Σε ακόμη μία πρωτοποριακή δράση προχώρησε ο ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης γύρω από το Υπεύθυνο Παιχνίδι.

Πραγματοποίησε το 1ο Responsible Gaming Workshop, με αποκλειστική συμμετοχή εκπροσώπων από κορυφαία Affiliate Websites, με τα οποία ο ΟΠΑΠ συνεργάζεται για να προωθεί στοχευμένα τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού σε ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό, που ενδιαφέρεται για online παιχνίδια αθλητικού στοιχηματισμού και καζίνο.

Πρόκειται για το πρώτο Workshop αυτού του είδους που διοργανώνεται στην Ελλάδα. Μέσω της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας επιβεβαιώνεται, για ακόμη μια φορά, η ηγετική θέση που κατέχει ο ΟΠΑΠ στον κλάδο των τυχερών παιγνίων ως προς την ενσωμάτωση των παγκόσμιων αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στις δραστηριότητές του.

«Βασική αρχή του ΟΠΑΠ το Υπεύθυνο Παιχνίδι»

Στο Responsible Gaming Workshop του ΟΠΑΠ παρέστησαν περισσότεροι από 50 Affiliates, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις σύγχρονες και καινοτόμες πρακτικές Υπεύθυνου Παιχνιδιού που ακολουθεί η εταιρεία για να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες της, τόσο στο επίγειο δίκτυο καταστημάτων της όσο και στο διαδίκτυο.

Η ομάδα του ΟΠΑΠ
Η ομάδα του ΟΠΑΠ

«Το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί για τον ΟΠΑΠ βασική στρατηγική προτεραιότητα, πέρα από σημαντική κανονιστική υποχρέωση.

Στόχος της εταιρείας αποτελεί η διασφάλιση ασφαλούς περιβάλλοντος για τους παίκτες, το οποίο επιτυγχάνεται με τη σωστή ενημέρωση, με τα απαραίτητα εργαλεία ελέγχου της παικτικης συμπεριφοράς και τις δέουσες ενέργειες για την προστασία των παικτών», ανέφερε χαρακτηριστικά η Νάνση Βέρρα, Chief Legal, Regulatory and Compliance Officer του ΟΠΑΠ.

Επιπλέον, στη διάρκεια του Workshop αναδείχθηκε η συνεισφορά των Affiliates στην ενημέρωση του κοινού για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και η ανάγκη τήρησης του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου από πλευράς τους.

Η ομάδα του ΟΠΑΠ
Η ομάδα του ΟΠΑΠ

Κορυφαία διάκριση για την αξιοποίηση του Αffiliate Marketing

Ο ΟΠΑΠ είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη που αξιοποίησε το Αffiliate Marketing για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και για την προστασία των παικτών από κινδύνους που ενδέχεται να προκύψουν από την υπέρμετρη συμμετοχή σε τυχερά παιχνίδια. Μάλιστα, για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία απέσπασε πρόσφατα το βραβείο “Innovation in Responsible Gambling” στα EGR Marketing & Innovation Awards 2023.

Διαβάστε επίσης:

Φαβορί η Μπαρτσελόνα, Over η Γιουβέντους