ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τo Κeyvoto είναι μια ενιαία πλατφόρμα PXM (product experience management), ένα σύστημα που βοηθά τον προμηθευτή να παρέχει στους retailers το περιεχόμενο προϊοντικών πληροφοριών που χρειάζονται, έτσι ώστε αυτοί με την σειρά τους να ανανεώνουν τις περιγραφές και τα στοιχεία που τους παρέχονται με τελικό στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεων.
Πλέον, στα άμεσα πλάνα της startup η οποία ξεκίνησε από την Πτολεμαΐδα, είναι το άνοιγμα σε αγορές του εξωτερικού. Μιλώντας στο mononews, η CMO και συνιδρύτρια της Keyvoto Άσπα Παπαδημητρίου τόνισε ότι, πρώτος στόχος της εταιρείας είναι το άνοιγμα σε Πολωνία και Ρουμανία, που πρόκειται να γίνει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024, ενώ η επόμενες κινήσεις αφορούν τις αγορές της Ολλανδίας και της Αγγλίας.
Η κ. Παπαδημητρίου τόνισε ότι το 2023 ήταν μια πάρα πολύ δυνατή χρονιά για την εταιρεία, η οποία μέχρι σήμερα έχει στο πελατολόγιό της 250 brands, όπως η P&G, η Unilever και η Nestle αλλά και 200 retailers, όπως η ΑΒ, η Σκλαβενίτης, τα Jumbo και τα Public, ενώ όπως είπε η μεγαλύτερη επιτυχία της Keyvoto είναι ότι όλοι οι πελάτες υπέγραψαν νέα συμβόλαια για το 2024.
Επίσης η Keyvoto έχει λανσάρει το Promo το οποίο ουσιαστικά κάνει αποδελτίωση όλων των καμπανιών που υπάρχουν online, ενώ αυξάνει σημαντικά και το προσωπικό της που πλέον αριθμεί 37 άτομα.
Η αγορά του PXM (Product Experience Market) όπου και δραστηριοποιείται η startup, αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς ενώ εκτιμάται ότι μέχρι το 2030 ο τζίρος του PXM αναμένεται να διαμορφωθεί στα 68 δισ. δολάρια.
Τα προϊόντα της Keyvoto
Η προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API της πλατφόρμας της Keyvoto συγκεντρώνουν αυτόματα όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα, καθιστώντας τη σύνδεση μεταξύ προμηθευτών και λιανοπωλητών εξαιρετικά εύκολη και εύχρηστη. «Παρά τη σχετικά σύντομη δραστηριοποίησή μας στην αγορά, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ήδη έναν πολύτιμο συνεργάτη για πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της λιανικής πώλησης», επεσήμανε η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.
Η πλατφόρμα της Keyvoto απαρτίζεται από μια σειρά από modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:
-MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.
-DAM (Digital Asset Movement), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.
– PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.
-PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.
–ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Παπαδημητρίου (Keyvoto): Σχεδιάζουμε νέες επενδύσεις και επέκταση στο εξωτερικό
Μαριάννα Λάτση: Σε ποιες ελληνικές startup εταιρείες επενδύει
Google: Αντιμέτωπη με αγωγή $7 δισ. για αντιγραφή πατέντας – «Μήλον της Έριδος» το AI