκε από τον Master Driver και Πρόεδρο της Toyota Motor Corporation Akio Toyoda (γνωστό και ως “Morizo”).

Όπως είναι αναμενόμενο σε μια τόσο καθαρόαιμη μηχανή οδηγικής απόλαυσης, οι αλλαγές στις εξωτερικές επιφάνειες του GR Yaris κάθε άλλο παρά απλές αισθητικές παρεμβάσεις είναι. Για άλλη μια φορά, τα σχόλια από επαγγελματίες και master drivers, καθώς και η εμπειρία που αποκτήθηκε μέσα από την ένταση του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συνέβαλαν καθοριστικά στις όποιες αλλαγές.

Το βασικό πακέτο παραμένει το ίδιο: το GR Yaris είναι ένα τρίθυρο αυτοκίνητο που αποτελεί εξέλιξη του έκδοσης δρόμου του δημοφιλούς Yaris, αλλά με κάθε στοιχείο αναθεωρημένο ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη κάθετη δύναμη και κορυφαία αεροδυναμική απόδοση και πρόσφυση.

Στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου διακρίνεται ένα νέο ατσάλινο πλέγμα για την κάτω μάσκα, βελτιστοποιημένο για την καλύτερη δυνατή ισορροπία μεταξύ πάχους, αντοχής και μείωσης του βάρους.

Η πλαϊνή μάσκα έχει μεγαλύτερο άνοιγμα και ο κάτω προφυλακτήρας έχει νέα διαιρούμενη δομή που καθιστά ευκολότερη και λιγότερο δαπανηρή την επισκευή ή την αντικατάστασή του.

Στο πίσω μέρος, ένα άνοιγμα στο κάτω άκρο της κάτω διακόσμησης επιτρέπει στον αέρα που έρχεται κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου να διαφεύγει, μειώνοντας την αντίσταση, βελτιώνοντας την ευελιξία και την ευστάθεια του αυτοκινήτου και διαχέοντας τη θερμότητα από το σύστημα εξάτμισης.

Τα φώτα ομίχλης και όπισθεν έχουν μετακινηθεί από τον κάτω προφυλακτήρα για να ενσωματωθούν στα πίσω φωτιστικά σώματα, για μεγαλύτερη προστασία από ζημιές. Ομοίως, το ψηλά τοποθετημένο τρίτο φως φρένων μεταφέρθηκε από την πίσω αεροτομή σε χαμηλότερο σημείο στην πίσω πόρτα, έτσι ώστε όλα τα πίσω φώτα να είναι ευθυγραμμισμένα και άμεσα ορατά για τους οδηγούς που ακολουθούν.

Η μετακίνηση του τρίτου φως φρένων διευκολύνει επίσης την αλλαγή ή την προσαρμογή της αεροτομής. Το νέο GR Yaris εισάγει μια νέα επιλογή εξωτερικού χρώματος, το Previous Metal, εκτός από τις ήδη γνωστές αποχρώσεις Emotional Red, Precious Black και Super White/Platinum White Pearlescent, που αντιπροσωπεύουν τα χρώματα ταυτότητας της Toyota Gazoo Racing.

Η Toyota πρόκειται να προσφέρει στους ιδιοκτήτες της τρέχουσας γενιάς GR Yaris την ευκαιρία να βελτιώσουν και να εξατομικεύσουν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους με μια αναβάθμιση λογισμικού.

Θα παρέχεται ως γνήσιο αξεσουάρ της Toyota και μπορεί να αυξήσει τη ροπή του κινητήρα κατά 20 Nm, φτάνοντας στα 380 Nm και να ρυθμίσει την ισορροπία όσον αφορά την κατανομή του συστήματος τετρακίνησης εμπρός/πίσω, την αίσθηση του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

Οι επιλογές αντικατοπτρίζουν τις ιδιαίτερες οδηγικές προτιμήσεις ορισμένων από τους παγκόσμιους πρωταθλητές της TOYOTA GAZOO Racing και οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν τον δικό τους ιδανικό συνδυασμό. Η Toyota σχεδιάζει επίσης να προσφέρει μια σειρά από νέα αξεσουάρ GR, συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων σχεδιασμένων για χρήση στην πίστα, αεροδυναμικών βοηθημάτων για καλύτερη απόδοση και σχεδιαστικών στοιχείων GR.

Τεχνικές προδιαγραφές νέου GR Yaris

Μήκος (mm) 3.995
Πλάτος (mm) 1.805
Ύψος (mm) 1.455
Μεταξόνιο (mm) 2.560
Μετατρόχιο – εμπρός (mm) 1.535
Μετατρόχιο – πίσω (mm) 1.565
Καθίσματα 4
Βάρος (kg) 1.280

1.300 (GR Direct Automatic)

Κινητήρας Εν σειρά 3-κύλινδρος με υπερσυμπιεστή και intercooler
Τύπος G16E-GTS
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 87.5 x 89.7
Κυβισμός (cc) 1.618
Μέγιστη ισχύς (DIN hp/kW @ rpm)) 280/206 @ 6.500
Μέγιστη ροπή (Nm @ rpm) 390 @ 3.250 – 4.600
Κιβώτιο 6-σχέσεων iMT ή αυτόματο 8-σχέσεων GAZOO RACING Direct
Μετάδοση κίνησης Σύστημα GR-FOUR AWD, ηλεκτρονικό AWD με τρία επιλέξιμα προφίλ
Διαφορικά – εμπρός και πίσω Torsen
Ανάρτηση – εμπρός Γόνατα MacPherson
Ανάρτηση – πίσω Διπλά ψαλίδια
Φρένα – εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι 18” με τετραπίστονες δαγκάνες
Φρένα – πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι 16” με διπίστονες δαγκάνες
Τροχοί BBS 8.5J από σφυρήλατο αλουμίνιο
Ελαστικά 225/40ZR18 Michelin Pilot Sport S
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (l) 50

Διαβάστε επίσης:

Στα όρια η ηλεκτρική Porsche Macan!

Eιδικά ελαστικά για το νέο Porsche Cayenne!

SEAT: Αύξηση πωλήσεων κατά 35%