Επιβράδυνση του όγκου πωλήσεών της “βλέπει” η Hyundai Motor για το 2024, καθώς τα υψηλότερα επιτόκια περιορίζουν την παγκόσμια ζήτηση για οχήματα.

Η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο στοχεύει να πουλήσει 4,24 εκατομμύρια μονάδες το 2024, συμπεριλαμβανομένης της πολυτελούς μάρκας Genesis, σημειώνοντας αύξηση περίπου 6,2% από τις παγκόσμιες πωλήσεις της το 2023.

Ωστόσο, πούλησε συνολικά περίπου 4,22 εκατομμύρια οχήματα το 2023, σημειώνοντας αύξηση 6,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά πολύ λιγότερα από τον αρχικό στόχο του 9,5 %. 

Παρόλα αυτά, οι μετοχές της νοτιοκορεατικής εταιρείας κατέγραψαν άνοδο 10% τον περασμένο μήνα, καθώς οι επενδυτές αναμένουν ότι η μείωση των αμερικανικών επιτοκίων θα ενισχύσει τη ζήτηση, σύμφωνα με την Shinyoung Securities.

Ο λιγότερο ακριβός δανεισμός στις ΗΠΑ θα μειώσει το κόστος ζωής και επομένως θα οδηγήσει σε αύξηση των αγορών οχημάτων, ανέφερε.

Την ίδια στιγμή, η θυγατρική Kia αναμένει παγκόσμιες πωλήσεις 3,2 εκατομμυρίων μονάδων για το 2024, συμπεριλαμβανομένων 2,67 εκατομμυρίων οχημάτων, τα οποία πουλήθηκαν στο εξωτερικό.

20,4 δισ. δολάρια η αξία του brand Hyundai

Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν τα Χριστούγεννα, η Hyundai ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην κατάταξη «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.

Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος.

Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.

Τον περασμένο Οκτώβριο, ανακοίνωσε κέρδη άνω του αναμενομένου στο γ’ τρίμηνο, χάρη στις ισχυρές πωλήσεις πολυτελών μοντέλων και ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τη συνεχιζόμενη αδυναμία του νοτιοκορεατικού γουόν.

Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο έως τον Σεπτέμβριο αυξήθηκαν 146% από ένα χρόνο νωρίτερα στα 3,8 τρισεκατομμύρια γουόν (2,8 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των 3,6 τρισεκατομμυρίων γουόν από 24 αναλυτές.

Διαβάστε επίσης: 

Η Union Maritime ναυπηγεί 20 τάνκερ – Στην εταιρεία συμμετέχει ο Τέλης Μυστακίδης

Aroya Manara: Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της Σαουδικής Αραβίας

Tesla: Σιωπή για την πορεία των πωλήσεων του Cybertruck