ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μεταξύ αυτών δημοφιλή brands όπως Doritos, 7Up με τα Carrefour να προχωρούν ένα βήμα παραπάνω και να εξηγούν στους πελάτες ότι η Pepsi έχει προχωρήσει σε «απαράδεκτες» αυξήσεις γι’ αυτό και την «κόβει» από τα προϊόντα της.
Η διαμάχη λιανοπωλητών με μεγάλες εταιρείες κρατάει εδώ και αρκετό καιρό για την πορεία των τιμών, με πηγές της Carrefour να αναφέρουν στους FT « Οι διαπραγματεύσεις με την PepsiCo ήταν πολύπλοκες, για να το θέσουμε ευγενικά. Επιδιώκουμε να μειώσουμε τις τιμές φέτος σύμφωνα με τις παγκόσμιες τάσεις, αλλά η PepsiCo απαιτεί αντ’ αυτού αυξήσεις τιμών».
Αν και η αλυσίδα δεν αναφέρθηκε στο ποσοστό αύξησης που ήθελε η Pepsi, η Coca-Cola, ένας άλλος μεγάλος αμερικανικός παραγωγός τροφίμων, έχει δηλώσει ότι θέλει να αυξήσει τις τιμές της κατά 7% στη Γαλλία το επόμενο έτος, μια στάση που έχει επίσης οδηγήσει σε δύσκολες διαπραγματεύσεις με τους Γάλλους λιανοπωλητές.
Η απόφαση της Carrefour δεν αποτελεί και τόσο ασυνήθιστη πρακτική στους λιανοπωλητές, οι οποίοι επιδιώκουν να αποκτήσουν επιρροή στις διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές.
Τον Σεπτέμβριο, η αλυσίδα άρχισε να τοποθετεί στα ράφια της ετικέτες «shrinkflation» σε προϊόντα που είχαν συρρικνωθεί σε όγκο, αλλά είχαν διατηρήσει ή αυξήσει την τιμή τους, για να ειδοποιήσει τους πελάτες. Το παγωμένο τσάι Lipton της PepsiCo και τα παγωτά Viennetta της Unilever ήταν μεταξύ των προϊόντων που αποτέλεσαν στόχο της εκστρατείας.
Διαβάστε επίσης:
Apple: Υποβάθμιση της μετοχής και από την Piper Sandler – «Αδύναμος κρίκος» τα iPhone
Έξι αλήθειες για τον νέο Κανονισμό Δικαιωμάτων των Επιβατών στα ΜΜΜ