Tesco και Marks & Spencer κέρδισαν τον “έπαθλο” του ισχυρότερου πωλητή αυτά τα Χριστούγεννα, καθώς έκαναν απροσδόκητα υψηλά νούμερα, ειδικά λόγω της αύξησης των διαδικτυακών παραγγελιών και της μεγάλης ζήτησης για εορταστικές λιχουδιές.

Το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, η Tesco, αναβάθμισε τώρα τις προσδοκίες κερδών για το έτος κατά 50 εκατομμύρια λίρες σε 2,75 δισ. λίρες, αναφέροντας «καλύτερη επίδοση συναλλαγών από ό,τι αναμενόταν» κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

1

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,8% στα σούπερ μάρκετ του ομίλου στο Ηνωμένο Βασίλειο τις τέσσερις εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα, στηρίζοντας ολόκληρο τον όμιλο – ο οποίος διαθέτει επίσης τις επιχειρήσεις χονδρικής Booker, kau;vw και σούπερ μάρκετ σε κεντρική Ευρώπη και Ιρλανδία – αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά 6%.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesco, Ken Murphy δήλωσε:

«Αυτά έγιναν τα καλύτερά μας Χριστούγεννα, καθώς επενδύσαμε στον τομέα εξυπηρέτησης των πελατών μας, κατά τη διάρκεια της σημαντικής εορταστικής περιόδου, τοποθετώντας περισσότερο προσωπικό στα καταστήματα, και συμβάλλοντας στην κορυφαία διαθεσιμότητα στην αγορά».

Όπως ανέφερε επιπλέον, οι πωλήσεις της premium σειράς Finest με δική του ετικέτα του ομίλου έχουν αυξηθεί κατά σχεδόν 17%, ωστόσο έχουν προσελκύσει αγοραστές οι χιλιάδες μειώσεις τιμών.

Την ίδια στιγμή, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,5%, ανακάμπτοντας από την πιο δύσκολη περίοδο για το διαδικτυακό εμπόριο, η οποία δέχτηκε πλήγμα, όταν μειώθηκε η τεράστια δημοτικότητα κατά τη διάρκεια του lockdown, λόγω πανδημίας.

Από πλευράς της, η Marks & Spencer σημειώνει ότι οι πωλήσεις τροφίμων στα καταστήματα αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10%, καθώς οι μειωμένες τιμές σε βασικά προϊόντα, προσέλκυσαν περισσότερους αγοραστές.

Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις της σειράς Remarksable value του ομίλου αυξήθηκαν κατά 18%, με τις καλύτερες επιδόσεις να παρατηρούνται στο κρέας, τα πουλερικά και στα αρτοποιεία εντός καταστημάτων.

Στα τμήματα ένδυσης, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,8%, καθώς η εταιρεία βελτίωσε και ανανέωσε το στιλ των προϊόντων της.

Τα πλεκτά, τα τζιν και η premium σειρά Autograph, είχαν καλή απόδοση, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις ρούχων M&S αυξήθηκαν κατά 10,9%, σύμφωνα με την εταιρεία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της M&S, Stuart Machin, δήλωσε:

«Η στρατηγική μας για την αναδιαμόρφωση των M&S, προκειμένου να βελτιώσουμε την ανάπτυξη, έφερε διαρκή δυναμική των πωλήσεων σε τρόφιμα, ένδυση και είδη σπιτιού, κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Μπαίνουμε στο 2024 με καθαρό βλέμμα, αλλά και έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις».

Διαβάστε επίσης: 

Google: Απολύει εκατοντάδες υπαλλήλους – Ποια τμήματα βρέθηκαν στο στόχαστρο

Ο Γιώργος Οικονόμου «βάζει πόδι» στη διοίκηση της Genco

Amazon: Εκατοντάδες νέες απολύσεις στο Prime και στο Twitch