Υφάσματα καθισμάτων από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια διατηρώντας την αισθητική, ποιότητα και εμφάνιση.
Το νέο Toyota C–HR είναι ένας περιβαλλοντικός πρωτοπόρος θέτοντας νέα πρότυπα για τη βιωσιμότητα, τη μείωση των εκπομπών ρύπων και τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί διπλάσια ποσότητα ανακυκλωμένων πλαστικών και σε περισσότερα από 100 διαφορετικά σημεία. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται 19 εξαρτήματα που αποτελούνται από τουλάχιστον 80% ανακυκλωμένο υλικό.
Εκτός από τα πλαστικά μέρη στο εσωτερικό και τα πατάκια από ανακυκλωμένο υλικό, ένα νέο συνθετικό κάλυμμα καθισμάτων είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Toyota. Εκτεταμένες αναλύσεις και δοκιμές εξασφάλισαν ότι η εμφάνιση, η αίσθηση και η ανθεκτικότητα των ανακυκλωμένων υλικών στο νέο Toyota C-HR είναι ίδια ή και καλύτερη από τα πρωτογενή εναλλακτικά υλικά.
Οι εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της παραγωγής μειώνονται περαιτέρω με μια νέα διαδικασία βαφής των εξαρτημάτων του προφυλακτήρα, η οποία κάνει χρήση χρωμάτων με βάση το νερό για χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις στο πλαίσιο μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας όπου επίσης χρησιμοποιούνται συνολικά λιγότερα υλικά.
Η βαφή έχει εξαλειφθεί εντελώς σε επτά εξαρτήματα αντί τριών σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας χρωμάτων εντός του καλουπιού. Σε αυτή, το χρώμα εφαρμόζεται απευθείας με έγχυση κατά τη διάρκεια της χύτευσης, επιτυγχάνοντας γυαλιστερό φινίρισμα και μειώνοντας τις εκπομπές CO2 κατά 50% σε σύγκριση με τη συμβατική βαφή.
Με την αντικατάσταση του δέρματος από ένα συνθετικό κάλυμμα τιμονιού μη ζωικής προέλευσης, μειώθηκε ο αντίκτυπος του CO2 από το συγκεκριμένο εξάρτημα. Αυτό το νέο υλικό προσφέρει την ίδια ή και καλύτερη εμφάνιση και αίσθηση με το γνήσιο δέρμα και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Μέσω του καινοτόμου σχεδιασμού και της υψηλής τεχνολογίας, έχουν ληφθεί περαιτέρω μέτρα για τη μείωση του βάρους συγκεκριμένων εξαρτημάτων, γεγονός που βελτιώνει την αποδοτικότητα καυσίμου και μειώνει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή βιομηχανία, το νέο Toyota C-HR χρησιμοποιεί ατσάλι υψηλής αντοχής 2000MPa στις κολόνες B, διατηρώντας μια πολύ υψηλή στρεπτική ακαμψία, μειώνοντας παράλληλα το βάρος των εξαρτημάτων κατά 3,5 kg και εξαλείφοντας τις ηλεκτροπόντες. Αυτό αντιστοιχεί σε 10% μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διαδικασία παραγωγής.
Τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα της Toyota συνδυάζονται με υψηλή αποδοτικότητα (αυξημένη ισχύ με χαμηλές εκπομπές ρύπων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων στο πλαίσιο προσέγγισης στην ανθρακική ουδετερότητα. Η Toyota πιστεύει ότι θα εξασφαλίσουν την επιτυχή μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων στο μέλλον.
Η γκάμα του νέου Toyota C-HR περιλαμβάνει τις εκδόσεις Hybrid 140, Hybrid 200 και Hybrid 200 AWD-i και Plug-in Hybrid 220. Το Hybrid 140 διαθέτει έναν αποδοτικό κινητήρα 1.8 λίτρων με ισχύ 140 DIN hp. Για μία ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, το Hybrid 200 αποδίδει ισχύ 197 DIN hp και ροπή 190Nm.
Η έκδοση Hybrid 200 AWD-i διαθέτει τετρακίνηση, ένας συμπαγής ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια με υψηλή ροπή στον πίσω άξονα παρέχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων του οχήματος και οδικών συνθηκών προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και ευστάθεια κατά την εκκίνηση, περισσότερη ακρίβεια στις στροφές και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε ολισθηρές επιφάνειες.
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2024: C-Suv Hybrid»
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;